Ja ben dr weer bij gelukkig, vooral nu ik weet dat alles goed is met Diaz
Ben net terug van de paarden, Travis en Bruintje een uitgebreide borstelbeurt gegeven Even lekker geknuffeld en de stallen van Diaz en Tinker uitgemest, dan is dat ook direct maar weer opgeruimd. Lekker bezig geweest dus
Hier begint mijn auto'tje het overigens te begeven, ik hoop zo dat ie het nog even volhoudt... in januari APK die ie geheid niet gaat halen. Kan er ook nog wel even bij nu
eefje03 Leuk weekeind gehad. Belastingaanslag dat zijn nooit van die leuke dingen.
snowdon Weer afwachten. Leuk ze zo bezig te zien met de bal. Wat een leuke foto's weer Leon. Apparte foto dat oog. Ik weet nog een leuk autootje te koop voor niet te veel, hij gaat weg wegens samenwonen en nu dus 3 auto's voor de deur.
draaakje Fijn dat het zo goed gaat met Odinn. Wat een schattige foto's echt 2 oppassen. Odinn meegenomen leuk dat hij zo braaf was.
Puchje Aan de studie. Erik ziek.
kuzznathalie Hopelijk krijgt de koe er verder geen last van. Mooie stieren hebben ze nou krulletjes of lijkt dat maar zo??
_janet_ Sem goed afgevallen.
ellieellende Hartkloppingen dat is nooit zo fijn. A_Pallieter Trots op pallieter. Hij doet ook wel erg wild als hij los is.
grrr Mooi/appart beslag om te zien. Wel een mooi boefje. Mooie pic in de kamer. Link doet het helaas niet. Oei rookmelder af.
Trea Nare dingen, maar misschien toch wel prettig om te weten dat jullie niet hoeven te beslissen.
Whis_Serada Whis nieuwe Ecco's.
TinkerVlot Jelle braaf geweest. Boris bijna weg.
Paintlinger Lekker tut middagje gehad.
D_Travis Lekker actief bij de paardjes geweest.
We hebben nu 2 katjes in een bench zitten een zwarte en een schilpad kleurige de jongens hebben ze al een naam gegeven Beertje en Tijgertje.
Het is vanavond weer druk in de kroeg hier op pad ik hoor zo veel stemmen en auto's. Er staat een caravan met bar ed er in en daar zit wat jeugd in de meeste ken ik niet ach als ze maar lol hebben zo blijven ze van straat.
ellieellende
Geplaatst: 12-10-09 22:43
Goede avond!
Ahhhh mooie foto's gezien van Leon! kom autootje! nog ff volhouden!! Grainey alweer aan de betere hand, gelukkig maar, blijft een naar iets koliek! Dagmar weer bijgekomen en paardjes verwend. Odinn die zich voorbeeldig gedraagt! Wat een mooi boefje Marleen! vind dat roze juist super mooi afsteken bij boef! anders nog iets??
grrr
Geplaatst: 12-10-09 22:43
Tuurlijk kan haf ook mee Siet! Ben benieuwd wie er uiteindelijk allemaal meegaan! Heb er nu al stiekum zin in!
Druk in de kroeg Mirjam lieve namen voor die katjes
Grit
Geplaatst: 12-10-09 22:57
Er is nu toch zo'n regeling dat je 1000 euro voor je oude auto kunt krijgen. Geen idee hoe of wat, maar klinkt goed. Maar zal wel niet zo zijn dat dit kan als je een (gekeurde) auto van 1010 euro koopt
mnkortleve
Geplaatst: 12-10-09 22:58
Stukje over Grainey.
Ik ging tegen de middag hooi brengen. Grainey lag vrij ver achterop ze lag te rollen opzich vrij normaal want dat zie ik wel vaker. Ik riep haar naam geen reactie ik riep nogmaals, ze keek maar bleef liggen. Even later kwam ze aangestompeld ik dacht dat ze uitgegleden was het is namelijk nogal erg nat en glibberig doordat de grong vanuit de bak los op het land is gegooid. Ik denk nog bij mezelf even aankijken zo even met haar lopen om te kijken wat en hoe. Waarom niet direct zou je zeggen, ik moest er 1 van school halen. Toen ik terug kwam was Caroline er al zij gaat Bonny rijden als de bak helemaal klaar is, ik kijk en schrik Grainey ligt al weer rolt niet of zo ligt alleen. We konden er zo heen lopen ze bleef liggen ik kon aaien duwen etc weinig reactie, ze lag niet languit gewoon met haar hoofd omhoog en haar benen onder haar. Ik dacht nog steeds aan haar been of heup oid. We hebben haar op stal gezet temperatuur gemeten die was iets verhoogd. Ik heb aan Sabrina gevraagd wat de normale temp was van een paard en toen legde ik ea uit en zij zei gelijk koliek. Ik ben de veearts gaan bellen en die is dus langs geweest spuit gegeven en ze moest dan opknappen. Grainey wou eten en mocht niet eten we hebben de box leeg gehaald en er zaagsel in gedaan. Ze was boos en dan word het heel moeilijk om in te schatten wat er nu aan de hand is. Na overleg haar naar buiten gedaan ze staat tot nog toe rustig te grazen ik ben al een paar keer wezen kijken en ga zo nog een keer kijken.
Chabo heeft ook de hele middag op stal gestaan zonder zijn moeder dit omdat hij ons al gelijk achterna kwam dat is heel goed verlopen moeders heeft een enkele keer staan hinneken. Alleen toen ik Grainey met Devynn vanavond uit de stal haalde kwam hij ons al snel achterna de box was dicht en hij is dus over het tussenschot van 1.30 meter hoog gesprongen de jongens hebben het binnen op de tv gezien ik had nl de camera aan staan hij was heel snel zeiden ze en dat klopt ook wel ik was pas zo'n 25 meter verder denk ik en toen liep hij al bij ons.
Grit
Geplaatst: 12-10-09 23:00
Wat een uitbrekers bij jou zeg Mirjam. Maar wel heel fijn dat het weer goed gaat met Grainey