ik ben helemaal gek op strand.Binnenkort maar eens oefenen met trailerladen met Jaron en dan ook eens richting noordwijk.
Simone, yw.! We spreken het binnenkort een keer af
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik ben helemaal gek op strand.
SIEMxFUNNY schreef:Wat een leuk / lief aanbod![]()
a.s. woensdag ga ik met een klasgenootje rijden op het strand. Lijkt mij ook zo heerlijk.
Mijn vorige pony vond het strand helemaal niks, daar ging ik altijd mee naar het bos / hei als we de trailer huurde.
En, allemaal jullie wekker gezet om 2.00 vanavond
.

En nu dus weer te koop. Maar ik moet zeggen, ze zijn flink gezakt in prijs, merrie komt bij Mc Cloud weg, en ze wouden er hetzelfde voor vragen als waarvoor ze haar gekocht hebben, heb toen al gezegd dat dat teveel was...
Hopelijk weet je snel hoe het komt, dan kan je op zoek naar een oplossing!

... Maar wel fijn dat het nu op je huidige stal beter gaat 

Toen ik vorig jaar bij jullie op stal kwam kijken en je vertelde dat ie wat moeilijk was vond ik hem al interessant, ik heb daar gewoon een zwak voor
Hij is ook gewoon superleuk, altijd vrolijk en enthousiast, alleen soms weet hij zich gewoon even geen houding te geven
Zou hij best eens net zo vervelend kunnen vinden als dat wij dat vinden
En Mack was ook superbraaf! Tenminste niet over de zeik door een paar koeien 
Grace, echt superleuk Jess!
En stiekem wil ik ook wel graag blijven werken waar ik nu werk, het werk op zich is gewoon erg leuk. Vervelende is alleen dat erachter in de organisatie nog wel eens wat anders gaat dan ik kan verkroppen, daar kan ik enorm gefrustreerd van raken, helemaal omdat voornamelijk de werknemers daar de dupe van worden. En dan kan je heel breed denken, niet volledig getrainde/geinformeerde/gemotiveerde collega's, voorraden niet op peil wat wij aan de gast mogen verkopen, meerdere -in mijn ogen- loze belofte's doen. En als er dan ook nog kinderachtige actie's komen als mij ineens maar 22 uur inroosteren krijg ik helemaal zo'n
- gevoel af en toe.
wat gaat de tijd toch snel af en toe
Gauw slapen, morgen komt de oude eigenaresse van Luna. 

Jayney schreef:Is in de war dus hoop aan deze post te zien hoe laat het is
Edit: klote dat doet die natuurlijk niet-_- iemand hoe laat leven we kwart over 8 of alweer kwart over 9 want dan moet ik me als een idioot de deur uit haasten.
Denk dat mijn mobiel en computer zichzelf hebben aangepast, daarom ben ik zo in de war....
Pff het is hier ontzettend mistig schijnt er bij iemand de zon?
.
) . M'n trui en m'n kamerjas aan en nog altijd koud ook hoofdpijn licht en ook totaal geen honger meer. De vrijdag nog misschien 3uur slaap (had gerust
.. op dat vlak een super dag gehad maar dat post ik wel appart...
. Ga straks wat proberen bij te lezen. Ik hoop echt dat het tegen woensdag terug goed is want ik vertrek normaal op een 3daagse met school naar Londen.