[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

coydog

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 03:50

Babydoekjes voor gebruiken Chub.
Makkelijk en je kunt ze meteen weggooien.
Wel fijn dat ze je steeds meer vertrouwt, hoe lang is ze nu bij jou?
Komen er nog mopjes???

Net wakker geworden door buren die voor het eerst sinds jaren uit zijn geweest en de sleutel in de taxi hadden laten liggen.
En wat doe je dan als je dronken bent, dan probeer je de deur in te bonken....
Marco is ze maar even gaan helpen om in te breken, stond boven toch nog een raam open.
Ga weer proberen te slapen, tot morgen/straks.

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 06:43

GOEDEMORGEN,

Baileys schreef:
Damn Dobbel, da's schrikken geweest. Misschien toch een beetje te veel Sedalin . Ik was heel benieuwd hoe de reis verlopen was, ben blij te weten dat 'ie goed aangekomen is. En bedankt voor je kaartje en de snoepjespot!
Iedereen hier dank voor de opbeurende woorden. Raymond en ik hadden het effe taai toen Ludie met Biggels wegreed. En vooral het gevoel dat ik Beel verraden had.... Ik mocht altijd alles met Biggels doen want ik was degene die het beste met hem en Beel voor had. Toen ik naar haar box terug liep keek ze naar me: Nou, waar is 'ie nou? Jij zal me toch niet belazeren? Waar heb je m'n kind gelaten dan??? Eenmaal terug in de wei ging het wel weer, geloof ik. Ze stond er vanavond ook best relaxed bij dus misschien was het toch gewoon tijd om afscheid te nemen. Maar het gevoel dat ik haar besodemieterd heb blijft hangen......

Ik voel het helemaal met je mee, kan me het ook nog herinneren van silas....voelde me ook rot voor jullie dat ik hem meenam....Lijkt me niet makkelijk.
Beel trekt wel bij hoor, je bent zo goed voor haar dat ze je dat echt niet kwalijk zal nemen.

#Jean: dank je wel. Ik kom zeker weer eens bij jou en je paardjes kijken. Die Terry is volgens mij een gevoelige man. Wat lief van hem...

#Dobbel: 133 is heel netjes hoor

#Annick: wowie 138 punten dat vraagt inderdaad om een herkansing in een grotere ring.....je mag terecht trots zijn op je kerel

#Chubby: wat fijn dat de band hechter aan het worden is met Chubje...

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 07:20

Hehe, eindelijk nieuws over grote prins Damian. Knap hoor 138 punten. Gefeliciteerd Annick!!
Dat hij Vanner is verbaasd mij niet.

Chub sterkte meid, je hebt oo veel meegemaakt de laatste tijd, ik heb het stuk op TV gezien van die misbruikte jongens. Echt vreselijk. Hun leven is zo kapot gemaakt en die kl**tzak kon maar doorgaan.

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 08:06

Goedemorgen allemaal,

Thnks voor jullie advies, zat er best een beetje mee, hij en ik hebben samen veel meegemaakt, en nee Jelle laat hem niet in de steek, ik wilde hem alleen uitleggen dat er voorlopig niets veranderd, zijn vriendin dacht nl dat ik nu heel snel naar Ierland zou verhuizen

Nee dus, ben net bezig hier de boel op zijn pootjes te zetten.

Coydog van zal dat een constinatie gegeven hebben midden in de nacht.

Mooie foto's gezien, Damien ziet er gaaf uit Annick

Silas, ja dat is hij, we zijn allebei vissen, ook wel grappig eigenlijk.

Chubby,

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 08:15

Chubby, cheer up meid, kan me dat gevoel nog wel heel goed herinneren hoor, heb 5 jaar alleen gewoond en dan heb je soms van die momenten ... dan mis je gewoon effe die brede schouder waar je tegenaan kunt kruipen .
Straks een topbaan, toppaardje heb je al, dat tophuis komt ook nog wel en een topwijf ben je al .

