Ben nog meer aan het wandelen dan erop en dat doet ie heel goed ve paardje wat buiten rijden niet Kent, tis geen bokker of steigeraar dus dat is erg fijn. Wij komen er wel saampjes, hij kan weinig fout bij mij doen hihi
Hier is mijn veulen weer teruggekomen... Jammer maar ben blij dat ze weer hier is en zo gaan we weer een nieuw baasje voor haar zoeken.
En jut en jul. Links Ayla (Grai merrietje, is niet van mij) en rechts May. May gaat een lekker vannertje worden gok ik ze is qua hoogte haar moeder al lang en breed voorbij en zal ook pa wek voorbij groeien. Ze is nu 1.56 ongeveer. Beide dames worden komend jaar 3.
Wat fijn Sas! Zo te horen heeft ie naast zn mooie looks ook een heel fijn karakter
Knappe dames Chantal! Wat een lief koppie heeft ze kleine
Hier nog even 2 filmpjes van Baileigh kreeg ze door gestuurd van een stalgenootje ze mag regelmatig even lekker samen met dr grote vriend in de bak zodat ze uitgebreid kunnen spelen Al heeft Charlie er hier niet zoveel zin in haha
Hier is Wiske gisteren voor het eerst gelongeerd met het mentuig op. ging heel goed, erna zelfs nog leidsel erop gedaan en erachter gelopen! toppertje
cp112
Geplaatst: 08-01-15 23:37
Jolandaa_ schreef:
waarom is ze terug gekomen dan? Mooi dier zeg!
Financiele redenen van de dame in kwestie. Heel jammer maar het is niet anders. Ben blij dat ze haar weer naar mij heeft gedaan. Gaan we rustig opzoek naar een nieuw plekje