Zo te lezen heeft iedereen een geslaagde zaterdag gehad Ik heb gewerkt, minder leuk, maar ook niet erg.
Mooie foto's gezien .
Desillies; dat is mooi gemaakt!! Je ziet dan wel hoe belangrijk ogen zijn, daar is de uitstraling in de tekening net wat minder dan op de foto.
Sharianne; je kunt alvast beginnen om een plakboek te maken, leuk hoor!!
We hebben met ons viertal in het blad Amazone gestaan, groot artikel, flinke foto. We kregen er veel reacties op, maar helaas was bij uitkomst van het blad haflinger Wiebe net overleden door koliek. Dus was er geen viertal meer. Wat natuurlijk niet het ergste was, dat was toch echt dat Wiebe er niet meer was.
Teuntje; wekker op 2.30 , dat is heel erg
Laatst bijgewerkt door Grit op 14-02-09 21:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Janet; we hebben 10 jaar met een haflingerviertal gereden op shows. Zo ontzettend leuk. Zelf de proef, muziek en kleding gemaakt en een instructrice geregeld. Elk jaar een paar optredens.
In 2006 ging Wiebe dood, die was van mijn vriendin. Vorig jaar wilden we opnieuw beginnen, mijn vriendin op haar verzorghaflinger. En op de eerste avond was Bert ziek en is daarna helaas ook overleden.
Dus nu geen viertal meer. Misschien ooit een haftink viertal, want voor een haflinger kan Vince niet doorgaan .
Ik zag vandaag een "look a like" van Wilco in Alkmaar