Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
IndezzW schreef:Okee, dankjewel, maar voer jij dan nog dingen bij? Of haalt jouw paard hieruit voldoende vitaminen?
IndezzW schreef:Hoi allemaal,
Ik heb hier ooit op 1 van de beginpagina's gepost, toen het nog over het voer ging.
Nu heb ik een probleem, en dus een vraag.
Mijn paard staat momenteel 3/4 jaar op sanequi muscle, maar hij wil het niet meer. Hij laat steeds meer liggen en wordt strontchagerijnig van het feit dat hij geen lekker eten krijgt. Ook gaat hij enorm bedelen om eten als ik hem wel een keer iets geef wat hij lekker vind.
Nu is mijn vraag: wat is het beste alternatief?
Ik heb natuurlijk even teruggelezen, maar misschien zijn jullie inmiddels alweer overgestapt.
Moet ik over op de marstall? Of zou gewone muesli met weinig suikers ook kunnen?
Biks is geen optie, maar dat snappen jullie zelf ook allemaal wel hihi
Verder is mijn paard momenteel op het goede gewicht, doet middelzware arbeid en is 6 jaar.
Alvast bedankt voor jullie tips.
Eleonoor schreef:Mijn dikkie dik krijg Daily plus, met een pavo koek en een handje nature's best. Ben op zich best bereidt naar Marstall te kijken, maar ze publiceren niet de suiker/zetmeel gehalte in hun producten. En als zij vinden dat hij goed is, moeten ze ook dit gewoon publiceren. Marstall klinkt allemaal leuk, maar waarop wordt gebaseerd dat het goed is
jolin schreef:Flexible Move
zakken 25kg
Een met name perfect voer voor paarden met een koolhydraat (zetmeel en suiker) allergie, waardoor spierproblemen ontstaan. Het is een voer dat echt super laag in zetmeel en suiker is, normaal zit dit tussen de 30 en 35 % bij dit voer zit dit op 8.6 % De brok is hoog in vet% namelijk 13.4 % normaal is dit rond de 4 % Verder zitten er heel weinig granen in, granen zijn voor paarden met een dergelijke allergie/spierproblemen niet goed. Verder bevat Flexible Move voldoende vitaminen en mineralen.
Prijs per 25kg € 12,85
Hier staat het wel bij hoor!