Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

De andere stond heel slecht bekend. En de rest was in verweggistan. Maar zoals je ook heb kunnen lezen, ik heb respect voor ieders geloof. Maar dan moet je mij niet gaan proberen te bekeren. 

Mogge....
Het is ook geen moeten, maar een graag willen.
Dus het is niet zo heel erg dat Hugo er niet top uit ziet, weet ik in ieder geval zeker dat hij niet door gaat voor de finale en ben ik op tijd thuis
Ben heel benieuwd naar Hugo!
gezellig gezicht
Wauw leon leuke Creabea 
niet leuk, hopelijk kun je gewoon blijven op "jou school"
zie er zo geen (overdreven) buik aan hoor
heb zowiezo al HEEL dikke gezien die gewoon een vette 1st premie halen
dus wie weet sta je wel in finale
, maar gewoon respect voor elkaar ...
en meestal komt ze wel voor de middag
(of er moet dus een spoedje tussen komen) 
paganisme
hou er niet zo van om "ergens bij te (moeten) horen"
" liever op mijn eigen manier 
en alternatieve geneeswijzen... 
begrijpelijk ook allemaal hoor...

Altijd heel gezellig eigenlijk. Vooral de eerste paar jaar ook nog goede gesprekken erover gehad. Was fijn. Ik geloof niet in God op de standaard manier. En verder is het gewoon een beetje respecteren naar beide kanten uit. Ik ben stil als ze bidden. Ik vloek niet. Zij dringen het niet op enzo. Wat ik wel heel fijn vind, is dat ze wel open staan voor een kritisch gesprek, en zelf ook heel kritisch zijn over bepaalde dingen. Je vangt wel eens wat op. Dat vind ik mooi
Evangeliseren op school doen ze niet zo. Dat wisselt ook per leraar, maar ik heb het nooit als vervelend gevonden. Waarschijnlijk omdat mijn ouders zelf ook geloven, dus ik er sowieso al veel mee in contact kom.

) gezeten waar het gewoon bespreekbaar was en je best kritisch mocht zijn enzo
vinden dat een kerk niet nodig is om te (kunnen) geloven enz...