Inderdaad! En nog heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel meer mooie foto's van heerlijke Tinkies! Fenore..........grote meid, al weer 5 jaar!
Quinzy
Geplaatst: 03-04-10 14:01
Mijn lieve Déclan zoon van Sweety is sinds 30 maart geen hengst meer Dit leek ons het beste na het verlies van zijn speelmakker Dyco. We hebben geprobeerd hem met een andere hengst te laten maar dit liep helemaal niet goed. Dus ballen eraf en binnekort terug bij zijn mammie en de rest van onze meidengroep. Wakker worden na Castratie
Laatste Hengst foto
En ja net als mama Sweety blijft hij een laatbloeier. Hij word volgende maand 4 en echt nog altijd een gup vind ik.
Met enige trots presenteer ik hier mijn nieuwe aanwinst!
Black Candy! Vandaag goedgekeurd. Donderdag komt hij naar huis.
Hoop dat ik met deze kanjer een net zo mooie tijd tegemoed ga als dat ik met Duncan heb gehad. Het verdriet zal altijd blijven, maar er is plaats genoeg voor een tweede grote liefde! Ben helemaal weg van hem.
Keeva
Geplaatst: 03-04-10 20:07
Heeey Christa, wat super leuk voor je !! En wat een prachtige kerel is Black Candy !! Zo te zien bij John van Vlimmeren gekocht ?
Twee lieve mannetjes, oudste zoonlief en ons nieuwste gezinslid (1 dag oud) : SAM !!
Whis_Serada
Geplaatst: 03-04-10 20:16
Ireen heerlijk, en wat word dat ventje toch al een kereltje he
Patrick met z'n mooie koppie
En dan Chuckie met Jameson, wat ziet die er ook geweldig uit meid.
En Ducan zal nooit vergeten worden , maar je liefde verdelen kan prima meid. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Christah
Geplaatst: 03-04-10 20:18
Bedankt Irene. Ben er zo blij mee! Ook al voelt het ergens toch ook nog wel dubbel hoor... Maarja, Duncan komt niet terug en alleen een shetlander is leuk, maar geeft voor mij geen voldoening. Dus toch langzaam mijn zoektocht begonnen en veel sneller dan verwacht een echte klik gevonden. Hij komt inderdaad bij John vandaan. Keeva toch ook? Prachtig veulen heeft ze op de wereld gezet. En eindelijk bont! Ik vind hem écht prachtig! Geniet ervan!
_Patrick_
Geplaatst: 03-04-10 20:20
Cristah gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Ahhhh Sam
Akecheta
Geplaatst: 03-04-10 20:56
Christa gefeliciteerd!! Wens jullie heel veel geluk samen toe! En wat een snoepiepoepie van een veulen