Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dus daar komt hopelijk gauw verandering in 

frenia schreef:haha, dat denk ik nou ook steeds Keeva
Wat is Binti HUGE! Enig idee hoe groot ze is?
) Maar wat een prachtige kleur heeft hij en supermooi getekend! Ik hoop dat je gauw contact met hem krijgt en dat hij nu eindelijk een goed baasje heeft gevonden waar hij kan blijven en kan opgroeien! 
Ik zag zoveel foto's met menkar, dat ik ook maar eens de stoute schoenen heb aangetrokken. Menles ben ik mee klaar, het gaat supergoed, maar ik wist nog niet zeker hoe Noa reageerde... Nou Noa liep ervoor alsof ze nog nooit anders gedaan had en ze had er heel veel plezier in. Elke keer als ze wat ruimte had ging ze in draf en met oren naar voren ging ze lekker tekeer. Ze schrok 1 keer van een paar geitjes (ja zijn eng hoor die dingen, dalijk vliegen ze je zo aan vanuit de wei met hoog hek....) en meer eigenlijk niet. We hebben zelfs de banden opgepompt bij een benzinestation (leuk hoor tussen al die auto's) en Noa stond lekker op een koekje te knabbelen. Daarna weer terug gegaan en ze was neit eens superbezweet. 

.

... eh ... paard en paard ...
eh ... broer en zus ....

. Nu zonder iets effe voor de gein erop, ik was er niet bij haha.
het heeft ook wel wat hoor iedereen in zijn nette pak of jurk
erg leuk om te zien
iedereen doet erg zijn best

en gelukkig zat met alles, Keeva )
Heb je misschien ook wel weer gelijk in, Leon
. Het IS tenslotte een man, én een naarling
Cheveyo schreef:nu maar hopen dat mensen ze later uit elkaar kunnen houden.