Wat een mooie tinkers allemaal, dit zijn foto's van mijn tinkerjaarling Weylin!
Laatst bijgewerkt door wefelu op 29-05-11 19:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Ravien
Geplaatst: 29-05-11 19:30
Er komen weer mooie tinkies voorbij
Mijn luiwammes en spring in het veld!!
FireAndIce
Geplaatst: 29-05-11 19:49
Wat ziet Jisse er goed uit!
ragna
Geplaatst: 29-05-11 19:56
Hector nog maar eens.
Wat heerlijk al die kleine spruiten en al die kleine spruiten die groter worden.
starjo
Geplaatst: 29-05-11 20:15
Het blijft leuk om elke keer weer hier al die foto's te kijken
Zal mijn mannetje ook weer eens plaatsen , gewassen voor de wedstrijd van vandaag,dus maar eerst nog even op Ben super trots , we hebben vandaag ons debuut in de L2 dressuur gehad en 2x eerste met gelijk 2 winstpunten gereden superpeerd
_Dune_
Geplaatst: 29-05-11 20:28
Wow, die manen En wat een prachtige veulens komen hier voorbij!
Knappe Tinkies gezien!! Fabelachtige Bing, mooie Weylin, Hector in een kruidentuin, mooi gebouwde Casey en een luiwammes waarvan ik de naam niet weet.
Mooie dikbilmeis Erynn, die ondeugende blik komt me bekend voor. Een familiegroet vanuit de Achterhoek van paps An Rua en halfbroertje Chum.
Sandra1984
Geplaatst: 29-05-11 21:06
King even met deken op na het wassen
Het resultaat na de grote wasbeurt
cobfan
Geplaatst: 29-05-11 21:09
Wij zijn verliefd op appelbillen van irish cobs. Kleine Quinsialyn heeft ze zeker
grrr
Geplaatst: 29-05-11 21:20
Norah ook...
snowdon
Geplaatst: 29-05-11 21:23
Onze nieuwste hobby / sport, horse agility!
hermes
Geplaatst: 29-05-11 22:07
Draakje Erryn, ziet er goed uit! Weylin is ook al een grote jongen Bing met zijn wapperende manen An Rua is en blijft een prachtige stoere vent, zijn zoon is nu nog een lekker bolletje wol, maar wordt vast net zo prachtig en stoer als zijn pa Verder nog prachtige veulens met mooie ronde veulenbillen gezien en andere mooie tinkies
Onze stoere man met getrainde buikspieren
en onze andere stoere man die weer andere spiergroepen traint
IndianaJones
Geplaatst: 29-05-11 23:22
Ruan Mustache ... wat een lekker bekkie
Kinsealy ... was Mike op weg naar dezelfde pyamaparty als waar Toetermans naar toe ging dit weekend? Ze moesten rennen om op tijd te komen he?! Waren maar weinig kaarten beschikbaar
Lekker stel die Ferris en Fionn! Grid....aaaaport!
mooie veulies van alle kanten!
Nou en Kiara is er ook wel klaar mee geloof ik! hhaha laat dat veulen maar komen!
Stalnijmegen! geweldig idd zo vader zo dochter!
Aricia...dat zijn wel ECHTE kwaliteitsgrasmaaiers!
Diny....oooow Erynn is ECHT een beauty! Lekker ding EN draakje inderdaad
Zoooo, Jisse/Rino is al een heus heertje!
Starjo!
Monique d'r kanjers!
Leon...ook aan de agility? Ziet er stoer uit die tunnel! Zo ver waren wij nog niet!
Nou en al die andere leuke/mooie foto's! ... heerlijke topic dit! Zeker nu, met al die mooie, glimmende in zomervacht voorbijkomende Tinkies!
Nog eentje van Toetermans met z'n lieve smoeltje
stalnijmegen
knappe toet.. waarom heeft die een pyama aan?? heeft die zo een last vd muggie's??
IndianaJones
Geplaatst: 29-05-11 23:48
Toet heeft snel jeuk...van van alles en nog wat. Al valt het dit jaar reuze mee en staat ie tot nu toe nagenoeg aldoor "naakt" en jeuken Indy en Reilly meer als hij Hij heeft nog nooit echte plekjes gehad van de vliegjes of korte afgeschuurde manen enzo, maar is wel heel gevoelig op z'n huid, dus OOK voor allerlei vliegjes enzo. Dus ik doe m daarom bij "vliegenweer" (niet alleen knutjes, maar allerlei jeukertjes) altijd deken op. En de eczeemdekens vindt ik fijner voor 'm dan een gewone vliegendeken (die trekken meer) (bij extreem vliegjesweer krijgen ook Indy en Reilly een pyama aan...dolle boel dan in het herenlandje ... beter dat ze rustig in pyama staan, dan gek en onrustig van die rotvliegkes )
rosant
Geplaatst: 30-05-11 08:15
Die tunnel zal gekopieerd worden. Ze vonden het hier in ieder geval een "to do " voor deze zomer
Zo lief
Zijn oortje : half wit half bruin
DeCobvan
Geplaatst: 30-05-11 12:37
Wat lieff al dat kleine grut!
Sil maar weer eens, alweer 14 maanden oud!
en met zn eerste vlechtjes.. zn manen groeien zo hard..
kinsealy
Geplaatst: 30-05-11 13:58
ahhhh die veulens! stuk voor stuk zijn ze prachtig! En een hele mooie An Rua en zijn erg knappe zoon gezien. En nog een paard die naar een pyamaparty op weg was Mike loopt helaas altijd onder een deken een zwaar gevalletje ZE maar met deken en masker gaat het prima gelukkig!
Deze knappe vent heeft vanochtend z'n tweede date mogen ontmoeten. We zijn super trots op hem, 't is zo'n lief en eerlijk paard ;
En Sally-Rose's grootste hobby is toch wel racen. Ze kan er geen genoeg van krijgen, pittig ding is het
TinkerTom
Geplaatst: 30-05-11 15:40
al die schattige veulens...heerlijk die zomertijd! Knappe vent zijn 2e date gehad
Hier mijn knappe mannen Mijn 3 jarige ruin Paradiso met mijn zoon in het bos
en mijn jongste telg Milan 3 weekjes oud beetje bezweet van de trailer reis gisteren