Veel plezier in Italië!
Leuk dat het zo goed gaat met Pride! Heel ander paard zo

Mooi hoor Fayem!
Ik vind een neopreen singel ook fijn. Ik heb nu een wintec singel, ben er erg blij mee!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.heb dus een ander zadel nodig.stalhouder kent iemand die zadels verkoopt.ze neemt er een aantal mee en die mag je een week proberen.dan kies je welke t beste zit en die koop je dan.goed systeem,echter die man woont in twello en door pech is t nog niet gelukt om daar heen te gaan.volgende week is een vrije week(geen lessen),dus hopenlijk kunnen ze dan die kant op.
is best een flinke rit zeg
jeetje!
hoorde al dat er laatst een aantal meisjes plat gingen van t lachen voor zn stal omdat hij maar bleef flemen 
maar vind t altijd leuk om rond te neuzen tussen de paarden op MP 
en dan nog aanbieden als fokmerrie 

fayem89 schreef:klopt Nathalie, maar ik wil ervaringen van andere wat betreft de singels... plomp verloren wat kopen kan iedereen
Als ik met zadel rij pak ik of de BF zadel of de neopreen banaan. Die EJ singel mag je voor n prikkie over kopen, dat werkt niet bij Caily met elastiek. Je zadel is erg gaaf!!!

Gelukkig wel gezellig! HijadelaLuna schreef:Wie was er trouwens op zoek naar een grote Tinker laatst?
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr
Deze merrie is zo geweldig leuk! Wat mij betreft een echte aanrader!
al lijk ik op Pride nog kleiner 
en niet zo'n klein beetje ook :
.
Ik heb trouwens niet meer verder gewerkt aan je tekening. Heb gelukkig nu krokusvakantie, dus weer wat meer tijd 
In haar boekje staat ze genoteerd als 1m48, maar dàt geloof ik niet echt. Ze zal tussen de 1.50 en 1.55 schommelen.
Zou er idd al een hoop beter uitzien met een goede voeding!
Komt vast wel goed. Bij mij ging het leren mennen als een sneltrein! Je kon hem zo goed als hem er gewoon voorspannen en weg mee rijden. We hebben nog nagedacht of hij het niet ooit al eerder had gedaan.. Het kan, maar die kans is erg klein.