Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
want wanneer ik puur recreatief rij heb ik minder last het is het echte werken.. en daar heb ik nu net het laatste jaar de smaak voor te pakken gekregen.
.
Wij werden in de nacht van wo-do wakker gemaakt door mijn moeder om 2:00 'snachts, hun woonkamer (en tijdelijk nu hun slaapkamer) stond blank!!! Na een korte inspectie bleek dat er twee kamers op de verdieping onderwater stonden.........................De hele nacht water staan hozen, dweilen, pompen etc
Erg heftige dagen gehad, omdat het weer zo slecht was konden op het dak helaas ook niets doen dus zat er niets anders op dan als het regende het water zo snel mogelijk van het dak zien te krijgen en in de nachten *soort van wachtdiensten draaien* Toen het weer beetje beter werd zijn de werklui keihard er tegenaan gegaan om zoveel mogelijk dakplaten te bevestigen. Dat scheelde idg al afgelopen weekend, hopelijk komende week is het dak dicht!
Super fijn, alleen Loesje is nog bang voor de groten, viel me gister wel al op dat ze steeds dichterbij komt. Denk ik een kwestie van tijd, de groten willen juist met haar kriebelen maar zij loopt weg -dus geen reden om bang te zijn-
maar soms heb je toch ook de werking van je benen nodig als je bv nog maar figuren rijdt. Ik rij ook met veel verschillende paarden en niet elk paard rijdt natuurlijk hetzelfde. Dat ik Cas naar mijn hand ga kunnen zetten gaat hopelijk ook al veel opbrengen. We zien wel hoe dat vordert
Ik ben eens benieuwd wat hij te melden heeft

Allienda schreef:@ Claudia - wat lastig joh, ben je als eens naar een fysio of dergelijke geweest? Een spoortje zou wellicht oplossing kunnen bieden
@ Sheryn - was idd ff pittig maarja als ik op tv zie wat andere mensen te verduren hebben gehad.........Valt het bij ons nog wel mee behalve dat nu alles nat en vochtig is in huis.......... gelukkig geen persoonlijke spullen aangetast oid.
Ik kreeg telefoon van pap dat de osteopaat as woensdag komt!! Tijdstip wordt nog doorgebeldIk ben eens benieuwd wat hij te melden heeft
Fysio kan er niets aan doen is een beetje een aangeboren afwijking waar ik nu ik volwassen ben pas last van krijg. Operatie is mogelijk maar vindt de dokter voor nu nog veel te drastisch pas als het mij zou belemmeren in dagdagelijkse dingen zou dat ter sprake komen.
vond je je werk altijd al niet leuk of nu pas?