haha jordy zei ook gelijk: en anders trek je toch gewoon haar uit en stuur jij het op! zeg ik: ja daaaag, weet je wat het mij gaat kosten als ik zo van elke tinker die ik 'wil' zelf haar ga trekken en bekostigen Ow zegt ie, daar had ik niet aan gedacht
grid
Geplaatst: 23-10-10 18:59
Ja idd ik heb wel zoiets van een paar die mij interessant lijken wil ik best sponsoren maar idd kan niet allemaal heb geen geldboom op rug
stalnijmegen
Ik zal kijken of een kennis van mij ook nog haren wil trekken van zijn twee merrie.
merrie 1 is 17 en merrie 2 is 13 beide op wat oudere leeftijd hier in nederland gekomen, waarvan 1 zeker weten veulens heeft gehad in Engeland. Niet in nederland. Andere merrie heeft wel 3 veulens gehad in nederland van een shire hengst (Ziggy, Max en Twan). Of zij veulens in Engeland heeft gehad weten ze niet.
Tussenstand is 28 profielen voor de derde batch. Ik zei al, het schiet niet enorm op. Daarnaast heb ik nog 4 hengsten die nog een sponsor zoeken: Red, Moes, Stonewall Norbert en Meadows Eirnin.
Heb er hier nog 2 staan, waar ik de haren al van heb getrokken, maar heb er het geld nog niet voor ivm steeds terugkerende DA kosten (Guus moet morgen weer naar de DA... ) Maar de batch is voorlopig nog niet vol zo te zien dus kan nog even sparen.
TinkerTom
Geplaatst: 12-11-10 09:18
Ik wil Rover ook nog toevoegen maar hij heeft niog niet zoveel manen dat ik het zielig vind om er een pluk uit te halen
eye4cobs
Geplaatst: 12-11-10 09:45
een pluk uit de vh staarthaar is vlgs mij ook goed toch ??
TinkerTom
Geplaatst: 12-11-10 11:35
volgens mij krijg ik dan een schop maar zal binnenkort wel eens even kijken
Klopt, uit de staartwortel is ook goed. Zijkant vd staartwortel of uit de schoft is het makkelijkst. Hoe lang of kort de haren zijn maakt niet uit. als er maar wortels aanzitten.
Pellie
Geplaatst: 12-11-10 14:36
50...dat wordt volgend jaar hihih
grid
Geplaatst: 12-11-10 18:25
Pellie Nee Hop Hop gewoon iedereen, die nog niet gedaan heeft, haren trekken
Ik heb gesponsord voor Collin vd Gorterstraat, heb geen flauw idee hoe het daar mee staat. Zolang daar geen profiel van komt, sponsor ik ook niet voor een andere hengst.
ragna
Geplaatst: 12-11-10 19:06
_janet_ schreef:
volgens mij zit geen 1 eigenaar van die hengsten op bokt
Gaat niet over die hengsten. Daar wil ik ook mee voor sponsoren als ik over schrijf. Maar om merrie's waarvan de eigenaar wel op Bokt zit.
grid
Geplaatst: 12-11-10 19:19
De hengsten hebben wel al een profiel toch of niet? als het alleen het bedrag is wat nodig is om het te mogen gebruiken scheelt natuurlijk weer
Maar ik heb ook al genoeg gesponsord enige die ik nog zou willen sponsoren is Maestro maar daaarvoor moet ik de eigenaar nog ff overtuigen
stalnijmegen