[TI] DNA profielen vastleggen Tinkerpopulatie

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

fanci_mike

Re: DNA profielen vastleggen Tinkerpopulatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 08:05

Jammer Nuage, dat er dan toch nog weer mensen zijn waar je achter je geld aan moet, of dat je je moet verdedigen dat je er niks aan verdient. Ik blijf het een super initiatief vinden! Wel jammer dat Mike nog niet matched. Enfin, ik hoop dat er ook zonder jouw tussenkomst nog veel profielen mogen volgen!

daniweerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 09:41

Heel jammer maar wel te begrijpen!

Marsan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 11:25

Esmee,kan het helemaal begrijpen. Er gaat een hoop werk in zitten.
Ik ben blij dat Brian nog bij je laatste batch zit....

Andrea_
Woonplaats: LA Terras Del Sol in het altijd zonnige Belgische San Lanaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 11:57

Miss iemand anders die het van je wilt overnemen?
Zou wel jammer zijn als het verloren gaat, heb het idee dat er dan weiniger naar wordt gevraagd en gedaan om het DNA in te sturen.....

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-10 12:32

De website en alle reclame-activiteiten blijven bestaan. Als iemand zich geroepen voelt om zelf contacten te leggen bij het lab om batch kortingen te krijgen, administratie bij te houden, een rekeningnummer openen, avonden lang stickers te plakken op zakjes met haren, pakketten te maken inclusief bijbehorende correspondentie, achter wantbetalers aan te gaan en uuuuurren lang te scannen waarna iedereen vraagt om het originele document in een envelope en iedere dag 4 mailtjes te beantwoorden met vragen waar alles blijft... Be my guest :D

Sterker nog: het zou zelfs heel fijn zijn als iemand dit overneemt! Bij samenwerking kunnen we gebruik blijven maken van alle prijsafspraken alleen dan wordt het verzendadres anders. Wie meldt zich :D

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 13:15

heel erg jammer als mensen hun eigen egoïsme onbeschaamd in de strijd gooien om jou daarmee te beschuldigen van wantoestanden en betaalachterstanden etc. :(:)

je hebt het volgens mij met hart en ziel opgezet maar genoemde redenen zijn meer dan genoeg om er mee te stoppen inderdaad!!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 16:55

:(:) Jammer maar wel begrijpelijk :) Bedankt voor al het werk tot nu toe +:)+ Gelukkig blijft de site + reclame e.d. bestaan 8-) helaas hier ook niet de tijd om zoiets erbij te doen -O-

Tss Wanbetalers erg irritant :( en ongeduldige mensen :+ snap wel dat mensen nieuwsgierig zijn maar ik denk altijd het duurt zolang het duurt en als het binnen is horen we het vanzelf :) 4 mailtjes valt trouwens nog wel mee :o (je wilt niet weten hoeveel mailtjes ik krijg ivm de koudbloedenwedstrijd en ook op mijn werk vaak veel onzinnige mailtjes)
Alle info vermelden en versturen e.d. lijkt me idd gewoon ontzettend veel werk 8)7 :(:)

Scannen had voor mij niet persé gehoeven :o , maarja opsturen kost ook geld... bedacht me later pas dat misschien extra postzegel + envelop met adres in envelop met haren had kunnen doen, zodat je het zou kunnen versturen :)* (maarja dat kost nog steeds tijd...)

Twijfel nog of ik de originele wil :o ergens wil ik je niet met extra werk opzadelen maar vind het eigenlijk toch ook wel heel leuk om het origineel te hebben :) misschien kan ik het wel een keer op komen halen of kom je toevallig keer hier in de buurt of op een keuring of zo :=

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-10 19:10

Ik zit zelf ook te denken om originelen mee te nemen naar keuringen e.d. Maar dan wil ik wel het paspoort van het paard zien anders kan iedereen wel wat zeggen :+

Gewoon blijven vragen wat je wil hoor mensen, ik bijt niet :P
Als je maar lief doet :D

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 19:47

Dat zou mooi zijn 8-) en paspoort meenemen is geen probleem :)

eye4cobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 21:42

ohhhhhh wat super jammer nou.. ;( wat jij tot nu hebt gedaan ppff..lijkt me een mega klus om te doen :j
snap het heel goed dat je dit niet meer trekt..
zeker niet als je uiteindelijk na zoveel moeite ook nog zure gezichten krijgt én om je eigen centen moet gaan zeuren..
die mensen snappen volgens mij niet dat het mede door dit soort prakijken komt ,dat er weer een super initiatief om zeep is geholpen. _-:(
echt jammer..bij deze' nuage 'super bedankt voor je inzet !!!!!!!!
en een dikke pluim +:)+

