[TI] [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 23:23

Nee... helaas... ben nu moploos en ga lekker richting bedje....

Trusten allemaal....

Puchje

Citaat:
Gisteravond lag ik met me vrouw in bed, en ze was nogal opgewonden.
Ze was zelfs zo opgewonden, dat ze op een gegeven moment in me oor begon te fluisteren "Hey schatje.... zeg eens vieze dingen tegen mij"

Nou prima, dus ik even denken.... de keuken.... de badkamer....
Laatst bijgewerkt door Puchje op 07-08-09 23:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Whis_Serada

Re: [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Nee niet echt ik kan ze nooit onthouden

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 23:24

Puck :D

Ik kan ze ook nooit onthouden

Truste!!

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 23:26

Ik heb het wel eens echt in praktijk gebracht

Hij was nót amused.
Ik had echter de slappe lach.
Het was erna alleen niet meer zo gezellig in bed :')

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 23:31

Ik ga ook naar bed! Welterusten! :D

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 23:34

truste

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 23:35

_O- Kijk, lees ik alvast wat gespreksstof voor zondag. Erik kwam toch ook mee }>

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 23:37

Ik ga nog even de scanner ontharen en daarna slapen.

Truste!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 23:38

Vriend van ons checkte tijdens een zeer romantisch samenzijn in bed even hoe laat het was. Helaas wel op zijn horloge en daar moest hij even het lichtje voor aanklikken.
Toen was het gezellig samenzijn ook over :D

Ik ga ook naar bed. Toedeledokie :evaw:

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 23:52

_Rhiannon
Citaat:
Bravour nog steeds niet goed, zit er ook geen hoefzweer?
Ik heb al meer mensen gesproken waar ik mijn probleem voorleg en er zijn er al meerdere die dit zeggen, ik denk aan die snee in zijn straal waar ik het al eerder over had ik denk dat dat erger is dan dat ik gedacht had ik heb er eerst elke dag blauwspray op gedaan nu niet meer omdat ik dacht dat het naar 3 weken wel minder zou zijn, ik ga hem morgen helemaal onderzoeken 4 hoeven en die snee ga ik in de trekzalf zetten.
Die kat die miauwd niet ze praat, oei wat lekker hoor je dat niet. :')
Lachen die foto's. :')

_janet_ Lekker een ritje gemaakt, en nu deze reis geen stuiterbal. :D

Grit Als ik het nu zei klinkt het niet zo moeilijk leuk om een keer uit te proberen als ik iets meer tijd over heb.

Biancaa Leuk leuk leuk het is inmiddels al een beroemd persoon, ik ga van het weekeind ook maar snel Chabo en Devynn er weer op zetten wie weet krijg ik ook wel zo'n hele leuke mail. }:)
En een goed gekleede man gezien op de vroege ochtend. := _O-
Ik geloof niet dat ik op jou ex zou vallen als ik zijn kleding al hoor. :D
Komt toch nog goed met je trouwjurk als ik het zo hoor.
Lieve poesjes gezien.

ellieellende Mijn man kleed zichzelf aan en ik ben blij dat we niet zo vaak weg gaan. :')

Puchje Het zal per paard wel verschillen wat ze hier van zullen vinden, ik denk dat Bravour hier de enige zou zijn die het leuk zou vinden hij is gek op spelletjes.
Ik zou wel graag een keer iemand bezig zien om te zien hoe het precies in zijn werk gaat.
Ik heb vaak al heel veel info op internet gelezen voordat ik ergens mee aan de slag zou willen geen opwelling dus van dat zal ik even uitproberen.
Mooie foto's in die link.
Jij wil mijn auto niet zien. :+

snowdon Je speel dan toch alsware met je paard, ik zou dit niet als werken zien, maar op een spelenderwijs van elkaar leren en met elkaar bezig zijn.
Citaat:
*noteert: op een vrijdagavond niet vragen voor opvrolijkmateriaal... dat wordt schunnig en ranzig*
Was me nou nog helemaal niet opgevallen. :+

grid Bravour heeft ook een darmafwijking vandaar dat we ook op moeten letten wat we voeren en in welke mate hij kan niet alleen op dit of alleen op dat het is bij hem afwegen.
Die antibijt daar ga ik eens even naar kijken, Devynn vind de staartjes erg lekker. :(
Afspraak vergeten foei foei foei. ;) kan gebeuren zou ik zeggen.

eefje03 Daar heb je nu echt wat aan aan zo'n plaatsvervanger. ;)
Ramen zemen wat is dat en hoe doe je dat. ;)

Lucy_1 Mooie foto's zeg!!
Ben ik blij dat ik niet op zwangerschapsgym heb gezeten volgens mij had ik blauw gelegen van het lachen. :D :D volgens mij als je daar lig ken je het hele versje niet meer. :')

l0rdJ Niet zo fijn voor pallieter. :(:)
Succes op de manege.

