[TI] [HK] LGVIII - Harig en bont, draven we topic 3 samen rond!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

draaakje

Re: [HK] LGVIII - Harig en bont, draven we topic 3 samen rond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 22:39

Fijn dat je geslaagd bent Ellie

Veel plezier in Italië!

Leuk dat het zo goed gaat met Pride! Heel ander paard zo :)

Mooi hoor Fayem!

Ik vind een neopreen singel ook fijn. Ik heb nu een wintec singel, ben er erg blij mee!

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 22:45

@calandra:emmerich is voor mij een kleine 3 kwartier rijden.goed te doen dus.maar wil toch nog even de tijd nemen voor ik daadwerkelijk daar naar toe ga.het vertrek van ruana heeft me verschrikkelijk gegrepen en mede door wat andere dingen die gebeurd zijn,voel ik me mentaal nog niet zo heel sterk.ben ook best wel snel moe,iets wat eerder niet zo was.
de bijrijder heeft een zadel wat eerst van de stalhouder was.een ainsley?ziet er nog goed genoeg uit,en voor haar zit hij goed.ik ben misschien wel even lang als zij,maar helaas ben ik iets steviger gebouwd,dus ook mijn billen :o .heb dus een ander zadel nodig.stalhouder kent iemand die zadels verkoopt.ze neemt er een aantal mee en die mag je een week proberen.dan kies je welke t beste zit en die koop je dan.goed systeem,echter die man woont in twello en door pech is t nog niet gelukt om daar heen te gaan.volgende week is een vrije week(geen lessen),dus hopenlijk kunnen ze dan die kant op.

patrick1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 23:00

Eindelijk Shadow morgen ook weer scheren dan is het echt weer een Sport pony/paard hahaha :D

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 23:25

Zo, de kinderen zijn carnaval vieren. Ik zal blij zijn als ze straks weer veilig in hun bedje liggen :o
Bezorgde mama :D
Vanmiddag van best naar ede gereden voor een nieuwe auto die er volgens de verkoper puntgaaf uitzag. Niet dus 200 kilometer gereden voor niets.

tinkerplein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 23:27

Jeej,balen Heidy,een lange rit voor niks dus.... -O-

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 23:38

zulke verkopers kan ik wel villen.
toen ik mijn huidige auto kocht,zorgden zij voor een nieuwe apk.perfect dacht ik..t jaar er op bracht ik m naar de keuring.wat bleek,bumperbalk gebogen=auto afgekeurd.heb geen aanrijding gehad met de auto.dus daar is ie onterecht goedgekeurd.heb de schade laten maken,maar voelde me wel behoorlijk opgelicht.

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 23:46

Ja mooi balen, maar toch wel gezellig. Lekker geluncht onderweg, dat maakt veel goed.

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 23:47

Lekker zulke mensen := is best een flinke rit zeg :oo jeetje!

Pride zn standaard reactie als hij ook maar een vinger de lucht in ziet gaan :') hoorde al dat er laatst een aantal meisjes plat gingen van t lachen voor zn stal omdat hij maar bleef flemen :')
Afbeelding

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 23:51

Hahahaha wat een paardengebit!
Leuke snor.
En met dat alles fleemen!!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 23:55

Hihihiiii ik zou ook lachen

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 00:07

http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr

Nog wat leuke tinkers van MP, grote kans dat je ze al hebt gezien Kailonne :') maar vind t altijd leuk om rond te neuzen tussen de paarden op MP :D

Vind deze friese merrie zo ontzettend sneu ;( en dan nog aanbieden als fokmerrie :n

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 00:30

jaks dat ziet er echt niet gezond uit.Helaas heb ik ze wel vaker zo gezien,vaak nog met een karretje erahter.brrr

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 00:41

j, arm beest.1e premie?

Becs

Ik heb alles bijgelezen, maar ik heb even geen puf om te reageren. Ik heb weer een afwijzing binnen op een sollicitatie en ben er even helemaal down door.
Ik heb lekker met Caitje zitten knuffelen in de stal, net of ze me wou troosten. Nu maar eens op naar bed

Poosje81

Friese merrie heeft 11 veulens gehad. Als ze dan verder niets doen qua werk, gaan ze er vrij vaak zo uitzien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 00:42

Lijkt me dat die merrie er met wat eten er direct al veel beter uit ziet :)

Gypsylady

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 01:38

Arm dier 11 veulens en geen eten genoeg

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 01:43

Wat fijn dat je eindelijk een jasje hebt Ellie :)

Fijne "vakantie" Claudia!