Wauw Annick, wat een foto's toch weer van die knappe kerel van je ! Ik vind hem altijd zoiets ... duisters .. hebben, heb dat al 'ns eerder gezegd, ik vind hem zo'n geweldige uitstraling hebben. Ben wel erg benieuwd hoe hij "in het echt" is, zeker nu ieder zegt dat de foto's hem geen recht doen. Op die eerste foto vind ik hem overigens ook niet zo mooi ogen, net als Kiara al zei. Maar uit jouw eigen foto's weet ik dat hij gewéldig is, en nu met die hoge 2e premie blijkt dat ook wel weer. En 1.63, pffff, hij blijft toch wel onder de 1.70 hé

Arme Biggels, omgevallen in de trailer, wat zullen jullie geschrokken zijn Dobbel. Hopelijk heeft hij er niks aan overgehouden. Baileys zal even moeten wennen, toen Kyara afgespeend werd, ging Keeva juist weg (naar een pensionstalling), dus Kyara bleef op haar vertrouwde terrein, met een sh*tlandertje erbij. Toen hadden beiden er weinig moeite mee, zowel moeder als dochter niet. Alleen Keeva's uier, tjeeeetje, die werd echt huuuuuge die eerste paar dagen. Was gewoon zielig.

Jean, super vent is die Terry van je volgens mij !! En je zoon, die zal wel bijtrekken, het zal voor hem ook wel vreemd zijn. Maar ik vind dat je ook wel een béétje aan je eigen geluk mag denken, hij is 23 en geen 13 meer... Tuurlijk gaan je kinderen ALTIJD voor, maar verlies je eigen geluk vooral ook niet uit het oog, dat heb je ook wel verdiend hé !!

Leon, geweldige foto van Snow ! Jammer dat hij wat verder weg is, maar je kunt ook alleen dat stuk van de foto laten uitvergroten volgens mij.

Kiara, veel plezier met je blind date, spannend !!

Annick

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 08:16

Goede morgen.
ik ben er vroeg uit, kon niet slapen meer, terwijl ik kapot was gisteravond.
bedankt voor de felicitatie's Van Prinszo en dat was de laatste keer he, ik noem hem gewoon Damian.
ik geloof dat hij het echt leuk vond, al die aandacht van mensen, hij bleef ook maar hinniken, na hij heeft z'n 3 jaar wel ingehaald nu.
er kwaam een hele zware hinnik uit .
nou zal er nu over ophouden

Jean ook al wakker, heb heel je verhaal niet gelezen, maar je bent nog steeds in love toch??

Hoe was de tinker rit??? of heb ik daar ook overheen gelezen.

Chub, zit je niet mee he

Coydog, poedersuiker van die buren.

nu weet ik het niet meer.

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 08:27

sorry, niet alles gelezen, maar hier is een site waar foto's v/d rit opstaan, en een hele gave steigerfoto van Chuck, weet niet hoe ik die hier kan plaatsen, dus dan maar zo, Chuck was een echte heer tussen andere tinks, maar op dat moment wilde hij even laten zien dat hij THE MAN, was.
http://www.mijnalbum.nl/Album=P7LQBAWF

Annick

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 08:30

Keevagirl schreef:
Wauw Annick, wat een foto's toch weer van die knappe kerel van je ! Ik vind hem altijd zoiets ... duisters .. hebben, heb dat al 'ns eerder gezegd, ik vind hem zo'n geweldige uitstraling hebben. Ben wel erg benieuwd hoe hij "in het echt" is, zeker nu ieder zegt dat de foto's hem geen recht doen. Op die eerste foto vind ik hem overigens ook niet zo mooi ogen, net als Kiara al zei. Maar uit jouw eigen foto's weet ik dat hij gewéldig is, en nu met die hoge 2e premie blijkt dat ook wel weer. En 1.63, pffff, hij blijft toch wel onder de 1.70 hé

