Ik zou het draadje maar wat hoger maken Jacky2!!! leuke foto's!! Ik ga zo met les wat foto's laten maken van een geschoren troy
Vasthi
Geplaatst: 13-12-09 10:29
Zenzy kan hoooooooooooooooooog!
Even in het archief zitten sneuen. Vond deze foto uit 2005 van Vasthi, net 2 dagen mama van Cesair. Foto is gemaakt door Bonte.
Lucy_1
Geplaatst: 13-12-09 11:04
Mooi Snow aan de zwier!
Wow Dienie... Wat een onwijs mooie foto en wat een ontzettende lieve blik heeft ze in haar ogen!
Gekke Zenzy!
Gisteren lekker een middag lol met je knol.... Hindernissen opgezet in de bak en heerlijk gesprongen... Lucy vind dat geweldig om te doen!
jacky2
Geplaatst: 13-12-09 11:16
Vasthi,wat een prachtige foto
Weer leuke foto's van lucy,ziet gewoon te weinig foto's van die kappe dame
JPTinkers
Geplaatst: 13-12-09 11:44
Wilgje is idd maar een ukkie , rond de 1.43 zoiets maar
ja ze zijn helaas erg smerig de wei waar ze staan hebben tot voor kort aardbeien op gestaan dus dat is hele losse grond wat niet aangehard is. met als gevolg van de regen dat t nu dus echt een modder poel is op sommige plekken , maja dat zal volgendjaar dan wel weer wat minders zijn
we zijn idd een stukje gaan rijden met de 2 ukkie heb ze beiden vast aan een touw gewoon. Energy liep eerst naast Bandit maar die vond dat niet zo leuk omdat ze hem ophield , en wilgje houdt van lanterfanteren dus heb ik energy maar samen met evolet gepakt en dat ging goed
wat een geweldige foto´s van al die bokkende tinkers. Moet zeggen dat mijn twee meide er nog net een galopje uit kunnen knijpen, maar de rest van de tijd gewoon een beetje aan het hangen zijn... zal eens een gesprek met ze aangaan dat jullie tinkers wat meer pit hebben... hahahaha
Whaa, al die springende en bokkende tinks Erg gaaf.
En ik mij maar afvragen waarom de waterbakken zo vol blijven...
Zal er iets interessants langslopen denk je?
DiaBelle
Geplaatst: 13-12-09 17:47
Na een week wachten zijn wij vanmorgen ook naar DiaBelle geweest. Met het mooie weer een paar mooie kiekjes gemaakt! Ik ben echt verslaafd aan dit topic er komen zo veel mooie paardjes voorbij!
Hij loopt gelukkig weer als een tierelier, zijn rotstraal is weggesneden en inmiddels volledig genezen!!
Eventjes geen foto's van Bonita. Heb met pijn in mijn hart vandaag haar achtersokken helemaal eraf geschoren, ze heeft helaas een mokaanval door het hooi gekregen. Ziet er niet echt fraai uit
Briesje komt de volgende keer weer en Willy mag hier niet
stalnijmegen
Geplaatst: 13-12-09 19:28
aaaiiii dianne das niet best, maar ja liever sokloos dan dat je die mok niet goed kan behandelen
ohhh waren ze bij jou ook al zo maf??? hier net zo de meiden hebben hun wei even tot akker omgedoopt, en ik wilde mac gaan longeren, maar hij longeerde mij, dus snel mijn menneke geroepen ( hield hem echt niet meer, maar los laten hoo maar.. hihi)
even later kwam de rust, maar vaart bleef
Jayney
Geplaatst: 13-12-09 19:32
Sweeny
Vasthi
Geplaatst: 13-12-09 20:39
Lekker ventje Sweeney!
Mac heeft de turbo erop
Wat ziet Boyan er volwassen uit!
Woei! Lekker springen Lies.
Had nog een fotootje tegoed. Ienieminie Cesairtje op dag 2 van haar leven (28 mei 2005). Foto gemaakt door Bonte.
Heerlijk die zwemmende Patrick Moeten we gauw in de zomer weer eens doen
E_Nalanta
Geplaatst: 13-12-09 23:03
WAT EEN GAVE FOTO'S ZO IN DE ZEE! (vonden jij en je paard dat niet spannend? )
_Patrick_
Geplaatst: 13-12-09 23:04
Nee hoor, en Patrick vind het heerlijk om de zee in te gaan. Heb genoeg foto's van Patrick in het water, zoek maar op me naam
Lievemeid
Geplaatst: 13-12-09 23:06
Vind het best diep zo in de zee...
Op de laatste foto zijn zn hoefjes vrij lang, toen was hij net bij mij nl. Ze zijn vrij snel daarna bijgekapt. Inmiddels is de voorkant ook al meer de lucht in dus hij is al iets minder overbouwd
Laatst bijgewerkt door Lievemeid op 13-12-09 23:07, in het totaal 1 keer bewerkt