Ben al een tijdje niet meer in dit topic geweest, maar wat een knappe tinkies komen er weer voorbij. Ik heb laatst Niels nog 1 keertje lekker gewassen zo net voor de winter en nog even wat foto's gemaakt zo kan ik zien straks zien hoe hij zich ontwikkeld heeft van Baby naar Vent Helaas begon het alweer wat donker te worden maar hier ons kleine peuter Niels alweer 1,5 jaartjes oud Het begint langzaam wat te worden
Hier ook een die al een tijdje niet heeft geplaatst, maar wel regelmatig plaatjes kijkt hoor Prachtige foto's van Noedel Chantal Neevi gezien , wat een leuke merrie vind ik dat toch altijd. Verder genieten we allemaal van onze vlekken.
Ik heb voor mn grooms en mezelf mooie jasjes gekocht en laten borduren, Ben mezelf maar gewoon aan het sponsoren dit is het resultaat Dit is de foto, die op de jassen staat, En sommige zullen wel weten dat hij ook op mn trailer staat
Luzz
Geplaatst: 31-10-12 20:16
Potverdrie Starjo, wat heb jij toch een droom van een paard! Ik heb hem nu al een aantal keren irl gezien en raak steeds meer verliefd! Wellicht een leuke date voor deze in de toekomst:
Ik denk: LEUK!!!
Luzz
Geplaatst: 31-10-12 20:19
Nog eentje van het dametje onder het zadel:
melanie_h
Geplaatst: 31-10-12 22:03
Sterretje, wat een leuke aftekening heeft jouw tink zo op de 2de foto
Mooooie Bing(k), zou idd een leuke combi kunnen zijn met sterretje Leuke jassen Mooie Meld En jaron, wat een verschil zeg, super!
freakish1977
Geplaatst: 01-11-12 13:17
Weer ff geleden dat ik iets geplaatst heb, maar deze foto wilde ik graag met jullie delen! Ik zie veel knappe tinkers voorbij komen en soms moet ik een kwijlbakje er bij pakken!