[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kiara

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 22:06

Jean schreef:
dus zegt Terry net toen we het erover hadden, it was ment to be

Jean wat zóet!

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 22:06

sorry, wist ik niet maar het gevoel blijft wel zo baileys

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 22:10

Zou Raven niet iets zijn voor mijn pensionbazin . Ze valt op Sox maar ja, daar doe ik alles voor om die te behouden, en een andere mooie zwarte is moeilijk te krijgen die ook nog eens voor de kar kan. Jean.....ga je niet uitdunnen?

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 22:11

Bij de Bonte Parels stond toch nog die zwarte ruin met blauwe ogen? Zal ook wel vrij prijzig zijn, maar als je Raven probeert te kopen, is deze ruin opeens een koopje

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 22:12

Was vanavond even koffie drinken bij Gerald [mijn zoon van 23 en zijn vriendin] die in mijn gastenverblijf wonen. En hij is net een struisvogel, hahaha wil niks over Terry horen, ik mag er niets over zeggen, zegt ook dat hij in de ontkenningsfase zit en ik heb hem al verteld dat Jelle en ik per 1 januari definitief gesheiden zijn maar drigt niet door.

Is voor hem natuurlijk nog moeilijker, Jelle heeft hem geadopteerd, is dus de 2e vader die hij kwijtraakt, chips, weet niet hoe dit op te lossen zijn vriendin is een stuk meer up to date
Laatst bijgewerkt door Jean op 01-10-05 22:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 22:13

Was ik weer... Nog steeds lekker het huis voor mij alleen, maar voel me ook erg alleen nu, dus toch maar ff TP-en

Esther, ik kan me zó goed voorstellen hoe je je voelt. Vandaar dat ik je vanmiddag een beetje gelaten heb... voor jou en Beel...

Dobbel, schrikken hoor: zo'n klein ventje. Voor het eerst zonder mammie en dan in zo'n wiebelende 'stal'. Ik hoorde vanmiddag een stukje van het telefoongesprek van jou en Ludie, toen Biggels net in de ring was geweest. Hij is er erg blij mee geloof ik. Helemaal trots, erg leuk en lief!

Een 2e premie met 133 punten is erg netjes! Tweede premie begint bij 120 en loopt tot 140 punten...

Spetter: check CreaBea voor avaters!

Terry is cute Jeannette! Fijn dat hij toch steeds zo dichtbij is middels die foon

Vashti, Cesair blijft toch bij jullie? Ga je haar dan wel bewust afspenen begrijp ik? Mams kan dat toch ook zelf regelen?

Leon, je weet wat ik van Snowdon vind.. Hij is zó gaaf! Ik meen het echt als ik zeg dat als ik niet zoveel van Chubje had gehouden, ik zo zou ruilen Maar ja....

Cora, bescheidenheid siert een mens! Hopelijk ben je nu wel overtuigd?

Zat net CSI te kijken, in de reclame even gezapt. Kwam ik uit bij een indrukwekkende aflevering van Nova... Tjongejonge... Wat heb ik in vergelijking met die jongens in dat programma vandaag nog een fijn leventje zeg. Ik heb ook al zat meegemaakt, maar deze jongens zijn allemaal járen misbruikt. Aangiftes bij de politie werden niet serieus genomen enzo.. Tranen óver m'n wangen..

Ben de laatste week echt een jankerd, er zit me weer vanalles dwars... Maar ja... Elk huisje z'n kruisje, toch?

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 22:13

Soxje schreef:
Zou Raven niet iets zijn voor mijn pensionbazin . Ze valt op Sox maar ja, daar doe ik alles voor om die te behouden, en een andere mooie zwarte is moeilijk te krijgen die ook nog eens voor de kar kan. Jean.....ga je niet uitdunnen?

aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh, niet Raven, is de laatste die gaat als het moet

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 22:16

chubby,

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 22:18

Daar ga ik weer, goh wat ben ik knuffelig vandaag

voor Jacqueline!

Annick

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 22:22

Hallo .
kreeg net een telefoontje van Cora dat ik me even moest melden

Het was echt te gek vandaag, was wel vroeg vanmorgen

Damian was nog aardig wit, toen moest ie de trailer op voor de eerste keer, en dat ging zo goed echt super, pollo reed, en die is wel zo super met de trailer, nogmaals bedankt pollo, en sorry dat ik zo aan het ouwehoeren was in de auto.
daar aan gekomen was Prins (damian)nogal heet, maar we hadden een stal gelukkig.
toen moest ie gemeten worden, nou nou meneer was 1.63,
toen de ring in, hij deed het super, wat was ik trots, eeeennnnnnnnn.
Damian is een VANNER
ben helemaal blij, hij kreeg een dikke 2de premie, weet de punten niet precies, weet alleen dat ik helemaal verliefd ben op mijn ventje.
ga nu misschien naast m'n schoenen lopen, sorry, maar wat heeft ie toch een uitstralling

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

heb zelf geen foto's gemaakt , ben heel benieuwd wat mariel geschoten heb, en mariel al zie ik ze pas volgend jaar ik heb geduld.
ik wil je nog een keer bedanken voor alle moeite die je gedaan heb, dank je wel , ook namens de andere.
ook leuk om de bokker's weer te zien.
het was super

annick

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 22:25

K...lut. Dacht hem mooi vlakbij te krijgen Echt balen Jean, Falcon weg straks, Raven niet verkopen. Gelijk weer een pestbui hier Maar....Raven blijft nog bij jou, da's tenminste positief.

