(Hoop ik, want de vorige 2x was ook echt de bedoeling)
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MamaMiesje schreef:Ik moet mn ouders nog lief aankijken; dat er dan een kleinzoon komt logeren - hubbies werkdagen vallen helaas precies in dat weeekend. En dan moet ik nog een zwager lief aankijken of zijn nichtje 1 nachtje mag logeren en of hij haar en zn dochter dan zaterdag wil brengen; dan mogen de meisjes één nachtje bij ons in de caravan logeren en zondag een Bixie doen of zo
(By the way: Marlien twijfelde nog over dit plan, maar Cynthia en ik vonden dat het wel kon)
flettie schreef:MamaMiesje schreef:Ik moet mn ouders nog lief aankijken; dat er dan een kleinzoon komt logeren - hubbies werkdagen vallen helaas precies in dat weeekend. En dan moet ik nog een zwager lief aankijken of zijn nichtje 1 nachtje mag logeren en of hij haar en zn dochter dan zaterdag wil brengen; dan mogen de meisjes één nachtje bij ons in de caravan logeren en zondag een Bixie doen of zo
(By the way: Marlien twijfelde nog over dit plan, maar Cynthia en ik vonden dat het wel kon)
Haha wat dat logeren betreft geen probleem. Wat die Bixie betreft moeten we even aan Michel en Evy vragen of dat mogelijk is Maar als het aan mij ligt doet Myrthe lekker op Dunla mee.
MamaMiesje schreef:Ik zie de mail ook.
Michel, Liset en Evy...Ik begrijp de aanvang van de mail en ik ben blij dat het besluit toch positief uitgevallen is. Misschien kunnen we meedenken? Wat wil je anders zien? Misschien hebben wij wel suggesties, '"Het Leven Rondom De Organisatie" wat eenvoudiger maken?