Mja, wat shampoo in de manen en staart smeren en aan Hercules vragen of ie even regelmatig met zijn koppie door d'r staart heen wil wrijven Nou ja, anders vrijdagavond maar even behelpen met emmertjes water
ik help je anders vrijdag avond wel even hoor hier worden de paarden donderdag avond globaal ( Arwen) en grondig ( Lowara) gewassen, en vrijdag bij Leusden de laaste vlekken er af. maar gelukkig staat alles op stal hier s'nachts, dus dan blijft het droog en schoon ik zou in ieder geval een regendeken opdoen, dat scheelt echt zo ontzettend als je haar schoon wilt hebben op bv de rug en de bovenkant van de billen
Mar__
Geplaatst: 13-09-10 19:29
Vrijdag 17/09 02:00 Half bewolkt 05:00 Lichte regenbui 08:00 Lichte regenbui 11:00 Lichte regenbui 14:00 Af en toe lichte regen 17:00 Lichte regenbui 23:00 Lichte regenbui
Specifiek op plek Leusden geselecteerd (is van bouwsite ) Over het algemeen za&zo 30% kan op regen, valt me nog mee nu maar hopen dat het niet omslaat -> ja naar mooi zomers weer
wahahaha wat kijk je serieus op de foto Tom is echt stoer, blijf het gaaf vinden dat hij nu ook elke keer meedoet aan de tinkerdagen.
hier net terug van stal. beide dames zelfs nog dressuurmatig kunnen rijden. Lowara zelfs nog een sprongetje gemaakt aan het eind morgen clubles met Arwen, woensdag hele dag lesgeven, dus dan zijn ze beide "lespony's" en donderdag priveles. en dan en dan... LEUSDEN
He lowara, wanneer heb je even tijd om de boodschappen door te spreken?
Krijg er inmiddels wel heel erg zin in. Zeker dat ik nu een paar knopen heb door gehakt: Beggar komt niet en Gilbey komt alleen op zondag. Dat scheelt echt een stuk gepieker. Ben er wel vanaf vrijdag en heb de stand ook bij mij. Lekker genieten van alles wat er gebeurd en waarschijnlijk lekker voorlezen van enkele personen.
Gilbey
Geplaatst: 13-09-10 22:09
hmm of zal ik toch met Gilbey een keer proberen mee te doen aan ring rijden
MichelR
Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-10 22:09
Met Carlos gaat het op dit moment niet helemaal lekker. Zoals staat te lezen in de mailwisseling met Hermien. Om het nog te volgen heb ik het eerste stukje er ook bijgeplakt (wat dus een vervolg is op blz 73/74)
Hallo Michel en Evy,
Helaas waren de punten niet voldoende voor een winstpunt.198 en 202 punten. Ik heb meteen het zwembad leeg laten lopen en zijn duikbril verstopt.Die krijgt hij pas weer terug als Carlos met zijn hoofd bij het rijden is.Volgens mij heeft hij een waterhoofd gekregen van al dat kopje onder oefenen in het water. We moeten toch maar even verder trainen.Maar gewoon op het zand.
Oei, dat is jammer van de punten. Zat je er met je tweede proef toch aardig bij.
Ik begrijp dat je er een slapeloze nacht van heb gehad en flink hebt liggen woelen voordat je de stap heb gezet om het zwembad om 4:15uur leeg te laten lopen... Was Carlos vanmorgen niet verbaasd dat die geen zwembad meer heeft? Ja, en toen had ik natuurlijk een ‘probleem’. Had ik net tegen Meaghan verteld dat haar grote broer Carlos in het Tinkerweekend komt zwemmen en dat hij haar vast wel het bommetje wilt leren…. Nu moest ik het slecht-nieuws-gesprek met haar voeren dat grote broer Carlos straf heeft en niet meer mag zwemmen. Je begrijpt… daar snapt zo’n kleine van 4 maanden natuurlijk nog niet zo veel van. Tranen met teuten en niet te troosten dook ze weg onder de staart van Murphy . Daar stond ze nog steeds toen we weggingen. Zal wel goed komen. Spreek haar er morgen nog wel even over.
In mijn zoektocht voor een nieuwe jury voor de zondag (omdat er één had afgezegd), kwam ik bij jury Ab Rooks terecht. Hij mailde me onderstaand stukje, welk ik je toch niet wilde onthouden. Hij kan (misschien helaas) niet, maar gelukkig hebben we weer een nieuwe jury gevonden.
Hartelijk dank voor de uitnodiging om te komen jureren op de Tinkerdagen in Leusden. In voorgaande jaren, toen bij manege Meerenbroek, heb ik erg genoten van de prestaties en gemoedelijke organisatie en sfeer op de wedstrijddag. Zondag jl heb ik tijdens een Z2 rubriek in Gaanderen de reusachtige rood-bonte Carlos in de ring gehad, een paard (ok geen Tinker) dat ik voor het eerst, toen in B dressuur op één van Uw wedstrijden heb gezien; wat springt hij prachtige vliegende wissels !
