Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marjolein schreef:Dabje is verkocht, ga mn meisje wel missen als ze zo weg is. Ze is ook echt een schattig meisje.
ziggy_janet schreef:maya: Ik zei net tegen wilco dat jij woensadg komt, zegt hij: wie is dat nou weer, waar ken je die nou weer van? dus ik: van bokt, weetje wel op internet. Ze komt uit zeeland blablabla. Zegt hij weer: ow die heeft een new holland combine.
haha lag helemaal dubbel. Want had hem dat laten zien toen. Dat onthouden boeren zo goed, maar personen/namen niet.
Maya schreef:ziggy_janet schreef:maya: Ik zei net tegen wilco dat jij woensadg komt, zegt hij: wie is dat nou weer, waar ken je die nou weer van? dus ik: van bokt, weetje wel op internet. Ze komt uit zeeland blablabla. Zegt hij weer: ow die heeft een new holland combine.
haha lag helemaal dubbel. Want had hem dat laten zien toen. Dat onthouden boeren zo goed, maar personen/namen niet.
Hij onthoudt wel het goede tenminsteGewéldig!
ziggy_janet schreef:Wilco herkent trekkers, ander landbouwvoertuigen van mensen, maar ook nummerborden autos's. Hij weet precies van bekenden wel nummer bord ze hebben.