naja hijs officieel van mijn vriend maar ja...ook een beetje van mij dus. We hebben hem nog maar sinds vrijdag dus vandaar dat er nog niks in mn profiel staat.
Ik weet helaas weinig van hem, hij is iig 6 jaar, bereden, geen idee of ie voor de kar heeft gestaan, en helaas weet ik niks van zijn ouders.
@puchje we hebben nu 1 keer in de bak gereden maar das nog geen succes, tis echt een LB-i die graag stagneert...dus we gaan eerst het bit eruit gooien en dan lekker de bossen in, maar straks gaan we/ik zeker ook met hem klassieke dressuur doen!
Wat komen er weer mooie plaatjes voorbij van lieve, stoere en hele leuke tinkers..... Ik ben elke dag weer blij als ik de nieuwe foto's kan bekijken.
Dit weekend hebben we van onze kanjer weer wat foto's gemaakt en al hoe wel het gras toch heel erg lonkte, toch nog een aantal kiekjes die het bekijken waard zijn... (we moeten alleen af van de ooit geknipte look......)
Even poseren.. en dan weer eten!!
Lekker bekkie!
starjo
Geplaatst: 07-07-09 14:32
idd lekker bekkie Dat kleine ding met die oorcroqs, ze vinden ook alles best. Boris, hij is echt stoer zeg, geweldig dier om te zien. Verder ook nog veel heerlijke paardjes