Uit de oude doos: Mijn dochter met Kiara: En mijn dochter met mijn helaas overleden kanjer Big Mac,mis hem nog ontzettend, :
JPTinkers
Geplaatst: 18-04-12 09:19
dikke noa , beeb kom er eens uit!!! cin je zal hem ook voor altijd blijven missen hoor. divano lekker in gallop lieve bing taggert heerlijk ze zo op de wei je 2 dames ruslo is gaaf!!!!!
Leuke is....hoefsmid kwam kijken naar onze haast jaarling vos Brody ( pa Maxolo) en haalde de nu nog even grote Doedi ( pony-kruising van alles wat) uit de paddock en bekeek haar eens goed en vond der ergggg mooi. Dit terwijl ie haar al tijdenlang bekapt,whaha. Hij dacht dat tinkers altijd bont waren en keek over mijn vos-tink-hengstje heen. Krijgt ie nog lang te horen nu op stal,haha
frenia
Geplaatst: 18-04-12 19:20
Lucy_1
Geplaatst: 18-04-12 19:45
Prachtig mooie foto Alexandra! Heb lekker op mijn gemakkie weer een aantal pagina's door gescrolld! En genoten van alle foto's! Mooie veulens voorbij zien komen, je hebt weer een lekker stel erbij Mirjam! Toran is gaaf! Knappe Tom! Mooie hengstenfoto's van afgelopen weekend! Lekker ding die Kees Sandra, lekkere koppies hebben je jongens! Leuk die foto's van Wilgje! Foto's uit de oude doos van Cindy! Big Mac, die vergeet je ook nooit! Knappe Divano! Noa heeft geen haast he Bianca? Vasthi! Knappe Bing! Leuke foto's Taggart! Knappe meiden heb je ook! Ruslo Raklo is prachtig! Wat een mooie kerel! Daar wil ik wel meer foto's van zien! Travis de comediant! Zoooo, Diaz d'r manen zijn ook giga gegroeid! Vind d'r leuk!
Dankzij Miranda weer een paar foto's van mijn wijffie....
En hier wordt gewacht op het veulen van Luna & Johnny.... Luna is het zat iig...