Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Eleonoor schreef:Ellepel, heb je gluco balance geprobeerd en zo ja, was toen die vraatzucht anders?
ellepel schreef:ik moet eigenlijk weer laten bloedprikken, om te kijken hoe het nu is,maar onze veearts is zo ongelooflijk duur,laatste keer was ik echt gewoon 300 euro achterop met alle bijkomende kosten![]()
ik moet zeggen dat ik de laatste tijd wel zie dat andere paarden van zijn plukje hooi mogen mee-eten......dus die vraatzucht is wel minder.
Muds schreef:Dat was inderdaad wat de DA zei: geen krachtvoer, wel ruwvoer en niet op het gras. Dus als dat de voorwaarden zijn maakt het toch niet zoveel uit in welk jaargetijde je je paard laat testen? Wanneer heb je appie laten testen als ik vragen mag?
Citaat:HISTIDINE
Essentieel voor proteïne synthese, betrokken bij de synthese van carnitineen hemoglobine.
Effectief bij allergiën en spanning van het autonomische zenuwstelselresulterend in preventie van peptische zweren.
Onderhoud erythropoeisis en leucopoeisi, beschermd tegen anemie,assisteert in de preventie van rheumatische arthritis.
Voorloper van histamine