Christah van harte met je nieuwe kanjer ik hoop dat je heel lang veel plezier met hem mag hebben
het is een half broer van d-jee d-jee zijn vader is ook toss black is nu bijna 4 toch ?
d-jee
Christah
Geplaatst: 04-04-10 16:50
Black Candy is inderdaad gefokt bij Kanters. Uit Shania x Toss. Ik vind zo leuk dat zijn ouders en vorige eigenaren bekend zijn. Heb ik nooit eerder gehad. Hij heeft ook een volle broer, Tosca. Die lijkt trouwens totaal niet op hem (is vooral echt héél veel kleiner). En daarnaast nog vele halfbroers en zussen. Grappig dat D-Jee daar ook een van is.
Hij is paar maanden geleden bij John van Vlimmeren gekomen om beleerd (en verkocht) te worden. En nu komt deze zadelmakke kanjer dus bij mij.
Nog maar twee foto's van gisteren dan, hij was zich echt lekker aan het uitsloven voor de DA.
Wat een lekkerding is het toch ook!
Onder het zadel is het helemaal nog niet zo'n macho. Dan is hij echt een doodbraaf puppy, wel met lekker veel looplust en werklust. Precies waar ik van hou, haha. Kan niet wachten tot hij er is!
Tjee Annique, wat lijkt Pal groot zo he?! Heel leuk, die sokkenwasritfoto's! Black Candy is een gave nieuwe aanwinst hoor, veel plezier met hem! Halfbroertje van mijn merrie...
Mooie plaatjes weer van allerlei verschillende tinkers!
Wow gefeliciteerd met Black Candy, leuke naam en ik hoop dat hij je weer een nieuwe serie plezier kan brengen!
Zie mijn boefje ook nog op de foto van Leonoor (gele dekje). Al een stuk minder bang voor water dan de vorige keer!
starjo
Geplaatst: 04-04-10 21:37
Leuke foto's komen er weer voorbij Alweer mooie veulentjes lang zien komen Paashaaspaard gezien Christah, gefeliciteerd en veel plezier met je nieuwe paardje, ik vind hem erg leuk, en ook bij John vandaan En wat een diehards zijn jullie ,tijdens de sokkenwasrit, met dat slechte weer van zaterdag, foto's van de sokkenwas rit zijn waanzinnig, erg mooi om zoveel tinkies aan het strand te zien.
Laatst bijgewerkt door starjo op 04-04-10 21:39, in het totaal 1 keer bewerkt
moppy
Geplaatst: 04-04-10 21:38
Vandaag onze eerste wandeling thuis op de weg
En dan kom je lama's tegen
Ook nog een tussenstop gemaakt bij een kennis, hier kon ze even lekker los in de bak. Morgen hier van foto's.
aricia
Geplaatst: 04-04-10 22:00
dat is al een heel ander beeld dan wat ik vorig jaar van hem zag in ermelo nancy En is hij slank Christah gefeliciteerd ,wat heb jij een knappe kerel ! Leuke sokkenwasrit foto's gezien ,was vast gezellig al die tinks bij elkaar
Zico's pa en moe ,Forrest met zijn grote liefde Roos
Hihi dat mooie vosje ( ) knalt er wel uit als enige 'anders-dan-anders"
kinsealy
Geplaatst: 05-04-10 09:09
Wat een mooie foto's weer! Mooie Black Candy!
Over zwart gesproken, daar heb ik ook nog wel een paar foto's van Lief koppie;
tinkert_tje
Geplaatst: 05-04-10 09:27
Marall hey alphine welkom in het tinkerhoekje kinsealy knapperd heb je daar
Rianavaplu
Geplaatst: 05-04-10 10:39
snowdon schreef:
Hihi dat mooie vosje ( ) knalt er wel uit als enige 'anders-dan-anders"
Ene bedankt hé!! Dat Caitlin er als enigste Vosje bij liep was niet zo erg, maar wij hadden buurmeisje bij met haflinger, vroeg er iemand aan mij: Is die van u ook een echte tinker???? Ja duh zei ik, stermerrie ja!!! haha!!!