Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dit is al de derde.. 
Ben benieuwd!
? Dat is gewoon een wondje, van het spelen waarschijnlijk 
Van het spelen? Zou me betwijfelen. We hebben wél een stal gemaakt uit bakstenen, dus zou goed kunnen dat zich daaraan bezeerd heeft, of door het schuren. Maar vind de wond in het echt er toch wat groter uitzien dan op de foto
Heb het wel gewassen en zalfje op gesmeerd

Hier valt dat echt goed mee met de shetjes, die kunnen er niet zo goed aan
Shetjes onderling valt eigenlijk ook best mee, hier is het vooral crossen en wat happen.
. Vorige week kon ik dr wel schieten
, mocht het weer het toelaten gaat ze over 2 weken lekker weer 24/7 het land op.
Zelfs naar ezels en geiten
We hebben enkele nieuwe gave wandelpaden. Was ergens een pad dat eigenlijk een mountainbike pad was, maar er waren veel paarden gepasseert (hoefsporen), dat pad was super zeg! Echt helemaal vlak, lekker breed. Heb er ook enkele leuke galopjes op gedaan
Dan enkele zeer rustige straatjes, stukje bos, ... Kortom zeer leuk! Jammer genoeg waren we eerst verkeerd gereden

wat een poepies zeg.ben een echte dierenvriend en t liefst zou ik ook een poes hebben.helaas een hond aanwezig die bang is voor katten en poezen.en mam zou t ook niet willen,die schijt m helemaal als een poes in de buurt komt...
. Ik m'n mest materiaal netjes op de kruiwagen... meneer : pak... boem op de grond... baas: "dankuuu Jack". Kom terug met m'n laaste lege kruiwagen, ik helemaal "e dikbil draai je eens op... goed zouuuu schatje"