ja hoor gaat super maar we willen niet te hard van stapel lopen
en denk maar zo mijn eerte serieuze vriend kreeg ik op mijn 19 de en dat was een halfjaartje toen 2,5 jaar niets en toen had ik maurists 2,5 jaar en nu chris dat zijn er 3 dus gaat helemaal goed komen
rommulus
Ik mis het vrijgezel zijn ook best vaak.. Er loopt zoveel leuks rond.. Maar ik zou nooit vreemdgaan ofzo..
En eigenlijk heb ik zóveel vrijheid. We zien elkaar niet zo heel veel. Het is dat ik het best veel over Hotze heb, anders wisten mensen niet dat ik een vriend had..
rommulus
daar zou je idd nog best wel misbruik van kunnen maken siet
ik ben ook absoluut geen vreemd ganger maar zou het ook niet dulden van de ander ikben een die het liefste mijn vent tussen een berg leuke meiden gooit en dan gaat afwachten wat ie doet dan weet ik direct hoe het van zijn kant gaat
Ik vind ook vreemdgaanders ook echt niet tof.. Als dat binnen mijn relatie zou gebeuren.. Zou ik ook boos worden, ik zou niet weten hoe ik zou reageren denk ik.
Ik zou hem de deur uitschoppen als hi vreemd ging. Maar dat zal ie nooit doen gelukkig, zijn ex is vreemd geweest toen ze 6 maanden zwanger was van hun 2e kind. Hij vind vreemdgaan iets verschrikkelijks, zal het ook nooit doen. Ik ook niet, als ik het wel zou doen kan ik binnen 1 minuut opstappen en is onze relatie kapot.
Ik ga douchen en dan kruip ik lekker in bed bij mijn horrorboek.
rommulus
ik had bij maurist daat altijd wel een goed gevoel over ik had hem met een zatte kop wel eens meiden zien afwijzen maar daar integen toen het uit was ging hij met het grootste gemak met een ander :S
ik weet niet hoe ik zou reageren mischien wel laaiend mischien ga ik wel janken ik weet het niet licht er ook een beetje aan
Hotze zou ook nooit vreemdgaan.. Hij weet denk ik niet eens wat t is. Nee grapje, Hotze is zo trouw als een hond.. Daar moet ik echt niet bang voor zijn..
En ik denk zomaar dat als ik vreemd zou gaan hij het me zou vergeven. Zo goed en vrijgevig is hij wel. Hij houd te veel van me om me buiten te gooien. Ik daarentegen, hij kan moven als hij vreemdgaat..
Mja, dat zei ik met Kees ook.. Die heeft het ook een flink aantal keren geflikt..
rommulus
mij is het nog niet overkomen (teminste voor zover ik weet) niet een vreemd gegaan dus ik zou het niet weten
ik weet wel als ik er achter kom dat chris nu tussendoor een andere er naast heeft ofzo hoef ik niet wat met um dan kan ik beter nu af kappen dan er zo lang naar kijken
timokyana