Marijke gefeliciteerd met je mannetje hij is prachtig. Callum wordt volwasseb zal binnenkort weer foto plaatsen met zijn nieuwe hoofdstel
ellepel
Geplaatst: 19-04-12 19:22
ik heb foto van kelly en haar twee dochters!
links kelly,dan chilana en dan fayah.( is te koop!) zo leuk om the kelly family bij elkaar te zien
RusloRaklo18
Geplaatst: 19-04-12 19:39
Hoiii
Wat een Verslaving al die tinker fotos hihi Dankjwel Lucy_1 jij hebt ook prachtige paarden! nou komt ie dan he Speciaal voor jou Lucy_1 hier nog een paar Foto`s van mijn Knapee kanjer ..Natuurlijk iedereen die er van wil genieten
Ruslo Raklo
Ruslo z`n Doe Maar die`tje snoeppieee Baaaasje! Mijn Sprookjes Foto hihi
@ Snackie ik Wil hem zeker naar de hengsten keuring hebben al is het alleen al om het woordje ster te behalen! Als ze hem goed genoeg vinden voor de Dekdienst ben ik hier zeker niet op tegen ligt er natuurlijk aan hoe hij zich gaat gedragen want word nu al echt een mannenetje..Goed opvoeden dus Baasje!:P
Wat komen er toch een geweldige foto's voorbij. Zeg wel niet veel. Maar ik zit elke dag te genieten hoor.
Soprano
Geplaatst: 20-04-12 00:46
sjintoo: Mooi zadel! Welk merk is het? ellepel: Mooie tinks! Mccloud18: Wauw knappe Ruslo! Tamadine: Mona ziet er leuk uit! aricia: Aah nee doe het me niet aan, nog meer veulentjes Lucy_1: Waaaauw knappe Siofra! Heb ze precies nog nooit eerder zien voorbij komen? Daar wil ik nog wel foto's van zien! (en spot ik daar ook een zwarte Iowa-neus? ) Vind haar prachtig qua kleurverhouding: meer zwart, 4 hoge witte benen, paar witte vlekjes en een speciale bles, helemaal perfect! BvanhetB: Knappe Buster! xsiroccox: Wat grappig had eerst niet door dat het 2 verschillende paarden waren!
Vasthi
Geplaatst: 20-04-12 07:02
Buster is een nakomeling van The Offspring denk ik? Hij lijkt er in iedergeval veel op.
Wat grappig die gelijke vlek en pose van Cothay en Sirocco!
Gefeliciteerd trouwens met mooie Cothay!
Wat een tank en uitstraling toch die Siofra! Halfbroer Elliot is al flink gegroeid. Mooi mannetje!
@xsiroccox: Wat grappig, die vlek op het hoofd! Soprano: Dank je wel Vasthi: Buster zijn vader is inderdaad The Offspring Ik ben dus ook heel benieuwd of hij zijn vader achterna gaat qua stokmaat:P
Jayney
Geplaatst: 20-04-12 09:10
Hopelijk binnen 9 dagen weer herenigd met elkaar, Moeder en Dochter!
En Diny voel je, je dan nog steeds geroepen om de inmiddels enorme tank zo mee te nemen?!
Gisteren Erynn even opgemeten en schoft is momenteel 1.37, en ze is nog flink overbouwd dus verwacht dat haar kont op 1.42 zit
flatcoatje
Geplaatst: 21-04-12 00:19
Lieve tinker summer is al helemaal gewend ,super peerdje