[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

coydog

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 21:15

Prachtige foto Leon, Snow is gewoon mooi.

Dobbel, toch wel fijn dat ie nu weer recht op z'n beentjes staat dan.
Lekker genieten van je nieuwe aanwinst.
En Esther, sterkte, toch moeilijk lijkt me.

Keeva, ik blijf toch altijd denken dat het paard van een ander wel beter uit de bus zal komen als die van mij( dan valt het nooit zo hard tegen ).

Het waren ook tranen van opluchting
Nee hoor, het gevoel dat je krijgt als iedereen die je kent staat te juichen om iets wat jouw merrie presteert.
Dat is zo fijn, gewoon omdat je dan zeker weet dat ze, tja hoe zeg je dat, steunen-gunnen-meegenieten.
En vooral omdat ze het de laatste week nogal te verduren hebben gehad met me, ik ben niet te genieten onder spanning schijnt
Moet er weer mee om leren gaan.

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 21:17

coydog schreef:
Prachtige foto Leon, Snow is gewoon mooi.

Dobbel, toch wel fijn dat ie nu weer recht op z'n beentjes staat dan.
Lekker genieten van je nieuwe aanwinst.
En Esther, sterkte, toch moeilijk lijkt me.

Keeva, ik blijf toch altijd denken dat het paard van een ander wel beter uit de bus zal komen als die van mij( dan valt het nooit zo hard tegen ).

Het waren ook tranen van opluchting
Nee hoor, het gevoel dat je krijgt als iedereen die je kent staat te juichen om iets wat jouw merrie presteert.
Dat is zo fijn, gewoon omdat je dan zeker weet dat ze, tja hoe zeg je dat, steunen-gunnen-meegenieten.
En vooral omdat ze het de laatste week nogal te verduren hebben gehad met me, ik ben niet te genieten onder spanning schijnt
Moet er weer mee om leren gaan
.

Euheum.... je donuts van vanochtend maakten weer een hoop goed.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 21:17

Cora hihi

En tja... zeker na vandaag.. ben ik toch ook wel van mening dat snow een buffel is hihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 21:20

Ach Cora, vanochtend vond ik je best goed te pruimen hoor En met Wanagi opstellen in de rij die enorme smile Naderhand huilen van ontlading komt mij ook bekend voor... Is gewoon zo Maar het is je van harte gegund, ze zijn gewoon erg mooi en goed!

Snow herinner ik me ook als hoogpotige slungel... zal ik dus maar moeten bijstellen Hij is inderdaad mooi geworden

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 21:33

Maya schreef:
Snow herinner ik me ook als hoogpotige slungel...

Mooie verwoording Maya!

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 21:35

Dobbel, wat een schrik mar fijn dat hij nu bij jullie is.

Silas en dobbel, ook altijd welkom hier.

Wat ik nu net meemaak geloof je niet. kreeg net een tel. van Terry.

Een goede kennis van mij is in Balinasloe, in Ierland waar morgen een giga fair begint, ik zou daar ook heen maar omdat ik volgende maand naar Ierland ga ben ik daar nu niet. Maar ook Deirdre en zo zijn daar, dus eigenlijk erg jammer.

Maar goed Terry, zit niet alleen in de airforce band maar ook in de air lingus band en die heet de Guinness groep. die trad op in Balinasloe, je voelt hem waarschijnlijk al aankomen en jawel.

Zegt hij, sta ik hier buiten een sigaretje te roken komen er 4 dutch women aan en vragen wat er onder de kilt zit, [nou dat verhaal heb ik al verteld een week of 2 geleden] dus hij van dat mag je alleen uitvinden, dikke giegel natuurlijk van de dames en veel aanmoedigingen, maar nee ze deden het niet. Dus Terry vraagt waar komen jullie vandaan, hun van Holland, Terry, i have a frend one hour from Amsterdam ken je gipsy, en hun van Gipsy spirit, ??????????????????????????????????????