Ik zou bij niemand zijn bevalling willen zijn en ik zou ook niemand bij die van mij willen hebben behalve mijn man.

Iets over kleding gelezen ik draag alles als het maar lekker zit, crocs daar zit een enorm verschil in de ene lopen voor geen meter terwijl de ander juist heerlijk zitten, je zult er mij geen boodschappen mee zien doen. Ik loop zomer en winter op mijn westernlaarzen uiterraard met lange broek, verder thuis op leren klompen of op mijn kisten.

Mijn freestylles is na verwachting WEER NIET door gegaan ze las vandaag mijn mail pas ja ja vet gel*l. :( ik ben er klaar mee ik heb iemand anders gebeld en krijg vrijdag eerst een intake gesprek van 2 uur en dan gaan we bespreken hoe we wat gaan doen ik heb niet gevraagd wat het gaat kosten en het interesseerd me niet, ik ga eerst met Bravour beginnen hij is op het moment even het belangrijkst de rest komt wel ik ga wel oefenen voor de keuring maar verder laat ik het even zoals het is en wil me op hem consentreren ik ben heel bang om hem kwijt te raken hij is duidelijk niet in orde en de rest vermaakt zich wel.
Ik heb pas zitten rekenen en ik denk dat ik in pakweg 2 maanden wel 8 verschillende personen hier heb gehad die dachten dat ze het o zo leuk zouden vinden om paard te komen rijden en daar is er nu geen 1 van aan het rijden bij mij of ze komen ineens niet opdagen of zien het plots niet zitten ik vraag me dan af of ik zo erg ben of dat ze die tinkers niet leuk vinden.
Ik ben naar mijn idee niet zo heel erg moeilijk, ze hoeven alleen te komen rijden meer niet, hoeven niets te betalen hoeven niet te mesten alleen te rijden en zelfstandig te zijn.
Ben het onderhand wel spuugzat en stop ook met zoeken ik wil het mijn paarden niet steeds aan doen dat iemand ze weer laat vallen als een baksteen.
Ik denk er maar aan dat we straks klaar zijn met verbouwen, dat ik dan meer tijd heb en heerlijk met ze aan de gang kan, ik heb nu maar tijd voor 1 paard op een dag.

Zo ik ben ook weer klaar met zeiken en ga mijn bed eens opzoeken. :o :o
Welterusten.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 00:06

Ik geef je groot gelijk Mirjam! Bravour zou ik nu ook voorop plaatsen hoor :j Als je de rest maar niet vergeet ;)
En ik weet even niet direct waar je op doelt waar je mijn naam bijzet, maar als dit over de foto's van Puck gaat... dat zie ik ook als spelen :D
En ik zie juist graag dat mensen meer spelen met hun paarden :j Doe ik zelf ook graag en vaak :D

Zojuist onverwacht een sollicitatie de deur uit gedaan voor iets unieks.... duimen jullie voor me?

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 00:07

Gaat duimen voor je

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 00:09

Voor het bijstaan in de bedrijfsvoering op de enige Kamelenmelkerij in Europa (nabij Den Bosch!) ..... www.kamelenmelk.nl vacature staat niet op de site, dat is voor iets anders

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 00:45

oh,wat apart Leon.lijkt me leuk.verder een hoop gein gelezen over iedereen zn poezen. :D Over die reclame...mijn dochter was laatst aan t intersletten,en ik kijk altijd na waar ze naar gekeken heeft,komt daar uitrollen..blote mannen met piemels(t woord alleen al _O- )
,blote vrouwen en blote mannen..ect etc,toen dacht ik jaaa,en nou?geconfronteert ermee,je weet toch dat als je vragen hebt,je bij pappa of mij terecht kan he?kind met rood hoofd,pappa met rood hoofd,pffff leuk die opgroeiende kinderen.
Mirjam,das ook raar he,vroeger zouden wij er een moord voor doen om iemand zn paard te kunnen verzoren en rijden,lijkt wel of de mentaliteit ernstig is verandert,en niet ten goede.

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 08:09

Goedemorgen!

Afbeelding

Laat bij twijfel anders de hoefsmid even langskomen Mirjam.
Ik hoor wel vaker dat een hoef niet perse warm hoeft te voelen om er een ontsteking in te hebben.
Ik wil geen paniek maken, maar zo'n ontsteking moet eruit en als dat niet via de hoef kan, kun je wel problemen verwachten.
Jammer dat je van weinig mensen op aan kunt :(:)

Duimen draaien Leon!
Inderdaad een unieke baan.

