Heee Leon, dat ben ik aan het opnemen, ga ik zo kijken. BzV gekeken, puberruil XL en nu Try before you die . En ondertussen nog aan mijn kalender aan het werk.
Helemaal klaar voor de verhuizing??? Kun je vanuit je nieuwe stek ook mooi buitenrijden?
Kan daar ook lekker buitenrijden ja Nog niet helemaal klaar, karretje moet nog wel een check-up en route zit nog niet geheel in mn hoofd.
Tv-verslaafd, Grit? Mijn favoriet zat in de top4, dus moest vanavond nog ff kijken haha. Je zag van alle4 nog wat de fans hadden georganiseerd om stemmen te winnen. Bij Michael hadden ze met een hele grote groep afgesproken op treinstation Gent en om een afgesproken tijd begonnen ze dan opeens van alle kanten af te dansen Heel het treinstation in rep en roer! Haha, geweldig.
Zojuist is bekend geworden dat.... heeft gewonnen! (Verdiend )
mnkortleve
Geplaatst: 29-11-09 23:46
Grit Stinkende spoekie.
eefje03 Kleine caafjes. Ik had het gezien van Jacky er schoot toch wel even een traantje langs mijn wang.
Whis_Serada Mega trots.
_janet_ Janet de speurhond. Pinnen prikken ging niet bij deze koe. Huisje ziet er goed uit hoor.
grrr Mees met Banbay gereden. Met de koe is het afwachten ze staat op pijnstilling en antibiotica.
draaakje Klapband gehad, dat is zeker schrikken.
Ravien 150 dagen al weer.
_Rhiannon_ Lekker bij Gaapje geweest. We hopen dat het in 2010 beter zal gaan, dit jaar is diep triest geweest vd week lag er een belastingaanslag op de mat voor inkomstenbelasting dan vraag ik me gelijk al af welke inkomsten want die hebben we niet gehad we hebben moeten lenen om te kunnen leven, € 15000,- moeten we even betalen.
snowdon Laatste ritje gehad en boswachter ontmoet.
Ik ben vanmiddag weer even met Bravour bezig geweest. Ik kon hem zo pakken, dan moet ik wel zeggen dat ik hem nu weer een halster om heb gedaan en dat hij die om houd. Ik ben aan het freestyle geweest en dat ging super, tot het punt dat ik zei dat we klaar waren en dat hij naar me toe mocht komen. Hij kwam niet, vanalles geprobeerd en op een gegeven moment draaide hij zich ook om en liep gewoon weg. Ik heb nog een paar pogingen gedaan en ben de bak uitgelopen, ja manlief wil ook een keer eten. Ik heb hem laten staan tot ongeveer 19.30 toen ben ik er heen gegaan met een krukje werd al luid hinnekend verwelkomd, ben de bak in gelopen en ben gaan zitten. Hij was nu ineens zo bij me.
Twee dames, waaronder Ellen, die de weg niet kennen
Ik ga slapen, trusten!
mnkortleve
Geplaatst: 29-11-09 23:56
De boekhouder het uitstel van betaling en een bezwaar ingediend.
Zo'n hinnek is altijd leuk. Pas zei iemanad in dit topic dat een paard geen vermogen tot nadenken heeft vraag me niet meer wie dat zei, maar ik geloof zeker dat ze het wel kunnen.
Grit
Geplaatst: 30-11-09 00:08
Leon, heeft Ellen een TomTom, die kun je ook fietsroutes ed zetten. En anders een goede kaart, lijkt mij een leuke uitdaging Truste!
Vince heeft nog nooit naar mij gehinnikt . Wel een opgewekte blik en een directe sjokstap naar mij toe, ook leuk.
Pff Mirjam wat een bedrag zeg . Lief dat Brav naar je ging hinniken
Trusten Leon
Grit nog nooit een hinnik gehad van Vince.
grid
Geplaatst: 30-11-09 00:15
*Ik is ook nog wakker*
Muds aan kant een appeltaart die aan het staren is klaar voor visite Hopelijk was het lekker en gezellig
Dagmar kou en verkleumd van klussen op wei vervolgens lekker pannekoeken en daarna droog
Grit al in manege toen droog lekker galop geoefend en Carlo crossen door natte paden
MDH maakt gebruik van altijd hongerig paard en als ie crossen zo leuk vind moet je ook zekers meedoen aan de Tinkerdagen in Leusden
Eefje bijna nieuw zadel en oma operatie goed doorstaan.
Marleen ook lekker tussen de buien door gemend En Mees dus wel genoten van goed getrainde quarter maar gelukkig blijft bij tinkers
Mirjam klinkt goed je ouwe bijrijdster zou leuk zijn als ze weer wat zou komen doen en dmv emmer met wat brokjes toch kunnen pakken en lekker aan het werk geweest en hopen dat koe het red
Denise dus enorm genoten zaterdag en ook gelukkig met weer!!
Chayenne al mooi buikje en lekker over even hapje proeven en heerlijke aktiefoto's en ook nog wat water gevonden leon nog ff genieten... straks weer verder van duinen af menritje en zo op z'n laatst nog in contact met boswachter in 2voud nog wel gelukkig alleen waarschuwing!