Ja dat weet ik nog goed dat je hem duister vond, (vond ik ook erg leuk dat je dat zei) past dus goed bij mij.
ben ook een beetje duister ik had hem misschien Dimmu Borgir moeten noemen
maar het is waar, mensen hebben zo iets van oep's die is eng(vind ik stiken wel leuk, maar als je hem kent is het een grote knuffelbeer.
er zijn mensen op stal (coydog ) die met hem even moeten knuffelen.
ach de premie......weet je tis een ruin, als je een merrie heb en je wil fokken is het leuk, maar met een ruin tja , je heb er niet veel aan he.
maar ben wel heel trots dat hij op deze leeftijd deze compliment krijgt.
hij zal nu toch wel stoppen met de lucht in te schieten.
maar hij staat nu in het stamboek als ruin, dus word ie 1.90, dan maakt het niet meer uit hahahaha.

Annick

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 08:35

Annick, ja helemaal hotel de botel in love hahaha

Tinkermuts, hele leuke foto's van de rit, en ja hij is een stoere man

Annick

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 08:40

Chuck is toch een poepie he, mooie foto's ook, allemaal lachende gezichten, jullie hebben een leuke dag gehad zo te zien.

Jean, fijn hoor, gaat helemaal goed komen

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 08:41

Goedemorgen!!!

Gefeliciteerd met de mooie premie van Damian!!!

Arme biggles, zo geschrokken!!!

Baileys...

Jean, hij trekt wel bij, laat hem maar even wennen aan het idee, het is niet nix....

Champagnefeest viel een beetje tegen. De champagne was ok, maar niet superlekker, de mensen waren heel erg van "kijk mij" en daar houd ik dus helemaal niet van. Doe maar gewoon dan doe je gek genoeg.... Na de champagne voelde ik me ook niet helemaal ok, dus heb 1 glaasje gedronken en ben daarna aan de cola gegaan en om 1 uur maar naar huis. Trok het echt ff niet meer.... Nu weer op tijd op en zo lekker paardjes doen. Ben echt zenuwachtig voor hoe Lisje zich gedraagt!!!

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 08:45

Citaat:
Op die eerste foto vind ik hem overigens ook niet zo mooi ogen, net als Kiara al zei. Maar uit jouw eigen foto's weet ik dat hij gewéldig is

ik kan gewoon niet fotograveren,da's het hele eieren eten

Jean ik sluit me bij de rest aan,op je 23e mag jenatuulijk best de balen hebben over hoe het leven van je moeder zich ontwikkeld maar hij heeft zich er maar bij neer te leggen,over een tijdje is ie wel gewend aan het idee!

heee Yarka (of zal ik je Marielle noemen,zo heet mijn veearts ),ik heb je nog gespot op de A58.
na de keuring was ik nog even een bontshabrak op gaan halen bij een particulier in Vlissingen en daarna was ik naar De Kroo gereden ,daar hadden ze weer een outlet verkoop.
ik heb een leuke donker oranje shabrak en een beige/gele op de kop getikt en een leuk dik gewatteerde bodywarmer voor de jongste voor weinig,ik weer blij ds
daarna huiswaarts en bij het benzinestation dacht ik,heee auto met trailer,zou er een tinker inzitten?
hij had al wat bekends maar het bleek de trailer waar ik mijn 3 zakken tinkerbrokken uit heb gehaald hahahahhahaaa
goede reis gehad??

ik heb ook sweet itch gehaald voor Tommie,misschien stopt ie dan eindelijk met schuren

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 08:47

Annick, nog eventjes, denk inderdaad dat Damian precies bij je past. Tja, waarde van premies bij ruinen, het is toch een teken dat er meer mensen zijn die hem érg mooi vinden, en dat is toch leuk om te horen.
Ik vind het nog steeds jammer dat hij "ontmand" is , was misschien een leuke combi geweest met Kyara over een paar jaar, zij zo ontzettend sullig en hij zo ... zo ... Damian . Maar als ruin is hij vast veel gezelliger voor jou . Wees maar trots op je ventje en blijf vooral lekker veel foto's maken en plaatsen hé !

WenK, succes vandaag met Lisje voor de kar, we horen het vanavond wel hé !

