leuk was dat altijd, buffy. heb heel de dag liggen slapen ben nu dus wakker. (ga zo wel weer naar bed) maar heb dus ook gekeken. stom dat je het nu wel heel anders bekijkt.
ohhh helemaal top zeg peet, nou dan zeker die baan proberen te houden. Maar als ze je verlenging hebben gegeven komt dat wel goed denk ik zo! Gelukkig zit ik ook wel die 8 uur op mijn reet hoor, soms is het druk maar soms (zoals afgelopen nacht) is er geen moer te doen, dan is het wel makkelijk werken.
Ik mis gewoon de onregelmatigheidstoeslag dat betalen ze hier dus niet. Zelfs niet aan de verzorgers die dus nog zwaarder werk doen. En vorstverlet wat is dat, je moet gewoon komen al moet je een half uur met je auto door de sneeuw, jammer voor jou dan... echt poedersuiker soms hier hoor. Maar ja heb ook wel leuke collega's.
Geweldige naam! Ben wel van de korte krachtige namen. Zou mijn keuze zijn voor een meisje, maar dan beau! Tenzij ik natuurlijk een lelijk kind krijg, das dan een beetje zielig om haar beau te noemen
Pff Joyce darmontsteking of ziekte van Crohn maar goed dat je gegaan bent meid! en beter snel onderzocht dan lang wachten Succes vast voor dinsdag! truste
Marleen vervelend die schuurplekken succes met zoeken naar oplossing! en hopelijk kun je naar Banbay duim voor je!
Carola arm kind en Doktoren zijn niet altijd even goed met mensen helaas zouden ze idd best wat meer mee mogen doen op de opleiding... gelukkig narcose kunnen regelen Veel plezier met etentje leuk zo allemaal iets maken
MDH succes met leren! ah het lukt meer mensen dus moet jou toch ook wel lukken Ik heb het ook geweten maar nu meer dan helft weer vergeten
Hé Dianne pff miskraam heftig en gelukkig is Bonita weer thuis! Mooie foto's
Puck niet normaal 12,50... en niks anders in de buurt zeker en Nigel blij zonder jas en dus ook beetje zielig met jas Erik aan het stuiteren weer bij oude station
Eva gelukkig komt vriendjes
Chocolade voor diversen een echte "goedmaker" dus hier liggen nog wel wat letters in de kast als iemand wil
Pff hier ook met lijn bezig... hopelijk OOIT weer eens terug op mijn streefgewicht... maar ik vind eten zo lekker en "gezond" eten vaak weer niet gelukkig geen snoeper daar kan ik makkelijk vanaf blijven... Chips daarentegen en ben ook erg slecht in alle maaltijden per dag eten Nu weer meer fitnessen misschien helpt dat
Pff Mirjam respect 17 kilo en heerlijke sleefoto's Ze doet dat goed en op Grainey gezeten zadel lijkt zo idd wel nog groot. en lekkere billen maar idd wat leon zegt moet nog meer een geultje in komen
Chantal 10 kilo kwijt
Denise weer niet naar Nathan
Hier ook weer moeilijk om naar Hugo te gaan in weekend... zondag is de kleine jarig daar moeten we natuurlijk ook heen en ze verwachten in duitsland op sommige plekken 30 cm sneeuw en ook problemen met strooizout
Janet vervelend bij tandarts en druk op werk pas net eten en verwarming die niet deed
Maartje roze uitverkoop die ene roze heb ik ook in blauw helaas ondertussen met een gat erin door stalstofzuiger
Grit allerlei twijfels welke hengst, de romslomp, de kans op mislukken zowel dekking als tijdens dracht enz enz enz en rondgeglibberd rondom A'dam en Zaandam vlakbij Loïs, Ravien en Annique dan
Petra dat doe je goed
en Chantal kleine geboren een zoon!
Stappen met Say gaat hier goed door het bos alleen op de weg er naartoe ff uitkijken met aangereden sneeuw die erg glad is Alleen Say wil wat meer aktie en dat kan nu niet en dat is soms ook niet handig met die gladheid Bak is ondertussen gewoon té hard ... Maar auto is terug dus hier binnenkort ook weer eens naar binnenbak hoef ik haar niet de hele weg ernaartoe bij me te houden omdat ze harder wil Dit is echt de enige tijd waarbij een binnenbak wel handig is, rest van het jaar heb ik er niet veel mee wel handig met lessen enzo maar verder ben ik echt een buitenmens, die ook wel houdt van de kou
oh dan wordt je zeker lekker betaald Peet, doe je ook inkopen enzo? Wel lekker hoor ijsvrij. Ben blij dat ik morgen niet hoef te werken na al die sneeuwval moet ik er niet aan denken om naar delft te tuffen met mijn oude autootje, kan ik weer gaan zoeken naar een wieldop of wel meer
hihihi dan is je schoonmoeder zeker ook net op de hoogte gesteld. De hele tijd in de zenuwen en dan is het er al
Eevee
Geplaatst: 09-01-10 01:43
Ben ook blij dat ik morgen niet meer hoef te werken Bianc.... Pfff het begint hier nu al lekker te stuiven. Ik kijk hier op het ijselmeer (2 stappen en ik sta erop ) en alle sneeuw waait al lekker alle kanten op.
Biancaa
Geplaatst: 09-01-10 01:45
wel mooi uitzicht dan Eef, ik kijk op een partycentrum uit Soms is er zoveel herrie daar dat onze ramen meetrillen. Ach soms komen ze ook wel gebak brengen dat over is
Chanel_
Geplaatst: 09-01-10 01:46
mnkortleve schreef:
Leuk hoor Chantal, morgen lekker op bezoek of niet?