De jarige Fenore (gisteren 5 jaar geworden) en vriendin Cesairlekkere bekkies jammer van de omheining....
Komen weer hele leuke en mooie tinkies langs, dus dacht laat ik mijn Kanjer ook nog maar eens laten zien.Dit was zondag op zijn verjaardag.....FeestvarkenEven lekker samen met vrouwtje(ja mist een springschoen, had hem afgegooid met racen.... hihih)
Van de week een avond rit gemaakt met vriendin.Was nog licht toen we weggingen.Helaas geen foto met ons erbij met bijpassende veiligheidsvestjes
Hierbij ook eens een foto van mijn Twinkie.Deze zijn gister gemaakt. Eentje met mijn dochter (dus de tweede van de vier kids ) erbij. Twink en zij zijn stapel op elkaar.En nog eens omdat het zoooo lief is Super off topic vraagje...welk stamboek denken jullie dat het best is? Heb er een ander topic over maar werd niet meer gereageerd
Wat is Celtic trouwens een PRACHT van een hengst....heeft trouwens dezelfde belachelijk lieve oogjes als Twink....ik ben verlieefffd!!
Wat een mooi paard MDH Harige Anouk Wat een puppyogen heeft Twink Lieve foto Dineke Staat wel stoer, 1 springschoen Britt is thuis!
nog 3 weekjes........ heb gister met het veulen door de buikwand gespeeld, heel bijzonder was dat zeg!!!
wow ze heeft een behoorlijk buikje, leuk he dat drukke gedoe in die buik, voor ons dan haha, mijn merrie kijkt er iig enorm boos bijbrittje is gaafffwat een superlieve foto van celticmn prachtige kleinkindje chanypappa is ook trots op dr
wat een glimworm! Foto's van nu Annelot?Chuck is looking good Dochter ook!Tiamo, Fenore en Cesair genieten van hun avondeten.Zie ik er uit als 5?
Dineke wat een super foto van jullie saampjes Annelot wauw...mooie foto's!!Vasthi....die tweede foto is echt super schattig!Milish Milo op de uitkijk
Nee foto's zijn volgens mij van 2 jaar geledenIk zal snel eens foto's van nu plaatsen, morgen ofzo Knappe Milo!En echte 5 jarige Fenore