Ik was zondag lekker met Tirzah naar het bos geweest, en daar kwamen we Chris tegen van Cjanmaat fotografie. Zij heeft deze foto gemaakt, van mijn lieve pony met haar manen in de wind
Ja, Cimmy... uitprinten en aan Rogan laten zien zou ik zeggen Dan heeft hij zijn vriendinnetje toch een beetje dichtbij!
Ik krijg er net nog een paar binnen, die wil ik toch ook hier posten:
Hier heb ik echt een big smile hahaha!
En een actiefoto in het water:
Kiara04
Geplaatst: 06-09-13 19:27
Wat n mooie tinkers komen hier voorbij
Mijn twee-jarige merrie Skye Blue: Haar 12jarige mama Kiara: Mijn 9 jarige ruin Duncan: En ik op mijn vriendinnetje Kiara:
aricia
Geplaatst: 07-09-13 12:51
Gave foto's Christien !
TinkDelilah
Geplaatst: 07-09-13 18:05
Nog een keertje mijn Melodies Delilah
Lekker wandelen
ringelberg
Geplaatst: 07-09-13 20:16
Knappe Delilah
Cullan vind ik zo gaaf
was vandaag heerlijk weer hier,heel de dag droog
Dol op mijn lekker witte billen(dat klinkt een beetje raar )
Silana vind t allemaal maar boooring
starjo
Geplaatst: 07-09-13 20:28
Wat een heerlijke foto,s Cullan is erg leuk aan t worden zeg. Tirzah met de dr krullen Skye Bleu krijgt ook lekkere lange manen. Heerlijk van de mais jatten
Wij hebben het geflikt, gisteren op de Hippiade , Nederlands Kampioenschap dressuur , mee gereden. Zo trots op mijn kanjer, zo tussen al die sportpaarden hebben we ons weer mooi staande gehouden met heel mooi commentaar van de jury. Waarschijnlijk hebben we de primeur gehad om als eerste met een tinker op het NK te verschijnen. Dit was toch echt wel een hoogte punt, wat een waanzinnige ervaring, en wat hebben we ervan genoten.