En aangezien de eigenaar in kwestie zelf ook een oudere heer is, of zelfs ook al overleden is, geen idee, gok ik erop dat dat doorgeven niet iets is waar bij na wordt gedacht. Maar wie weet doet Garish het nog gewoon hoor Maar ik zal morgen eens vragen of de eigenaar van Henk het toevallig weet
Rietje92
Geplaatst: 20-07-16 14:18
Hallo ik volg hier sinds nu ook mee!
Wat een prachtige foto's en tinkers!!! helemaal
Ik zal mijn topper ook even voorstellen: Featherlicious Feargie (Maerynn x Deaglán)
Hier nog veulen bij @Aniekepiek:
Andere foto's moet ik nog even zo neerzetten dat ik een link krijg hihi
De eerste telg van dit jaar , Ninschca, naar de nieuwe eigenaren gebracht vanmorgen ,een half jaar is zo voorbij
Reuzenkind of zo'n kleine moeder ?
Ennasil92
Geplaatst: 22-07-16 17:51
We zijn afgelopen zondag naar een fotomeeting in Ede geweest waar Misha ook zo langs alle mega grote vliegers liep alsof het niks was, echt trots op mijn meisje. hierbij enkele foto´s van de meeting:
Mooie foto's weer.! @ Lepel ik zie een hele roze neus. Hoe doen jullie dat? Zonnenbrand op de wei? Of met netje? Mojo heeft ook zo'n neus, inclusief een vaak verbrande onder lip.
bumper
Geplaatst: 26-07-16 15:17
_ENGEL_ schreef:
Mooie foto's weer.! @ Lepel ik zie een hele roze neus. Hoe doen jullie dat? Zonnenbrand op de wei? Of met netje? Mojo heeft ook zo'n neus, inclusief een vaak verbrande onder lip.
T kost wat, maar is super effectief. Voor een tinker zeker een maat L
tinker_sally
Geplaatst: 26-07-16 19:33
Ik heb deze voor Muts. Zit op een soor van zelfde manier als een halster vast, maar achter de oren met klitteband en onder de kin ook. Een halster op de wei vind ik zelf helemaal niets, en zocht daar wat anders voor. Gaat nu al 2 jaar mee, en werkt fantastisch.
Mijn uitzicht daarnet
Aniekepiek
Geplaatst: 26-07-16 20:22
Liefste Miles
Jolandaa_
Geplaatst: 26-07-16 20:28
Hier ook zo'n snor. Werkt heel fijn. Als ik ga rijden smeer ik ze ook extra in. En sowieso als ik kom om te borstelen smeer ik extra in. Soms in de avond een keertje aftersun en dan vraag ik of ze de volgende dag weer in smeren.
Ik heb ook een goed netje gekocht. De goedkope werkte niet en dana heeft ooit met blaren gestaan Sindsdien dagelijks gesmeerd en gezocht naar een goed netje. Dat is nu gelukt met die.