Heb net ff heerlijk gedoucht, was echt genieten! Kwam er wel achter dat ik 17!!! muggenbulten rijker ben....
Schimpje
Geplaatst: 24-05-10 21:31
17..?! Ik heb er sinds vanmorgen 1tje op mijn hand..
M_D_H
Geplaatst: 24-05-10 21:39
haai wat was het allemaal weer gezellig he
en wat een super tinkies liepen er weer mee en beson... wat een toppertje zoveel kracht, en toch zo fijn te rijden, super mooie bewegingen en zoveel rust in het rijden hij loopt als een geroutineerde m2er zo makkelijk als het er uit ziet echt een toppertje
Ik heb super lekker gereden alleen helaas geen winstpunt 2x 175 op zaterdag, en 1x 178 op zondag en 172 in de tweede proef...
L1 onofficieel was 197 dus super trots op gillie (ben alleen wel bang dat onofficieel minder zwaar wordt beoordeeld )
springen helaas, beide dagen niet rond gekomen... kweenie waar hij dat vandaan haalt... hij weigert na genoeg nooit... beetje jammer...
was wel blij met de cross was de eerste keer voor hem en voor mij... en we hebben toch eigenlijk alles wel gesprongen (op de laatste hindernis na ) ben nu wel dood heb vandaag niet gereden... maar wel gewerkt halverwege was ik volgens mijn leidinggevende bijna niks meer waard en ik was te stil volgens hem this ook nooit goed
Ik heb 1 muggenbult op mijn fout, die komt van gisterenavond bij het kampvuur.
Douche beviel ook erg goed, en dat terwijl ik maar 2 nachten heb meegepakt. Volgend jaar ben ik er zeker weer bij! September heb ik beloofd niet te starten, dus dat zal ik tegen die tijd eens zorgvuldig gaan voorbereiden en zorgen dat ik ruil materiaal heb (jij voetballen, ik op concours).
Maar eerst nog 3 juli Grave, daar rijd ik zelf ook mee, dan 24 juli Zuidwolde, rijd ik denk ik niet zelf, 27 augustus Rockanje, rijd ik niet en dan pas weer Leusden...
TinkerTom
Geplaatst: 24-05-10 22:34
volgende Leusden probeer ik heel het weekend te komen! Volgens mij was de planning voor Tom dan M2 geloof ik
M_D_H
Geplaatst: 24-05-10 22:41
is er in zuidwolde ook een tinkerconcours? ik ben er ook weer bij... in Grave
Helaas ben ik er de volgende 2 keren niet bij Maar Bonny wss wel met mijn bijrijder, maar geen cross iig. Alleen dressuur en springparcourtjes denk
POLLO
Geplaatst: 24-05-10 22:55
JA hier ook thuis en trots op de kanjers. Tom 6 winst en de nodige bekers. Baggio 2 winst en 1 beker.
Het was weer super gezellig en strak georganiseerd ,DANK DAARVOOR. Nu slapen ik ben kapot.
Tmara
Geplaatst: 24-05-10 22:56
Grave zijn wij dr ook bij.. En willen ook volgende tinkerweekend ´t hele weekend mee doen, en dan dus ook het moed hebben om jullie te durven aanspreken
Zie ik heb weer een heleboel mensen gemist. Zal iedereen wel gezien hebben maar niet wetende welke bokt naam of er bij hoorde.
Poosje81
Geplaatst: 24-05-10 23:17
Zo, hele topic bijgelezen en inderdaad nog wel wat mensen gemist zo te zien!
Iedereen gefeliciteerd met de punten en prijzen!
Zelf heb ik 6 winstpunten met Myrthe gereden (en 2 bekers) en daar ben ik loeitrots op Natuurlijk ook op haar papa die het ongetraind flikt om 2 winst in de Z1 mee te pakken.
En verder: Michel, Lisette en Evy
Lowara
Geplaatst: 24-05-10 23:19
hihihi.. ik kwam overdag ook steeds bokkers tegen die MIJ aanspraken en mij schijnbaar wel herkenden, maar ik hun niet
Hier staat zowiezo Zuidwolde in de planning voor het laatste L2 puntje en Arwen hobbelt dan mee in de B voor de leukigheid. volgende Leusden even dimdammen of ik misschien beide dames meeneem en bv Arwen in de L1 ga starten dan
maaar men ooh men.. wat was het gezellie dit weekend zeg! zeker voor ( vele ) herhalingen vatbaar!
jonges ik heb weer ff 10 pagina's bijgelezen deze foto van mij en brammetje vind ik erug gaaf:
en mijn dromen zijn uitgekomen een tinkerweekend veulen (waarvan de fotos nog op de pc moeten maar dat komt morgen ) en op de hengst van mijn tinkerweekend veulen gestapt en gedraafd <3<3 ik heb... in totaal volgens mij 1 punt gereden maar maakt niet uit, want, zoals iedereen idd zegt, ik moet idd meer gaan rijden, en de laatste proef met bram ben ik niet gestard, het jochie was ook moe.. hij was hangerig en niet aan mijn been en ging er niet vandoor in de galop dus wist ik genoeg maar vrijdag heeft hij dressuur gedaan, zaterdag dressuurr, springen, cross en de bosrit, zondag dressuur officieel en onderling met mn bijrijderstje en cross en bosrit, en vandaag was het kaarsje met de dressuur iig op, dus tweede proef niet ingegaan, de lol met je knol activiteiten vond hij wel erg leuk, ringsteken 2e en barrelrace 2e en mn bijrijder heeft de hindernisbaan met bram in 1.05 minuten gereden en ik in 1.17 minuten maar ik had achteraf denk ik geen zweepje moeten pakken, dat vind hij eng en dan stopt hij moeilijker maar ik wou hem zowiezo iedere hindernis laten doen zodat mn bijrijdetje gewoon lekker haar ding kon doen, en dat ging goed!! hij ging zelfs achteruit bij haar!!
M_D_H
Geplaatst: 24-05-10 23:38
wauw evy, mooie foto
ik vind deze 3 erug leuk
milou_darby
Geplaatst: 24-05-10 23:40
woooww die foto is zeker gaaaf zeg !!
@ monique1983: Ik heb zondag springen/cross en B onofficieel gedaann!!