ziggy_janet schreef:Wat een lekkerding is dat zeg. Hij heeft een heerlijk koppie. Heeft hij al een naam? Nee nog niet.. Zaterdag komt zijn baasje (puzzeltjuh@bokt) in NL, dus dan zal hij wel een naam krijgen.
pallieter en annique (l0rdj) bijna twee jaar terug..............en pallieter en annique(l0rdj) een paar maanden terug.......
Het eerste kindje van Ryon van dit jaar is geboren!Melodies Calypso, een prachtig bruinbont hengstje.
Oeeiiii wat een enorm leuk getekend veulen is dat zeg!! Eht geweldig.Ik wil echt een merrie Puzzel heeft ook al zo'n prachtig kind!Omdat ik niet alleen mag reageren snel een foto erbij plakken van mijn favoriete monster met een hanglip.
prachtig lot de kleur van pallieter ik ben verliefd wie is de moeder?tara is zo dik dat tijdens haar staprondje je benen niet de zijkant meer halen haha
Dromend van het groene gras....2 dames die al weer bijna een jaar zijn Wat een prachtige veulens zijn er weer geboren, ohhhh Noa mag bijnaaaaaaa nog anderhalve maand...
Heerlijke veulenfoto's zie ik alweer voorbij komen ! Na lekker gereden te hebben vandaag wilde ik nog wat foto's maken van macho in de buitenbak,sharmila ging even met hem spelen met de bal.
@ annelot: wat een supergaaf veulen En dan mijn tinkie ook weer eens plaatsen niet echt goed te zien mja..
@Marlijn wat een gaaf veulen zeg! schattig dotje.Veulen van Ryon ook super gaaf zeg! mooie aftekening op het koppie de rest ook mooie foto s uiteraard!!.Ik zei nog zo, GEEN BOMMETJE!! (helaas luisterde die niet )
haha in het zwembad!!!Machoman ook stoerOh en die snorremans!!heb er ook nog een ehum twee, van een jaar terug hihi
Dit is mijn Devon 2 weken terug op wedstrijd waar we 1e en 2e werden.En voor de wedstrijd met zijn grote snor haha.