Puck heerlijk lesgegeven
Janet oma gevallen en zo eigenwijs als ze oud is
hmm Druten daar woont mij beste vriendin vlakbij kijken of we eens kunnen gaan kijken Puck Druten nog 20 minuutjes vanaf jullie vanaf ons ook
Lies thuis in honderd als weg maar gelukkig netjes opgelost!
Zie nog een Americo Boncho voorbij komen
Schattige caviaatjes
Whis weer een winstpuntje erbij
Janet mooie vloer gevonden maar jullie hadden toch al een mooie houten vloer in kamer of ?? en weer leuke klusfoto's
Maartje alles verhuisd maar 's ochtends vroeg een klapband lieve pa je gebracht! en morgen nog druk regeldagje...
Pff die bitbuddy
en Mirjam die aanslag da kan toch nie
Ik zaterdag toen droog was meteen naar Say gecrosst en rondje bos gedaan begon net weer te druppen toen terug was en vandaag was ook droog
Verder vandaag weer naar Hugo geweest wordt goed verzorgd in Keulen en er hangt een therapiekalender zodat wij ook kunnen volgen wat ie allemaal krijgt 2x daags fysio/ ergo therapie en ook nog spraaktherapie genoeg te doen dus nu hij heeft het er volgens mij best zwaar mee maar laat dat zo min mogelijk merken en is blij dat ze hem zo goed bezig houden en verzorgen en ook goed op hem letten en op tijd stoppen als t echt zeer doet enzo dus
Grit
Geplaatst: 30-11-09 00:19
Mis dat wel hoor, klinkt zo leuk. Bert was echt een uitbundige hinniker. Tom roept meestal ook wel. Achja, Vince kijkt lief
Grid. Blijft voor jullie ook druk zo. Zal best zwaar zijn voor Hugo, is weer een nieuwe fase en revalideren is pittig . Hoe lang is het ongeluk nu geleden?
grid
Geplaatst: 30-11-09 00:30
Lief kijken is ook leuk
Say hinnikt wel regelmatig of ze bromt zoals een "moedertje"
Uhh was eind juli dus nu alweer 4 mnd
Maar nu ik erover nadenk vind ik het eigenlijk nog meevallen
al is het wel VEEL verschil bij hun kleine van 6mnd naar 10mnd heel het stuk van beginnen te staan enzo gemist kan nu al bijna los lopen...
Grit
Geplaatst: 30-11-09 00:36
Die "brommetjes" zijn ook lief
Alweer 4 mnd van huis en het gezin overhoop. Zal later nog best een impact hebben, het besef wat je allemaal hebt gemist. Nu staat alles nog in het teken van beter worden. Is er de hoop dat hij uiteindelijk alles weer kan?
Nu krijgt Hugo de zware tijd , revalideren is echt heel zwaar. Hoop echt dat hij er weer helemaal boven op komt. Hij heeft dus ook niet echt de kleine op zien groeien?
grid
Geplaatst: 30-11-09 00:48
Ja idd... nu is er gelukkig wel weer ritme dat scheelt alweer een stuk maar toch anders en alles "in het teken van: idd en in januari wordt de kleine bv alweer 1 jr enz enz
Ja gelukkig zijn de vooruitzichten gewoon goed
Nee Chantal hij heeft dus vanaf 6mnd gemist en nu mag ie er ook nog niet bij... (ivm mrsa bacterie)
Ga zo maar weer eens afsluiten morgen weer Utrecht...
Grit
Geplaatst: 30-11-09 00:52
grid schreef:
Ja gelukkig zijn de vooruitzichten gewoon goed
Zou wel geweldig zijn als al deze ellende geen beperkingen nalaat.
Bezoekje aan Druten is een aanradertje en voor een goed doel. Hopelijk is het droog en koud, echt "kerstweer".
Ik ga naar bed, truste!!
grid
Geplaatst: 30-11-09 00:53
Ja idd hopelijk als ie straks thuis is is ie gewoon weer "de oude"
Druten ben benieuwd
truste allemaal!!
mnkortleve
Geplaatst: 30-11-09 00:54
Mijn computer staakte er even mee.
Bravour laat zich vaak horen vooral als hij op stal staat.
grid Toch best lang hoor 4 mnd als je een kleine heb.
Eevee
Geplaatst: 30-11-09 07:18
Good Morning
Heb heeeel snel even bijgelezen, gelukkig maar 1 pagina Ik ga naar me werk, eerst tot 11 uur in de zorg en dan de metamorfose tot Zwarte Piet
Tot vanmiddag
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 30-11-09 08:07
Goedemorgen!
Jeetje Mirjam, wat een bedrag, dan vraag je je toch even af waar je nou voor werkt. En het dan raar vinden dat de koopkracht achteruit gaat. Wij kregen pas ook een extraatje via de CAO, gaat gewoon de helft naar de belasting. Nog met Bravour bezig geweest en goed af kunnen sluiten.
Het gaat dus goed met Hugo, grid. Wel zware therapie, maar neem aan dat ze wel opletten of het niet te zwaar is.