Opm.Michel: manege Meerenbroek is tinkertoernooi Wehl. -----------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo Michel en Evy,
Dat is heeeeel jammer dat Men. Rooks niet kan komen.Ik had hem inderdaad in Gaanderen.Helaas had ik bij hem 198 punten.En zeer terecht.Carlos was een beetje uit zijn doen en maakte een paar oefeningen slecht af.Dat kost punten. Ik heb hem heel graag als jury.Rij je goed dan haal je goede punten.Ik vind het een eerlijke jury. Ik zal Carlos dit stukje voorlezen,misschien dat hij wat beter oplet tijdens de wedstrijd En dan krijgt hij misschien zijn duikbril weer terug.
Vanmorgen hadden we Carlos van stal gehaald en hij liep aan het voorbeen kreupel.Zijn bovenbeen is helemaal dik van boven. De dierenarts komt pas vanmiddag en nu maar hopen dat het niet iets bijzonders is.Voor een aantal weken geleden had hij de zelfde symptomen aan het achterbeen.hele dikke spier en vrij dik bovenachterbeen.Toen was meneer allergies voor een insectenbeet.Na 3 spuiten en 3 dagen verder was het weer over. Het kan niet van het zwemmen komen,want het zwembad is nog steeds leeg en zijn duikbril verstopt. We zullen het vanmiddag horen. Ik zal mailen wat de dierenarts heeft gezegd. En zo hebben we altijd weer wat met onze....Carlos.
Yoh, dat is schrikken… Ik ga tussen het werk door duimen dat er “niks” aan het handje is met Carlos.
Meaghan is nog steeds boos op me dat ik haar teleur gesteld heb dat grote broer Carlos niet mee komt zwemmen. Gisteren was ik weer aan het lopen met haar en ze wilde steeds van me weglopen en draaide haar rug naar me toe. Komt vast wel goed… (maar hoe vertel ik het haar als grote broer Carlos helemaal niet komt. Voorlopig maar even duimen…)
De dierenarts is geweest en Carlos heeft waarschijnlijk een bacterie opgelopen via een wondje.Hij had vanmiddag een behoorlijke dik bovenbeen.Ook vocht.En had iets een verhoging.Nu heeft hij pencilline gehad en iets voor de ontsteking.
Woensdag doe ik weer een verslagje over zijn toestand.En ik hoop echt dat wij het weekend kunnen komen. Carlos had zijn pyama al in de koffer zitten
Lowara
Geplaatst: 13-09-10 22:09
dus je blijft wel slapen Ingrid? wel balen dat Beggar niet meedoet,maar wel een logische keuze
even kijken.. we moeten even een logische "date" hebben,want jut en jul ( flettie en mamamiesje) wilden ook graag meedoen, dus dan kunnen we de boodschappen het meest logisch verdelen. ik stel zowiezo voor dat wij drietjes de meeste boodschappen doen,omdat jij al zoveel extra's meesleept in de vorm van pannen etc nou.. waar hebben we zin in dames wordt het culinair soep, stokbrood, lekker vleesje? ( braadworstsjes/hamburgers?) salade erbij?
Ik kies voor worstjes/hamburgers, stokbrood + stinkboter en een (of meer) flinke pot(ten) salade. Oeh, als ik ze nog kan krijgen kan ik wel van die kaasworstjes meenemen, daar wordt je toch wel zo vreselijk zat van
Verder hier vandaag wel de frisdrank ingeslagen. Vast veels te veel maar dorst lijden hoeven we dan ook niet.
Daarnet nog even een opfrisles met Flet gehad. Madam liep weer lekker en weer even een paar puntjes onder de aandacht gekregen waarop ik moet letten. Ennnn, ze heeft idd nu een regendeken op. Ik had nog ergens in een hoekje verstopt een oude ongevoerde liggen dus die heeft ze nu om.
Spannend dus nog of Carlos wel of niet mee kan komen, hoop het van wel.
Nou denken jullie daar maar eens over na, ik ga mn kind voeren en dan douchen en naar bed
Lowara
Geplaatst: 13-09-10 22:46
flettie schreef:
paraplu'tje erboven houden?
ach.. alles beter dan Ingrid's winkel in de hens steken dan stel ik voor.. als het weer ECHT slecht is, om OF uit eten te gaan bij dat wegrestaurant, of iets van shoarma te bestellen planning voor boodschappen doen is hier op donderdag ochtend.
ik ben zowiezo voor stokbrood, stinkboter en kant en klaar salades in bakken braadworstjes is ook altijd jummie jummie