Er vandoor gaan zal hij niet zo snel doen haha

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MamaMiesje schreef:P'siesss
Ik geloof dat we dan t.z.t. nog wel even een straf trainingslesje voor mij moeten regelen zus; ik mag geen A proef meer he van jullie
carolina1278 schreef:Nou ik weet nog niet hoeveel dagen ik er ben, maar als ik er ben, dan ben ik helemaal beschikbaar dus als iemand hulp nodig heeft, organisatie of deelnemers..
Wel een heel vreemd gevoel.... niet zelf meedoen aan de tinkerdagen..alles draaide om alle tinkerdagen..
tinkie45 schreef:carolina1278 schreef:Nou ik weet nog niet hoeveel dagen ik er ben, maar als ik er ben, dan ben ik helemaal beschikbaar dus als iemand hulp nodig heeft, organisatie of deelnemers..
Wel een heel vreemd gevoel.... niet zelf meedoen aan de tinkerdagen..alles draaide om alle tinkerdagen..
Proefje met Destiny Carolina ????
tinkie45 schreef:carolina1278 schreef:Nou ik weet nog niet hoeveel dagen ik er ben, maar als ik er ben, dan ben ik helemaal beschikbaar dus als iemand hulp nodig heeft, organisatie of deelnemers..
MamaMiesje schreef:Keuzes keuzes keuzes
Hindernisbaan lijkt me al een mooie uitdaging voor ElkeHorseball misschien iets te heftig/fanatiek?
Ga je alleen met Elke, of ook met Arwen?
Lowara schreef:Ik ga zelf alleen met Elke vanwege de kosten.
Misschien dat Arwen of Fayette nog meegaan met Mieke en Lydia ( de bijrijders) en dat ik daar eventueel een lol met je knol onderdeel voor meepak
Helaas loopt Arwen nog niet eens B waardig op dit moment, en totaal geen tijd om haar erbij te trainen, dus M proeven gaan hem de komende tijd niet worden helaas voor ons.
Miekelien schreef:Bijrijder meldt zich! Mee ga ik sowieso, maar gezien de huidige staat van Arwen is het nog twijfel of dat met of zonder paard is.. En het schijnt dat MamaMiesje geen caravan naar Leusden wil rijden dus dat ik daarvoor word ingezet
Cooltje24 schreef:Wij zijn er ook weer in leusden
Vrijdag 2x M2 dressuur
Zaterdag heel meschien 1x onderlinge Z1
Zondag 2x M2 dressuur
en meschien zaterdags nog iets anders maar moeten we nog even kijken