Ik heb besloten Shania te verkopen..
Het klikt totaal niet en heb geen geduld en zin meer om er veel tijd in de steken.
Als het paspoort rond is word ze verkocht. Moest ze nu nog niet verkocht worden dan gaat ze volgend voorjaar onder het zadel en word ze alsnog verkocht.
Vind het erg jammer, maar het is beter voor haar..
Ze verdient een baasje waar het echt mee klikt en die dr alles kan bieden en ik heb gewoon te weinig tijd voor een jong dier.
Heb het er ook met Hotze over gehad en die vond het een goede keuze.
Ook omdat ik er meer mee bezig ben als hij.
Plus dat ik met het feit zit dat ik door Shania erg druk en baldadig word.
En dit kan niet in combi met Amy. Ik merk dat ik dan tegen Amy ook zo ga doen en dat verdient Amy weer niet.
Ik ga dan ook zeker kijken waar ze terecht komt.. En niet zomaar meegeven.
Mensen kunnen zoveel zeggen tegenwoord dat ze in een paradijs terecht komen bijvoorbeeld.
Waar ik wel nadrukkelijk op ga letten is dat ze absoluut niet aan een kind of beginner verkocht word.
Die kunnen haar totaal niet aan. Ze heeft een ontzettend lekker smoeltje, maar haar drakengedrag is niet bepaald geschikt voor kinderen en beginners.
De evt. kopers moeten ook echt een of 2 keer langskomen, als ze echt intresse hebben doen ze dat ook wel, om te zien of het gaat.
Ze zit me niet in de weg namelijk, dus of ze nog een half jaar of een jaar blijft of nog langer. Maakt niet uit. Maar ze verdiend een superbaasje!