Zegt hij, ja, en hun van tuurlijk kennen we die, jeannette, Terry sloeg zowat achterover maar Mijn kennis ook, geweldig, hij belde gelijk en ik had hem gisteren verteld dat er vrienden van mij zouden komen, maar hoe groot is de kans dat je ze tegenkomt daar.

Had hem net weer aan de tel. en hij is nog steeds onder de indruk, hahaha

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 21:39

jeetje...paar dagen dit niet gevolgd en ik heb het idee dat jullie van pagina 50 naar 83 gesprongen zijn Di's niet best ...
Heb even paar pagina's vanaf hier teruggelezen...leuke foto's van de keuring gezien!!! Gefeliciteerd iedereen met de behaalde resultaten!!!
Las ook dat Cindy heeft verteld van Collin.
Vanmiddag was het droog Cindy en ik had m'n toestel mee, dus even langs de stal gegaan en wat foto's van Collin gemaakt!

hahaha die foto die je geplaatst had...van maart, wat een harig droepie. Dit is Collin nu ... (1 jaar en 3 maanden)

Afbeelding

meer foto's van Collin :

viewtopic.php?f=53&t=474869&p=10429593#10429593

ik vind het wel een lekker ding!

Met Reilly gaat ook alles super, groeit lekker door. Is echt een draakje hoor, voelt zich heer en meester tegenover Collin...tjonge jonge...

Moontje met Reilly...
Afbeelding

Nog een paar foto's van Reilly

viewtopic.php?f=53&t=474876

Zooo en dan zal ik me nu eens verdiepen in pagina 50 t/m 83 hier

en dan nog even lekker op de bank met mien kereltje!

Prettige avond iedereen nog!!

Ow ps...Cora, hij is vanmorgen aangekomen!!! THX!!!!
Enneh...hou je bankrekening va nu in de gaten he!!!

PS 2 ... zie net voordat ik wil plaatsen stukje van Jean hierboven staan. Nog maar halfgebakken gelezen, maar ik blijf genieten van je "IerseRomance" en alle verhalen Jean!!!

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 21:45

Leuk hoor jean, en wel heel toevallig,
Ik vind het echt heel fijn om te horen dat het weer zo lekker met je gaat,
En wil zeker nog wel een keertje komen eerdaars, Vind het ook altijd leuk om jou en je paardjes weer even te zien,

Silas ik wacht je telefoontje af, smorgens ben ik alleen slecht bereik baar denk ik ga dan even knuffen met biggels en Lonan rijden,
maar smiddags ben ik gewoon thuis dus weet je het vast,

Baileys

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 21:49

Damn Dobbel, da's schrikken geweest. Misschien toch een beetje te veel Sedalin . Ik was heel benieuwd hoe de reis verlopen was, ben blij te weten dat 'ie goed aangekomen is. En bedankt voor je kaartje en de snoepjespot!
Iedereen hier dank voor de opbeurende woorden. Raymond en ik hadden het effe taai toen Ludie met Biggels wegreed. En vooral het gevoel dat ik Beel verraden had.... Ik mocht altijd alles met Biggels doen want ik was degene die het beste met hem en Beel voor had. Toen ik naar haar box terug liep keek ze naar me: Nou, waar is 'ie nou? Jij zal me toch niet belazeren? Waar heb je m'n kind gelaten dan??? Eenmaal terug in de wei ging het wel weer, geloof ik. Ze stond er vanavond ook best relaxed bij dus misschien was het toch gewoon tijd om afscheid te nemen. Maar het gevoel dat ik haar besodemieterd heb blijft hangen......

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 21:50

Ook voor Esther nu... Maar nog meer voor Baileys dan eigenlijk... Is nooit leuk, zo'n afscheid.

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 21:53

grrrr, nog geen Annick! Die zijn aan het feesten ofzo, ze laat half TP in ieder geval in spanning.

Nou ja, dan lees ik het morgen wel.................

Esther ik denk dat ik me over een maand net zo voel.

Collin en Reilly zijn cute!

Mooie foto Leon!

Dat is wel heel toevallig Jean.