Dochter van Inge het www aan het verkennen.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 08:39

Mogguh!

Ik duim voor je Leon!! Lijkt mij een bijzonder bedrijf om te werken.

Mirjam; ik kan dat ook niet snappen. Een leuk paard tot je beschikking waar je gratis en zonder er iets voor hoeft te doen op mag rijden. Wat wil je nog meer. Ik zou dolblij zijn en uiteindelijk aan alle kanten meehelpen, omdat dat leuk is.

Ik stond een keer in de ruiterzaak en toen kwamen er twee meisjes binnen van rond de 12 jaar. Hingen een advertentie op, voor zoveel euro per week, wilde ze wel iemands paard rijden. Voor de duidelijkheid, het geld was dan voor de meisjes :roll:

Inge; ze weten dus nog niet hoe ze de "geschiedenis" kunnen wissen :D
Wat gewone blote plaatjes is niet erg, maar op internet komen er dingen naar boven komen die echt niet geschikt zijn. Die zorgen hadden mijn ouders in "mijn tijd" niet. Toen speelde internet nog niet zo en moest ik het doen met dat ene boek in de kast voor sexuele voorlichting.

Ik heb zo les met Vince. Gelukkig is het niet zo warm.

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 08:46

Goedemorgen.

snowdon Ik vergeet de rest niet ik zou niet durven. ;)
Ik begreep niet helemaal wat je bedoelde , maar nu wel. :j
We duimen voor je, lijkt me wel grappig die beesten. ;)

eefje03 Daar keek mijn buurvrouw ook vaak naar, wat de geschiedenis was van de computer en dan moest hij op het matje komen alleen dit was dan een man van in de 40. _O- _O-
Ik snap het ook echt niet net wat je zeg vroegen deden wij er een moord voor als je ergens gratis kon komen rijden.

_Rhiannon_ Ik kijk hem vandaag helemaal goed na en als ik niets kan vinden dan zal ik eens even langs die hoefsmit gaan.

Grit Tegenwoordig is de jeugd toch anders denk ik.
Kleine meisjes die geld vragen om te rijden, ik heb het helaas ook al geregeld op marktplaats zien staan triest hoor moet nu alles geld opleveren. >;)
Succes met je les.

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 09:00

Helaas zijn er ook veel paardeneigenaren die het maar vanzelfsprekend vinden dat iemand zich rot rent voor hun paarden.
Ik denk dat zoiets van 2 kanten moet komen, duidelijke afspraken maken scheelt al denk ik.

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 09:06

Goedemorgen!

Wat heb ik een hoop gezelligheid gemist zeg!
poesjes van Bianca gezien, poesje op de scanner? hahahaha
En ik ga duimen voor Leon! Dat is een gave baan!
Mirjam heeft last van rare mentaliteit van jeugd....
Ik moet wel zeggen dat ik vroeger ook een verzorgpaard had waar ik voor betaald werd.... ik ging dat paard zadelmak maken en inrijden met begeleiding van een instructeur, de eigenaar betaalde deze lessen, etc.
Daarvoor werkte ik op een manege met allerelei klusjes en in ruil daarvoor mocht ik paardrijden. En als laatste ging ik lesgeven op een manege en als dank daarvoor kocht ik een bepaalde pony met korting;-)

Ingrid veel succes met je les!

Puck! relax vandaag:-) lekker spiertjes loswerken en wassen!
Zie jullie morgen!

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 09:06

_Rhiannon_ Ben ik het ook helemaal mee eens alleen ik heb niet zo veel eisen.
Duidelijke afspraken vind ik ook wel belangrijk.

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 09:08

ellieellende Maar dat vind ik ook anders hoe jij het zeg en dan mag er gerusd wat voor gegeven worden.

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 09:12

Ik heb 2 jaar terug een merrie ingereden, kreeg daar toen voor betaald.
Het was de bedoeling dat ik ze zou inrijden en dat een ander meisje er mee verder ging.
Alleen die haakte af en ik was inmiddels behoorlijk gek van die merrie, het klikte ook echt.
Dus toen heb ik gezegd dat ik er niet meer voor betaald wilde worden op voorwaarde dat ze mijn verzorgpoownie werd en ik eerste keus had bij eventuele verkoop.
Vond ik wel zo eerlijk.

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 09:14

Ik zou er ook voor betalen als ik bijv Grainey in zou laten rijden, maar verder niet.
Heb je haar nog als verzorgpony?

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 09:18

Nee liep helaas alsnog mis, heb toen Ilse gekocht, wilde een paard voor mezelf waar ik zelf over kan beslissen.