Een goed baasje voor d'r zoeken gaat je vast lukken!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
snowdon schreef:wat dan?
ik ook trouwens...
We hebben vandaag Lisa definitief gezegd dat ze Snowdon niet meer hoeft komen te verzorgen.
Pff, ben er dus ook onder andere achtergekomen dat het best lastig is om je paard 'in andermans handen' te geven

De basis dus.
Ben niet nieuwsgierig ofzo hoor!
, ik weet nog goed toen je voor het eerst die knappe merrie in het vorige topic showde. Ik vind het echt een schitterend dier!
Nee, dat Friesje waar ik op heb gereden ben ik erg verliefd..
Maar die ga ik niet kopen, want ik wil Shania in alle rust kunnen verkopen en daarna pas orienteren op een andere.. 

Echt zo leuk!
Weltrusten!

wacht met smart op foto's 

heb jij enig idee waar je hier bij ons in de buurt je koetsiersbewijs kunt halen?
Ze kon namelijk Jes compleet niet aan, Jes vloog er buiten steeds vandoor, en wilde in bak geen stap verzetten. Dat dus beeindigd, ze doet nou een ander paard op stal, en dat gaat erg goed
Heleen is god's gift to earth, ze heeft vroeger ook altijd western gereden met een Tinker. Ze klikt met Jessie, en het belangrijkste, ze kan Jes aan, en ik vertrouw haar Jessie en Flynn ook zeker toe de 3/4 maanden die ik weg ben
dus maar vandaag wéér thuisblijven. Rug doet echt bij alles wat ik doe zeer. 
Kan helemaal niks meer, behalve rechtop zitten, en verder niet bewegen
Als m'n moeder eindelijk uitgekwaakt is aan de telefoon maar overleggen of ik naar de dokter moet, dit kan zo echt niet. Het doet echt onwijs pijn, het gebeurt ook steeds vaker en heftiger
Hele dag vol informatie, met ook nog Ierse les
dat is donderdag, zaterdag hebben we nog rondleidingen door de stad enzo.