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 08:48

Ja jullie hebben gelijk, hij blijft toch ook niet zijn hele leven hier.

De meiden worden zo door Jelle opgehaald en dan ga ik naar mijn moeder, ze gaan voor het eerst samen en komen na het eten terug.

Vanmorgen belde mijn moeder dat het niet zo goed met haar ging, benauwd en hoofdpijn slecht zien, dus ze was naar de dokter geweest en had ernstige hartritme stoornissen, gelijk bloedverdunners gekregen en harttabletten, nu moet ze volgende week door de molen, maar ze is al bijna 80 dus best eng, ze heeft al en keer een tia gehad. ga er zo maar even kijken, ben best geschrokken.

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 08:49

Sterkte Jean !

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 08:49

Haha ja en ik beloof dat ik zal proberen foto's te maken... Oeh ben zo zenuwachtig...

Sterkte met je mams Jean!!!

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 08:53

Ha ha, wat is het hier druk op de vroege zondagmorgen, ik wil iedere keer iets anders gaan doen maar dan staat er weer een nieuw berichtje .

Tuurlijk doet Lisje het geweldig vanavond WenK ! Krijgt ze trouwens ook al een buikje, Keeva begint nu echt al zo'n hangbuikje te krijgen.

Annick

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 08:55

dankje wel Keeva, ben ook heel trots hoor

Wenk: gaat vast goed komen hoor, en natuurlijk willen we foto's zien .

Jean: dat is minder van je moeder, de jaren tellen mee, mijn moeder word 15 oktober 80 jaar, en die gaat ook achteruit.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 09:01

Keeva, fijn dat je weer paraat bent. Zoiets gaat je niet in de kouwe kleren zitten he? Inmiddels heeft ze er Lemmy van gemaakt dus ik = happy

Dobbel, gelukkig is Biggels toch nog helemaal in orde aangekomen. Kan me zeker voorstellen dat ze geschrokken zijn.

Beel, jij nog sterkte dat je dat kleintje moet gaan missen

Haha Jean, wat is de wereld toch klein he? Hoe staat de vriendin van je zoon er tegenover? Moeilijk hoor.. maar t zal een kwestie van wennen voor hem zijn. Probeert het iig niet te forceren. Dwing ze niet tot kennis maken enz.. alles komt op zijn pootjes terecht: uiteindelijk Sterkte met je mams

Bonte, dat is idd een hoop geld. Lekker huren dus

Cindy, in dit topic viewtopic.php?f=68&t=216387&hilit= heb ik het gevraagd. Ik kijk t nog even aan voor ik naar de dokter ga. Afgelopen nacht ging het gelukkig best goed

Chubb voor jou Ik kom nooit aan Flans uier… ik weet niet of ze dat toe staat.. denk t wel.

Annick, jij ook gefeliciteerd met je dikke 2e premie! Mooie foto’s.

Kiara, veel plezier met je date vandaag!!!

Haha Coydog, de buurt op stelten

Tinkermuts, het zijn zeker gave foto’s Die steigerfoto is echt stoer!

Wenk, succes met Lisje vandaag.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 09:14

Ik heb nog wat foto's van gisteren:

Afbeelding
Aan het werk
Afbeelding
Flappies naar voren
Afbeelding
Nog effe knuffelen voor ze lekker de wei op mag

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 09:21

Die eerste foto, door de bles en de hoek van de foto lijkt ze wel een arabier.

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 09:25

Goedemorgen:

SOX:

En deze ?

Afbeelding

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 09:37

Jellie, wat ziet ze er goed uit !!!

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 09:50

leuke foto's van de tinkerrit!

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 10:14

Wowww, hebben jullie deze heer al gezien ...

Afbeelding

Staat te koop op MP en hier op Bokt. Ik vind hem ge-wel-dig !! Waar blijft nou toch dat miljoen , dan wist ik het wel !! Vraagprijs is overigens ook niet misselijk, >4000 euries ....

Maar hij is toch ook prachtig, niet dan ?