Goh de dames houden wel van het goede leven zo te zien Heerlijk vind ik dat, van die jonkies die al lekker rond zijn. Wel bizar dat ze ongeveer net zo groot zijn, of Giulia is zelfs groter?
Nog wat foto's van Djoser de ongenadige
desillies
Geplaatst: 02-07-09 23:33
en dan is het warm en komt de baas met een tuinslang, spuit iedereen zeiknat waarna ik even ga rollen, met dit resultaat, gepaneerde Avril
Veel te mooie foto's weer.... Ik heb gisteren Maylee haar manen maar eens gewassen. Poehhhhh. Foto's zijn met mobiel gemaakt aangezien ik weer eens de camera vergeten was.
Wat een prachtige manen heeft Maylee zeg!.... Gave foto's San! T'is net of ze ook daadwerkelijk kijkt of het nog niet op groen springt!.... Een gepaneerde Avril! Ze ziet er lekker uit Lien!... Wow Angelique, wat zien je meiden er super uit! Giulia heeft ook echt een schattig neusje!... Irene, oma ziet er goed uit! En wat een heerlijke lange benen heeft Kyran! Ben echt benieuwd naar hem...
migo
Geplaatst: 03-07-09 08:17
wat een stel mooie veulens komen voorbij... en dan die ene kroelfoto van Max dan smelt je toch gewoon....
@silas; de dames hebben het goed...ze zien er top uit!
Cecille
Geplaatst: 03-07-09 10:19
Goedemorgen wat een knapperds allemaal ik ben ook zo verliefd op max had hem graag willen kopen maar dan moet ik nog zolang wachten tot ik er iets mee kan
nou hier is Jelle onze master in bewegen met mama sofie
cp112
Geplaatst: 03-07-09 10:24
Guusje op wedstrijd, we waren 2e met dressuur en 1e met sprignen
Wat een heeeerlijke lap grond zeg ruimte zat om te groeien
starjo
Geplaatst: 04-07-09 00:11
Wat een lekkere zomer hebben we dit jaar en daardoor prachtige foto's Waterfoto's, heerlijk Nuala langs zien komen Ondeugende Djoser Dacht toch eigenlijk dat Avril bont was, heb me vergist Shayla aan het trainen, goed opgevoed .Stoppen bij rood licht.
Een paraplu is echt eng hoor Maar als vrouwtje zegt dat het goed is, durf ik wel wat dichterbij.
stalnijmegen
vooral die kleine beebs!! kan niet wachten tot het volgend voorjaar kan ik ook eens genieten...
Kijk die Joy eens trots zijn!! super hoor
Die Ryon beebs hebben altijd iets extras heerlijke uitstraling!!
Tommetje een uurtje geleden...
skysari
Geplaatst: 04-07-09 13:22
1ste foto van Ahearn hier bij mij. Gelijk nieuw zadel showen welke we gisten gehaalt hebben bij Arthurs. het blijft ook een goedzak meneer is echt van niks onder de indruk. Die 2de singel intresseerde hem helemaal niks! Niet op me rode kop letten was gisteren avond nog warm genoeg...
fraske
Geplaatst: 04-07-09 13:32
thanks stalnijmegen kom binnekort die kant op voor vakantie denk dat ik de trailer er maar achter hang