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 21:55

Hoi luitjes, geen tijd om te lezen, wel wat gereageerd op subforum-topics. Felies voor alle Zeeland-premieërs vandaag!

Stal"bazin" is wat op zoek naar een leuk men/rijpaardje. Dus ik blijf maar op een tinker hameren. Ze vindt ze op MP wat te veel wit hebben, is dus duidelijk op zoek naar een vrij donkere tinker. Moet beleerd zijn, liefst ook voor de kar want ze ment. Ik denk dat merrie of ruin niet vele uitmaakt. Beslist geen zomereczeem want we staan hier in de bossen! Vanaf 1.45. Als jullie wat weten geef het even door, liefst in het noorden natuurlijk.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 21:56

Die vosmerrie?

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 21:57

Ja maar weet je wat nog veel maffer is, als ik Terry niet de avond voor de bruiloft had ontmoet, dan had ik hem vanavond ontmoet, want dan was ik daar ook geweest op dat moment met hun, dus zegt Terry net toen we het erover hadden, it was ment to be

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 21:58

De Nederlands Kampioen (2003 geloof ik) Djenny? Zal wel wat kosten...............

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 21:59

Nogal aan de prijs hè....als het aan mij ligt yèèèh, maar ik denk dat ze iets goedkopers zoekt.

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 22:00

baileys, komt goed, is altijd het gevoel zo bij de 1e

Baileys

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 22:00

Da's nou lief van hem Jean, om dat te zeggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 22:01

Als ze niet tegen zomereczeem was zou Bertus van Jantien daar uitstekend aan voldoen 1.48, beleerd onder het zadel en aangespannen enkel en dubbelspan. Goed verkeersmak, fijn dier om te rijden, maar hij heeft eczeem... mar met manen afscheren en deken gaat het erg goed. Hoofdzakelijk zwartbont....

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 22:03

baileys, ja vind ik ook, zit hier weer helemaal te zwijmelen, hahaha

Baileys

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 22:03

Jean schreef:

2e
Silas was ook van mij maar die was bijna 8 maanden én al afgespeend toen 'ie wegging. Dus toen hoefde ik alleen mezelf maar zielig te vinden.

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 22:04

Jean schreef:

Is toch niet de 1e, Silas heb je ook verkocht, maar het blijft altijd moeilijk om afscheid te nemen. gelukkig kan je hem via Bokt nog volgen in zijn streken

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 22:06

Zomereczeem hier is echt geen doen. Je moet zo'n paard niet in de bossen houden, die moet naar de kust.
Er zijn er zat zonder eczeem dus "we" zoeken rustig verder

dobbel

Ik denk persoonlijk dat hij in paniek raakte omdat hij vast stond, op stal hadden we hem een wormspuit gegeven en toen stond hij ook vast en begon gelijk te trekken, zo zal het in de trailer ook wel gegaan zijn, want toen hij los stond was er niks meer aan de hand,
Alleen vast in de trailer zonder mams is wel even schrikken he,

Je kon nu al aan hem merken dat hij gaat kijken hoever hij kan gaan, nouja niet ver dus ben wel streng kwa opvoeding,
maar dat is ook wel nodig anders walzen ze zo over je heen,

Gelukkig dat beel zich in de wei weer wat beter voelde had het wel met jullie te doen vandaag, afscheid nemen is niet leuk en dan ook nog een Beel die je aan kijkt van wat doe je nou dan is het even heel dubbel he,

je komt hem maar gauw eens bezoeken, meschien als jullie naar de hengstekeuring gaan dan ben je er al bijna,
Je bent altijd welkom he,

Weet ondertussen de punten 133 Kweet niet of dat veel of weinig is maar maakt me ook niet uit,

Spetter

Cora gefeliciteerd!!!! Mo is een beauty! De rest ook met de behaalde premies. Ben benieuwd naar het verslag van Annick.
Jellie mooie avatar! Hoe doe je dat, zo bewegend? Balen van je benauwdheid. Misschien moet je even naar de dokter? Wie weet heb je bronchitus of zo?
Ga nu even de foto's van Annemarie bekijken van onze peerdjes.