Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zal je idd missen dan
Marjolein schreef:Dabje is verkocht, ga mn meisje wel missen als ze zo weg is. Ze is ook echt een schattig meisje.

) ziggy_janet schreef:maya: Ik zei net tegen wilco dat jij woensadg komt, zegt hij: wie is dat nou weer, waar ken je die nou weer van? dus ik: van bokt, weetje wel op internet. Ze komt uit zeeland blablabla. Zegt hij weer: ow die heeft een new holland combine.
haha lag helemaal dubbel. Want had hem dat laten zien toen. Dat onthouden boeren zo goed, maar personen/namen niet.

Gewéldig!

Maya schreef:ziggy_janet schreef:maya: Ik zei net tegen wilco dat jij woensadg komt, zegt hij: wie is dat nou weer, waar ken je die nou weer van? dus ik: van bokt, weetje wel op internet. Ze komt uit zeeland blablabla. Zegt hij weer: ow die heeft een new holland combine.
haha lag helemaal dubbel. Want had hem dat laten zien toen. Dat onthouden boeren zo goed, maar personen/namen niet.
Hij onthoudt wel het goede tenminsteGewéldig!

Snap ik wel! 

ziggy_janet schreef:Wilco herkent trekkers, ander landbouwvoertuigen van mensen, maar ook nummerborden autos's. Hij weet precies van bekenden wel nummer bord ze hebben.
Eventueel met een bepaald werktuig erachter kan je ze ook van verre herkennen
En dan weet ik daarmee dus ook gelijk wat ik moet doen als ik te paard ben. Bij de een wat meer uitwijken dan bij de ander
En zwaaien he
Altijd