Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Gisteravond lag ik met me vrouw in bed, en ze was nogal opgewonden.
Ze was zelfs zo opgewonden, dat ze op een gegeven moment in me oor begon te fluisteren "Hey schatje.... zeg eens vieze dingen tegen mij"
Nou prima, dus ik even denken.... de keuken.... de badkamer....
Ik heb al meer mensen gesproken waar ik mijn probleem voorleg en er zijn er al meerdere die dit zeggen, ik denk aan die snee in zijn straal waar ik het al eerder over had ik denk dat dat erger is dan dat ik gedacht had ik heb er eerst elke dag blauwspray op gedaan nu niet meer omdat ik dacht dat het naar 3 weken wel minder zou zijn, ik ga hem morgen helemaal onderzoeken 4 hoeven en die snee ga ik in de trekzalf zetten.Citaat:Bravour nog steeds niet goed, zit er ook geen hoefzweer?

Was me nou nog helemaal niet opgevallen.Citaat:*noteert: op een vrijdagavond niet vragen voor opvrolijkmateriaal... dat wordt schunnig en ranzig*
kan gebeuren zou ik zeggen.
volgens mij als je daar lig ken je het hele versje niet meer.
ik ben er klaar mee ik heb iemand anders gebeld en krijg vrijdag eerst een intake gesprek van 2 uur en dan gaan we bespreken hoe we wat gaan doen ik heb niet gevraagd wat het gaat kosten en het interesseerd me niet, ik ga eerst met Bravour beginnen hij is op het moment even het belangrijkst de rest komt wel ik ga wel oefenen voor de keuring maar verder laat ik het even zoals het is en wil me op hem consentreren ik ben heel bang om hem kwijt te raken hij is duidelijk niet in orde en de rest vermaakt zich wel.
Als je de rest maar niet vergeet 

Doe ik zelf ook graag en vaak 
Over die reclame...mijn dochter was laatst aan t intersletten,en ik kijk altijd na waar ze naar gekeken heeft,komt daar uitrollen..blote mannen met piemels(t woord alleen al
)