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-10 23:07

Geen zorg! Vanaf batch 4 zal enkel het adres waarnaar je de haren kunt sturen wijzigen. Er komt een heus secretariaat :D
Dus voor de buitenwereld verandert er verder niets :)

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 23:10

+:)+

sophiatinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 07:26

top dat dat regel is
ik vind het een super initietief en ik ben blij dat ik mee doe

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 07:29

Nuage schreef:
Geen zorg! Vanaf batch 4 zal enkel het adres waarnaar je de haren kunt sturen wijzigen. Er komt een heus secretariaat :D
Dus voor de buitenwereld verandert er verder niets :)

Top! En wat die wanbetalers betreft: zelfde doen als wat er bij ons op het werk wordt gedaan. Bij ons wordt pas je laptop gerepareerd als je betaald hebt. Eerder niet en betaal je niet dan wordt ie naar een tijdje ongerepareerd weer retour gezonden.

Dakota_75

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 08:15

Ik snap ook heel goed dat het teveel werk voor je wordt hoor, en ik neem m'n petje voor je af wat je tot nu toe al allemaal voor elkaar gekregen hebt! ;)

Ik vind trouwens die tip om iedereen bij het aanvraagformulier gelijk een gefrankeerde aan zichzelf gerichte retourenvelop mee te laten sturen echt helemaal perfect. Dat zou ook al een hoop tijd schelen. En ik ben het ook eens met de opmerking dat er pas actie ondernomen zou moeten worden zodra er betaald is.

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-10 08:51

Ik vind dat van die envelop best een goed idee eigenlijk :)

Cecille

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 08:53

Ja dat is idd een super goed idee :D

JPTinkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 09:36

ik ook

Dakota_75

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 13:02

Dat scheelt zoveel, je hoeft niet meer te scannen, geen adressen te schrijven (of printen) en het kost je geen porto kosten.... Mensen hoeven niet meer te mailen om te vragen naar het origineel dus scheelt ook mailverkeer. Volgens mij scheelt het je heel veel tijd en geld.

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-10 13:04

Moet enkel wel alle documenten eerst kopieren, want ik heb zelf ook een archief. Maar dat is niet zo'n probleem.
En ik scan alsnog wel wat dingen, maar niet meer tientallen documenten.

Dakota_75

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 17:48

Nee precies, documenten kopiëren is natuurlijk kwestie van stapel er in leggen en gaan met die banaan ;). En je kan dan belangrijke documenten dan alsnog inscannen.

Je kan natuurlijk de mensen van de aankomende batch allemaal middels een oproep hier (of per mail maar das meer werk) vragen om alsnog een antwoordenvelop naar je toe te sturen? Kan me niet voorstellen dat iemand daar moeite mee zou hebben.

Andrea_
Woonplaats: LA Terras Del Sol in het altijd zonnige Belgische San Lanaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 11:57

En hoe gaat dat dan verder als er plotseling een match gevonden is?
Krijg je dan bericht van het laboratorium?

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-10 14:07

Nee er veranderd verder niets. Ik beheer nog steeds de database dus ik ben ook degene die mogelijke matches vindt.

Als je zelf een DNA profiel zou laten opmaken bij het lab kun je die daarna naar mij toe sturen. Of ik dat nou doe of dat je het zelf doet, dat maakt niet zoveel uit natuurlijk.
Maar de mogelijkheid om het door de database te laten doen blijft gewoon bestaan omdat er een secretariaat komt.
Dus nu verandert er voor de "klanten" helemaal niets.

Nikita_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 16:54

Nuage, kun je dan misschien niet de 'klanten' eerst vooraf laten betalen voor alle kosten, voor je überhaupt verdere aktie onderneemt, inscant en dergelijke? Dan krijg je alleen maar serieuze klanten lijkt me en heb je geen wanbetalers meer. Misschien kun je dan gelijk een kleine vergoeding meenemen in je calculatie voor stroomkosten, verzendkosten en je arbeidsminuten en dergelijke.

Dan wordt het wellicht ook weer interessanter voor jezelf ;)

En misschien kun je een lijst maken van de huidige wanbetalers, zodat men kan zien wie nog niet betaald hebben? Ik denk dat je lijst dan zeer klein blijft :D

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-10 18:44

Zo groot is dat probleem niet hoor, ik stuur pas DNA op als er betaald is. Het zit ietsje anders dus maar dat geeft niet, was ook zeker niet de reden waarom ik zaken nu uitbesteed heb. Sterker nog, ik blijf de financiën gewoon zelf doen ;)