Ik ben Zoooooooo blond soms.. ik wist wel dat vashti een merrie was natuurlijk, was geschokt door het nieuws denk ik.. Sterkte Diny.Leuke waaisokken!
Darlah....jeminee!!! Vandaag mijn lieve dochtertje van net 1 jaar eens bij mama voorop geplant.We hebben een stukje de straat heen en weer gestapt,ze vond het prachtig!'Nou mama,geef mij die teugels maar,ik zal wel sturen 'En Duuk vindt het zoals altijd weer prima
Biggels die zichzelf in de spiegel zit, hij snapte er maar niets van, hij zag een paard maar die reageerde helemaal niet op hem
jinty??? ik zie helemaal niks door al dat haar tommie heeft mooie fluffjes aan zijn benen lien! van wie is mirthe drachtig?biggels hij vond zichzelf wel een lekker ding! mooi plaatje TT gam in actie toen de bak werd aangelegd
Ja,achter dat gordijn van haar. Pellie: whiha!!Eerste foto doet me denken aan een paard net voor een sliding stop.
Mirthe is drachtig van Drumshambo. Wat een leuke speelse foto van Gam!En Whis wordt ook al lekker dik!
Wat een leuke foto's weer..Ik zie een heeeeeel lief klein Tinkeramazonetje, drachtige buikjes en een paar stoere mannen.. Amy vanmiddag was sjago.. En dat was te merken ook..Wat moet ik nu weer met dat geval.. Haal het toch weg..Ooh.. Ik moet er even leuk en geintresseerd naar kijken.. Oke oke.. Vooruit..
dapperdier schreef:Die laatste is leuk.. lijkt net 1 paard met zes of zeven benen dat omkijkt... haha dat haar ook !!