Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Resi_lover schreef:net trouwens lekker gereden zonder zadel op Perfect, en door het weiland gegallopeerd met Eline (Liejn) wahha, ze gingen HARDik wil niet weten hoe hard (voor mijn doen
) ik gegild heb
op 't eind zat ik alleen nog maar "blijf zitten, küt een eend waar is die vlecht, omg omg omg, whaaaaah eend"
en toen waren we bijna bij 't hek.... we dachten echt dat ze er overheen zouden springen, of de sloot in doken maar gelukkig stopten ze net voor het hek
![]()
vuurtoren schreef:tja jullie kunnen toch rijden hahaha het ging echt super en paiti wil voorop dus die gaat steeds harder morgen weer meiden?
Resi_lover schreef:vuurtoren schreef:tja jullie kunnen toch rijden hahaha het ging echt super en paiti wil voorop dus die gaat steeds harder morgen weer meiden?
whaha ja, toen pur voorop ging deed pait er alles aan om d'r in te halen![]()
haha, morgen?! ik weet nou eigenlijk niet of ik Pur of Ran heb
haha, rommulus, Brunchen ofzo heet dat volgensmij![]()
Leon, heb je foto's van de kleine?!![]()
'k heb touwens net het verhaal van Tinkermuts gelezen.....vreselijk
Liejn schreef:Resi_lover schreef:whaha ja, toen pur voorop ging deed pait er alles aan om d'r in te halen![]()
haha, morgen?! ik weet nou eigenlijk niet of ik Pur of Ran heb
jee idd! ging écht heel hard!!
Annita zegt dat je ran heb;)
Liejn schreef:annita neemt morgen der fototoestel mee.. en dan mag je evengoed met pur crossen zegt ze:) kennen we crossend op de fotoleip
Nathalie83 schreef:Nathalie83 schreef:wie kijken er trouwens allemaal songfestival?? Vanavond de Finale!! Dit is mijn favoriet!!
Jeej hij heeft gewonnen!!!!!!