Ja, waarschijnlijk Ik ben de sneeuw ook tamelijk zat, ondertussen is 'ie hier wel ongeveer veranderd in modder, ook fijn, not.
M_D_H
Geplaatst: 20-02-10 20:50
ja idd... eerst is die bak knetters hard en dan is die bak weer een zwembaan
pfffff stom weer :S
nikkielvis
Geplaatst: 20-02-10 21:28
Goeieavond
Wat gaan jullie hard hihi!!
Lente wat leuk dat je bericht heb gekregen van die opleiding. En gaat je diploma toch wel halen. Ik ben zeer positief ingesteld. Ook leuk van die stage plaats. Gaaf hoor als je van je hobby je beroep kan maken.
Chantal wat spannend een baby tinker. Oe ik ga je topic in de gaten houden.
M_D_H_ das wel balen van je school. Ik vind persoonlijk als er bewijs is dat je het optijd heb verstuurd ze dat niet mogen ontkennen. Dat is gewoon erg banketstaaf. En dan druk ik het nog netjes uit.
Dakota_75 leuk dat je een goed gevoel kreeg bij dat meisje. Nu maar hope dat het allemaal goed verloopt. Succes!!
Dianne dat is niet niks wat je even meemaakt. Dat dan zo'n assistente even doodleuk van die domme opmerkingen maakt. Helpt dan al helemaal niet. Hoop dat je brief helpt en dat er wat aan gedaan wordt. Want dit is geen manier van met mensen omgaan.
Zo wat een dag vandaag zeg. Eerst vroeg uitgemest op stal. Dat doe ik omdat ik het leuk vind om mee te helpen. Want eigenlijk wordt het altijd gedaan. Toen snel naar huis beestjes van mijn zus aandacht geven en uitlaten.
Toen weer terug naar stal en een vriendin wilde is mijn western zadel uitproberen. Ze kan maar geen goed zadel vinden voor haar paardje. Nou ze is helemaal om. Wat ik wel kan begrijpen. Sinds ik een westernzadel heb geniet ik elke seconde dat ik op mijn paard zit. Dat kwam ook voornamelijk omdat ik niet echt eengoed zadel voor mijn kleine man kon vinden.
Was van plan om naar buiten te gaan. Maar heb uiteindelijk besloten dat morgen te doen.
Dus Petra ik hoop met je mee voor mooi droog weer. Voor jullie iets belangrijker dan voor mij. Zet hem oo met de wedstrijd!
M_D_H dat van de meeting lijkt me ook wel erg leuk. Het is zeker een leuk idee.
Oja hier is het nog droog
Vrijburg
Geplaatst: 20-02-10 21:41
vanmiddag voor het eerst voor de wagen gelopen !!! wat was tomtom braaf !!! ik heb er echt veel van genoten !!! .....en het zonnetje scheen.......
M_D_H
Geplaatst: 20-02-10 21:46
wauw wat schattig(L)
Akecheta
Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-10 21:53
Jeeee, tomtom voor het eerst voor de wagen! Wat leuk dat ie zo braaf geweest is!!!
Zo alweer lekker gekletst Ben net terug van de Griek, was lekker Leuke foto van Tomtom en een super poster
Akecheta
Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-10 23:35
mmm jammer dat het topic al gesloten is. Vond het wel een leuk initiatief! Niet dat Janus een baard heeft, want ik houd zijn koppie altijd erg kort. Misschien is erop een andere manier een mogelijkheid voor dat topic? Ga , tot morgen!
Iemand zei iets over Rhino en enten daartegen..? Weet je wel dat enten tegen Rhino eigenlijk niet goed mogelijk is? ze zeggen wel braaf dat je goed moet enten tegen Rhino maar vaak als de paarden echt in aanraking komen met het virus krijgen ze het nog, het heeft niet zoveel zin. Behalve bij een drachtige merrie geloof ik, dan is het veulen wel beter beschermd.
DiaBelle
Geplaatst: 21-02-10 00:41
Hoi allemaal heb wel bijgelezen maar geen puf voor alle antwoorden.
Heb ook gehoord dat enten weinig zin heeft, alleen als iedereen in de buurt het doet.
Het is gewoon afwachten en goede hygiëne toepassen en maar hopen dat het snel weg is.
Wat vallen de paardjes uit hé, heb begrepen dat het aan het lengen van de dagen ligt en dat moeder natuur weinig rekening houdt met de buitentemperaturen.
Vanmorgen heb ik lekker gereden op Nozem op de manege, was weer een leuke en leerzame les, vooral hernieuwde evenwichtsoefeningen met mijn stijve lijf.
Wel een hele mooie foto gezien van Tom, stoer hoor, 1e keer voor de kar en dan gelijk buiten.
Sabina voor de variant die er heerst kan je niet tegen enten. Waar je voor kan enten is de verkoudheidsvorm. En dan moet inderdaad de hele stal geënt worden en niet eentje dat heeft dan inderdaad geen nut. Maar dat is met alle entingen wel zo.
Lekker gereden dus.
nikkielvis
Geplaatst: 21-02-10 00:59
Zo Tomtom wat een leuke foto. Je zal wel trots zijn dat ie zo braaf is.
nikkielvis
Geplaatst: 21-02-10 01:10
Ik ga ook lekker mijn bedje in. Nouja die van mijn zus dan. Heb een vriend belooft gezellig te gaan ontbijten. En het rare is dat kan alleen s'ochtends.