waar het draad allemaal langs moet kan ik je niet mee helpen dat verscheeld per machine

er staat wel een plaatje of beschrijving in de gebruiksaanwijzing
wat voor type naai machine heb je staan ???
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

je moet met twee draden naaien toch???
)

oud beestje.

(zie je wat er gebeurd
)
)
hopeloos is het. Nu beweegt de naald niet als ik op het voetpedaaltje druk.
hahaha 
Dit huppelt er nou bij ons in het land
smelt

timokyana schreef:ben crea bea, wil een nieuwe stof om een oud versleten sjabrak maken.
Heb de naaimachine gesetteld volgens het boekje, staat alleen niet in HOE dat je moet naaien
vlek schreef:timokyana schreef:ben crea bea, wil een nieuwe stof om een oud versleten sjabrak maken.
Heb de naaimachine gesetteld volgens het boekje, staat alleen niet in HOE dat je moet naaien
Ojee,..dat zou moeten gaan maar is wel lastig zeker als de stof gaat glijden!
maar weetje pak eerst is een oude lap en gewwon planken met dat ding beetje bochje naaien etc heb je het echt zo onder de knie!

Allemaal oude foto's, mijn eerste keer op m'n oude -nu overleden-verzorgpony, eerste keer op de manege, m'n eerste hamster... Allemaal oude ansichtkaarten.. Foto's bewaar ik wel, maar al die kaarten gaan allemaal weg. Heb ineens allemaal lege lades

timokyana schreef:Goedemorgen,
Zijn er hier mensen die met een naaimachine kunnen omgaan
Want?
Aah, dat lees ik al. Is echt heel simpel hoor, zie dat Rom het ondertussen al uitlegt
Anders pak je even een voddelap ofzo, en ga je daar wat mee prutsen? Draad onderaan moet door de naald, en die leid je via achteren via het spoeltje naar het klosje zeg maar
Ik zou je boekje toch even goed bekijken, want dat wisselt per machine...

) Verder, land = open ruimte = paniek = rennen. Enfin, ik dus haar kort en stevig vast in m'n ene hand (gelukkig kan ik goed met 1 hand sturen inmiddels), en met andere touw Ellie proberen mee te lokken, en af en toe trekken...
Ondertussen Dewi steeds proberen weg te galopperen, maar dat kan niet omdat ik haar tegenhoud met de teugels, dus wat is dan de oplossing? Juist, dan gaan we omhoog! Dus continu steigeren en springen. Zo dan ongeveer een klein kwartiertje ofzo rondgestapt, uiteindelijk kon ik Ellie wat langer laten lopen en toen ging het steeds beter. Ben alleen wel blijven stappen... 
) heeft ook zo z'n voordelen
Klinkt als een fijne rit
Ik als lief klein en onschuldig penny meisje

Koninginnen en bijen enzo... Boeit me allemaal niks.

Ik kan ze echt NIET hebben. Alhoewel, de spinnen in m'n badkamer dan weer wel. Dat zijn allemaal Karels
En redelijk onschuldige langpootspinnen. Maar zodra het dikke poten heeft en heel hard kan rennen ben ik weg
Ik dubbelcheck ook altijd m'n laarzen voor ik erin stap
Maya schreef:Ik ben dus totaal niet bang voor spinnen... of andere insecten![]()
Koninginnen en bijen enzo... Boeit me allemaal niks.
*krijgt binnenpretjes...*![]()