M'nique. Ik heb nog een goed boek over Longeren voor je. Die neem ik vrijdag wel mee naar stal. Kan je het allemaal eens doorlezen / kijken 
Janet
begrijpelijk ook allemaal hoor...
Lies. Bij ICS zijn ze idd niet zo streng op witte kleding / rode stropdas met voorbrengen, maar ik vind het er wel bijhoren

Ik zit op een christelijke HAS, en al mijn huisgenoten zijn hier gelovig. Heb met sterk en minder sterk gelovige mensen gewoond
Altijd heel gezellig eigenlijk. Vooral de eerste paar jaar ook nog goede gesprekken erover gehad. Was fijn. Ik geloof niet in God op de standaard manier. En verder is het gewoon een beetje respecteren naar beide kanten uit. Ik ben stil als ze bidden. Ik vloek niet. Zij dringen het niet op enzo. Wat ik wel heel fijn vind, is dat ze wel open staan voor een kritisch gesprek, en zelf ook heel kritisch zijn over bepaalde dingen. Je vangt wel eens wat op. Dat vind ik mooi
Evangeliseren op school doen ze niet zo. Dat wisselt ook per leraar, maar ik heb het nooit als vervelend gevonden. Waarschijnlijk omdat mijn ouders zelf ook geloven, dus ik er sowieso al veel mee in contact kom.
Succes met je lessen voor E trouwens!