Wauw wat wordt ze knap zeg!!! Roosje is veranderd in een super knappe eenhoorn met vleugels! meer foto's van haar verandering die ze door heeft gemaakt vindt je in mn onderschrift
Ja goed gezien Snowdon Zag trouwens dat je bij Denzel reageerde dat Babs je bekend voor kwam.... is mijn oude merrie (April Alexis) ze is omgedoopt tot Babs.
Jullie hadden wel lekker weer zo te zien? Hier regende het gistermiddag van 12 tot 2 ongeveer.
Gohan ook weer eens! Ben vorige week in mijn vakantie (op de enigste mooie dag, dinsdag) langsgeweest bij zijn opfokadres. Momenteel zowat 1 jaar en 2 maanden oud.
Keltic heeft behoorlijk wat nakomelingen rondlopen, hij was dekhengst van de Asheuvel vroeger. Miss (ver) familie?
Caily
Geplaatst: 07-07-16 01:35
Nee, Lola is een Caily x Collin vd Gorterstraat. Caily is een importmerrie (Tom Price) uit 2000 en Collin is net zo oud. Dus kans is heel klein. Maar dat maakt ze niet minder knap Wel jammer dat hij geen hengst meer is
Hehehe, je hebt helemaal gelijk Tinkermuts Ik was even in de war
Caily, soms denk ik ook wel eens jammer dat hij geen hengst meer is................Zo'n vreselijk lief paard met zo'n gouden karakter vind je niet snel! Maar aan de andere kant, als hij hengst was geweest hadden wij hem wss nooit gekocht. Nu kan hij lekker de wei op met de rest van onze kudde. Idem voor Cullan, hij is ook al gecastreerd. Veel mensen verklaarden ons voor gek om hem nu al te castreren, beestje is veel gelukkiger en socialer zo. Wij hebben geen ambitie om te fokken oid en als we dat wel willen lopen er genoeg mooie hengsten rond
Azara71
Geplaatst: 07-07-16 09:59
Een nieuwe foto van onze kudde
Van links naar rechts : Azara, Dax, Benji, Bounty, Fancy, Dolly en Chelsea
Ginger is nog steeds bij de hengst en onze twee ezeltjes staan liever wat verder bij de paarden vandaan
cobfan
Geplaatst: 08-07-16 21:56
VandeMol
Geplaatst: 09-07-16 14:53
Wauw .... zo blij Testresultaten van onze 2 jarige merrie en hengstveulen Arrald zijn binnen Beiden blijken Smokey black te zijn ..... Van Arrald wist ik het al bijna zeker , maar Lilly heb ik al die tijd getwijfeld , ze was niet echt zwart en had blonde pluimpjes uit haar oren ... Nu is mijn vermoeden bevestigd en wat vind ik het leuk !!!!
Arrald is voor de liefhebber te koop , zie webiste !