Heidy. 15 oud? Waarom, kan je ten minste 10 jaar recreatief van genieten toch? Vind dat je daar wel vanuit mag gaan :)
Hij heet Diablo en is ongeveer 1.50 hoog meen ik. Ik heb je toegevoegd als vriend op fb, dan kan ik je daarna voorstellen aan de eigenaresse. Zij woont in Leiden, dus neem aan dat Diablo daar ook ergens staat!
Verstandig besluit wat betreft de handelaren! Ik hoor trouwens ook veel goeds over Stoeterij de Ierse Tinker in Oirsbeek. Die zoeken echt naar n passend paard voor je, hebben ze die op dat moment niet dan houden ze je op de hoogte. Prijs is ook wel wat hoger door die goede naam, maargoed, je hebt het hier wel over de aanschaf van n paard, denk als jij een leuke ruin daar kan vinden dat nog best wel te doen is! Mensen zijn heel aardig, ben ouder van een van beiden eens tegen gekomen toen ik met Kyra aan het wandelen was, zo grappig!

fayem89 schreef:
klopt Nathalie, maar ik wil ervaringen van andere wat betreft de singels... plomp verloren wat kopen kan iedereen :P

http://www.ej.nl/products/10000008/1210 ... +BOJON+AIR

Betere prijs-kwaliteit verhouding vind je niet als je het mij vraagt! Let wel; het is met elastiek, bij sommige paarden zorgt dat dat de boel instabiel ligt, kwestie van proberen! Dan is neopreen zo slecht nog niet :) Als ik met zadel rij pak ik of de BF zadel of de neopreen banaan. Die EJ singel mag je voor n prikkie over kopen, dat werkt niet bij Caily met elastiek. Je zadel is erg gaaf!!!

Ik wil graag naar de Tinkerdagen, maar ik heb nog geen vervoer voor Caily :(
Wordt echt zo jaloers als ik verhalen hoor over crosstrainingen enzo, ik wil ook! Ga hier in het voorjaar wel n TREC-training doen, das al iets :P

Ben jij zo klein Jen? Zelfs op Pride komen je benen niet onder zn buik uit? Nu is Pride niet meer mooi :P

Ik duim voor je dat je je knapperd morgen kan halen Nathalie! Niet teveel stressen he? Vergeet niet te genieten van t moment!

Jemig, das balen Heidy :( Gelukkig wel gezellig!

Hier vanavond gewerkt, niks bijzonders. Nu lekker slapen. Wil morgen 18 km met Caily rijden, ben benieuwd of het lukt, s best n eind, maarja, conditie opbouwen maar he. Ga gewoon zonder zadel, kan ik t tempo ook niet ongemerkt te hoog maken. Ik reken vier uur rijden, al zouden we alles stappen, dan moet dat goedkomen!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 01:58

trec lijkt me ook lek! ik duik dr ook in, slaap lekkah

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 08:48

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 09:28

Lotte, ik ben maar 1,57m :') al lijk ik op Pride nog kleiner :')

Sneeeeeeeeuw := en niet zo'n klein beetje ook :

nou, alleen vandaag nog werken en dan een week vrij :)

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 10:04

Ik vind het ideaal van lengte, ik ben 1m60 en Jack 1m38/40 en pas ook prima op hem :).

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 10:06

ahh lekker. geniet dr van jennifer!

ik 163 op 160

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 10:14

nou ik word wakker kijk naar buiten ja hoor een heel klein iniminie beetje sneeuw niet noemens waardig..maar toch sneeuw en bam sta gelijk op standje gestrest
de wegen zijn prima te doen ...tenzij t nu in ene keihard gaat lopen sneeuwen dan blaas ik t af...
nou we gaan zo maar ff de wei voor een gedeelte afzetten en dan madammetje halen...

maar brr de zenuwen gieren door me lijf @ the moment haha..

haha die snor van pride blijft alleen maar groeien geweldig..en vooral als hij je dan een kus geeft met een snor vol prut

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-13 10:31

Sorry, dat ik zo maar in de gesprekken meespring, heb niet al te veel tijd en er gebeurt hier thuis niets spannends. Heb al 2 weken niet gereden door het ***weer..

Pride ziet er super uit Jennifer! Sorry dat ik niet verder heb gereageert op je bericht. Wou het doen, had toen de tijd niet en heb het weggeklikt en ben het vergeten :P Ik heb trouwens niet meer verder gewerkt aan je tekening. Heb gelukkig nu krokusvakantie, dus weer wat meer tijd :)

Ik ben 1.48 op een tinker van 1.55 - + :P In haar boekje staat ze genoteerd als 1m48, maar dàt geloof ik niet echt. Ze zal tussen de 1.50 en 1.55 schommelen.

Normaal ga ik vandaag nog eens met der rijden, als ik een beetje geluk heb met het weer. Is hier mistig en het heeft gevroren. Gisteren lag er hier ook even sneeuw, was wel snel weg :)

Dat friesje :(:) Zou er idd al een hoop beter uitzien met een goede voeding!

Prachtig zadel Faye!

Nathalie, wat een heerlijk shettie heb je hier getoond :) Komt vast wel goed. Bij mij ging het leren mennen als een sneltrein! Je kon hem zo goed als hem er gewoon voorspannen en weg mee rijden. We hebben nog nagedacht of hij het niet ooit al eerder had gedaan.. Het kan, maar die kans is erg klein. :P