Dat was lekker tussen de middag. Dan hebben ze van de ochtend hun buikjes vol en ze zullen gedacht hebben laten we lekker in de winterzon gaan dutten whahah
Wij zijn afgelopen weekend een 2 daagjes kleine vakantie gaan houden in Zeeland en natuurlijk even naar de zee....
Pepper vond het geweldig terwijl ze in het bos een paar meter omloopt voor een plasje!! Tinka vond het allemaal erg spannend, maar een lekker sprintje trekken maakte dat allemaal weer goed voor haar!!
ik dacht vanochtend: yes! sneeuw! we gaan mooie foto`s maken!:) kom ik op stal. zit ze onder de natte plekken die je dus nooit van ze leven weg krijgt... dus `mooie` foto`s maken is niet gelukt....
wel deze: hier indi haar sok.
de rest was (eigenlijk) te smerig om op de foto te zetten
annelot
Geplaatst: 04-02-09 15:07
Ooooooooooeeeeeeh, vakantie, dat hoop ik dit jaar toch ook weer te aan doen met Ryon!!!
Ryon vanochtend in zijn nieuwe weide, hij komt al een beetje tot rust. Hij moest natuurlijk heeeeeel veeeeeel indruk maken op het stok oude buur ponietje!
Keet
Geplaatst: 04-02-09 15:09
Ryon Houding komt me bekend voor zijn dochter kan er ook wat van, staart in de lucht en gaan!
Laatst bijgewerkt door Keet op 04-02-09 15:39, in het totaal 1 keer bewerkt
annelot daar is knappe ryon weer tinkermuts ene idd die oortjes van Qannick en chakotay geweldig BuBBLeGuM leuk stel diaz en travis AnneSwinger heerlijk zo op het strand
Vanmiddag ontving ik o.a. deze foto's in mijn mailbox, ze zijn gemaakt met een telefoon maar de kwaliteit is helemaal niet zo beroerd. Meet Kevay Z, dochter van Tommie en Frederiekje Balorig, veranderend van een lelijk eendje in een mooie zwaan..... Kevay word in april 2 jaar.
stalnijmegen