Leon, ze wil geen maanogen.
Het is een echte menster die eigenlijk alleen met Friezen en de laatste tijd met Hafjes ment dus ik ben al blij dat ze zo gecharmeerd is van tinkers (sinds Sox dan).

Jean, voor zoonlief is het niet zo makkelijk hè. Tweede pa pleite en ma verliefd op een Ier. Kinderen zijn geen volwassenen. Wij als wat ouderen hebben al een hoop meegemaakt maar zo'n puber nog niks. Die zit in zijn eerste verliefdheid en die duurt eeuwig...

Dus hou je een beetje op de vlakte en deel niet teveel emoties, dat is meer voor je vriendinnen of voor ons maar niet voor je kinderen. Die zijn gewoon van een ander level. Ma en sex, blèh e.d.....

Gefeliciteerd met Damian, Annick. Super!!

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 22:25

Jean, Terry ziet het wel heel erg zitten geloof ik, hoe lang gaat het nog duren voordat jij of hij verhuisplannen gaan krijgen?
Je zoon raakt toch geen vader kwijt, hij zit alleen niet meer zo dichtbij(neem ik aan dan, weet niet hoe Jelle z'n houding is).
En 23 is toch een leeftijd dat je op eigen benen kunt staan, voor je meiden lijkt het me veel zwaarder eerlijk gezegd.

Chub, even lekker janken doet soms gewoon goed.
Gaat wel weer voorbij hoor, meid, voor je het weet kom je weer wat leuks tegen in je leven(in het algemeen dan hè)

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 22:26

Annick, Damian heeft 138 punten behaald!! Volgens mij kwam hij alleen iets te kort qua draf voor een 1e premie...

Dus eerlijk waar: als jij er weer aan toe bent moet je echt met hem naar een keuring waar een grotere ring ligt. Dan kan hij goed laten zien wat 'ie kan en heeft jouw prinsje een 1e premie...!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 22:27

Bijna vergeten...

Thanks voor jullie knuffels.. En ik weet het: het komt allemaal wel goed en ik heb het niet zo slecht... Maar soms he...

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 22:29

Chub, chin up hoor! Je hebt tenminste een baan, een paard en goeie ouders. Kansen volop meid.

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 22:29

O mooie foto`s van damian die heeft er trouwens een fan bij, die vriend van ons die vandaag met ludie mee was vond het een geweldig dier, dat was het eerste wat hij zij,
Felie met je premie

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 22:31

Komop Sox, met 23 ben je toch geen puber meer.
Ik kon het al accepteren dat mijn moeder een nieuwe vriend had toen ik 14 was.
En toen ze opnieuw trouwde met hem was ik getuige, en 21.
Over emoties praten is tussen mij en m'n moeder altijd ook vrij normaal geweest, hoewel dat tusen moeder en zoon wel anders zal zijn.

Chub, ik snap precies wat je bedoelt, heb ook van die dagen.
Je hebt vanalles maar toch.....

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 22:34

Damian kwam wel lekker los met t ererondje toen ze opeens de hele bak gebruikten! De ring was gewoon duidelijk TE klein!

Annick nogmaals gefeliciteerd, je hebt een TOPPER!

Ik ga maar niet mijn mening geven als 21-jarige over het onderwerp hierboven...

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 22:34

Chub, ook van mij:
Tuurlijk weet je dat het zonnetje weer gaat schijnen, tuurlijk weet je dat alles goed komt, tuurlijk!
Maar voor nu

Annick, van harte hoor met deze beer!
Tweede foto is erg mooi!
Op de eerste toont hij wat dikkig.
Sorry, wil niemand kwetsen, kan de foto zijn natuurlijk!!!!!!!!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 22:35

Precies Coydog... Ik ben ook heel blij met wat ik allemaal heb. En waardeer ook echt wel wat iedereen voor mij doet en wat ík allemaal kan en doe en heb...

Ik klink ook wel weer heel ondankbaar zo... Sorry... Laat mij maar ff...

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 22:36

snowdon schreef:
Ik ga maar niet mijn mening geven als 21-jarige over het onderwerp hierboven...

Misschien JUIST WEL!
Gun de 'oudjes' eens een kijkje in het hoofd van een jongere?
Is misschien wel heel verhelderend?

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 22:37

Mannen/jongens zijn zeker geslotener. Bij ons thuis was het allemaal niet zo open hoor maar nu spreek ik ook over een héle tijd terug. Iedere gezinssituatie is anders hè. Ik was met 18 al uit huis, mijn zus ook. Emoties waren moeilijk bespreekbaar.

Chub moet gewoon lekker op zichzelf gaan wonen, met zo'n riant salaris zal dat geen problemen geven... Tijdje geen kerels of lat-relaties zullen goed doen

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 22:37

@ Kiara: Het is voornl de foto... Damian was niet degene vandaag met een overconditie

Ik dacht ook altijd vanaf foto's dat Damian wat kilootjes kwijt mocht raken... maar op een of andere manier vertekenen de foto's bij hem heel erg af en toe... Hij is wel rond, maar niet echt vet zeg maar...

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 22:41

Nou kijk eens aan, dan wordt het dus tijd voor...
MEER foto's van Damian!
Kan ik het eens goed bekijken!

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 22:42

Kiara schreef:
Nou kijk eens aan, dan wordt het dus tijd voor...
MEER foto's van Damian!
Kan ik het eens goed bekijken!

in het topic over de keuring heb ik een foto neergezet