[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Poosje81

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 19:53

moonie schreef:
is beauty die hele zwarte merrie met hengst veulen donovan soms?

nee dit is een andere merrie, we noemen ze ook Beau. Sonja (Spike) heeft wel een account op bokt, maar ze komt er niet vaak op. Heb wel een mailadres als het nodig is. Eigenaren van beau lezen geloof ik wel eens, maar daar houdt het mee op.

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 19:53

oh hou op krijg hier achter de pc ook traantjes in mijn ogen.....wow cora.....geniet ervan ik weet wat er door je heen gaat...

#Bonte.....je bent ook gewoon een mens met emoties hoor

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 19:54

snowdon schreef:
moonie schreef:

Volgens mij niet, die zat toch bij het ICS?

Klopt, en Donovan staat nog steeds te koop voor de liefhebbers

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 19:54

haha cool die foto!

enne jellie: is een progamma op talpa, maare ze heeft dus gewonnen!!! 50 duizend euro en nog eens 10 duizend van de vorige keer omdat ze toen won en in de halve finale zat!
maarja is nu dus afgelopen en komt volgend jaar weer..
vandaag gaat ze op gordon's vrijgezelle feestej zingen..

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 19:55

Leonoor schreef:
moonie schreef:

nee dit is een andere merrie, we noemen ze ook Beau. Sonja (Spike) heeft wel een account op bokt, maar ze komt er niet vaak op. Heb wel een mailadres als het nodig is. Eigenaren van beau lezen geloof ik wel eens, maar daar houdt het mee op.

Voor als ze hier lezen: Nog gefeliciteerd!!! En ik ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe Sonja reageerde op het keuringsresultaat

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 19:57

Crazy, wow zeg zij is dan effe lekker binnengelopen! gaat gordon dan trouwen?

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 20:02

Spetter, Collin is wel een dropje om te zien! Ook qua kleur

IL een tongpiercing, dat wordt dus even een tijdje vloeibaar voedsel!

Xena, woensdag baalen-dag? Sterkte voor de kleine man!

WenK wat gaaf, maak je morgen wel foto's?

Leuke foto's Maya, heb je topic even bekeken. Isa is inderdaad al een hele dame!
En dat JKK, ai....... wanneer weet je het zeker? Laten jullie het testen/uitzoeken?

Baileys, voor jou en Beel! Zal inderdaad wel flink wennen zijn nu. Maar je weet dat Biggels goed terecht komt, en dat telt natuurlijk!

Tinkermuts, wat heerlijk dat het goed weer was! Heb je ook foto's? Moet een prachtig gezicht zijn geweest, al die tinkers! Hoe doet Chuck het dan eigenlijk tussen de merries? Is hij dan een echte heer?

Coydag van harte! Mooie punten voor de kleine,en práchtige punten voor Mo!

Silas, ook voor jou een leuke rit geweest dus!

Jean als veedrijfster, zeer goed dat je nu een 4x4 hebt

Vasthi ook een lekkere rit gehad zo te lezen! Helaas is bij ons de omgeving zo beroerd voor een echt lekker ritje, dat ik me wel eens afvraag wat we hier nu eigenlijk doen met die paarden......

Desillies, twijfel... lastig! Ik zeg vaak (zég, dóe is anders ) bij twijfel NIET doen! Je had je besluit al genomen voor Tommie, een jaar wachten doet hem meer goed dan kwaad lijkt mij. Maar dat is mijn mening, en ik ben niet degene die de beslissing moet nemen. Gelukkig

Jellie, vervelend dat je het toch weer zo benauwd had. Punten vind ik mooi hoor, zeker als het voor je gevoel nogal brak ging.

Mariel wat een goede foto, de emotie lees je er echt vanaf! En het is niets om je voor te schamen natuurlijk! Het raakt mij ook wel, hier achter de pc....

Ben ook wel héél benieuwd naar het verhaal van Annick, waar blijft ze?????

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 20:05

#jellie: inderdaad, ton heeft een impressie foto gemaakt van de rit van vandaag zie www.tinkerwereld.com dan tinkerpraatje en daar staat een bericht: de buitenrit....(impressiefoto)

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 20:24

Annick komt straks wel, die is nooit voor 22.00 uur thuis van stal

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 20:26

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 20:27

Die zijn ook weer erg leuk

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 20:33

leuke foto's desillies! krijg wel kippevel bij de afscheidsfoto's

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 20:37

silas schreef:
leuke foto's desillies! krijg wel kippevel bij de afscheidsfoto's

Ik ook hoor kreeg gewoon een brok in mijn keel toen ik die foto zag,

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 20:40

is hij veilig thuis? hoe is het nu met biggels?

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 20:43

Zo, ben ik ook weer 'ns ... na een klein dipje weer paraat . Overigens nog iedereen bedankt voor de lieve woorden na mijn dipdag van afgelopen woensdag, vond ik wel heel lief.

Net als iedereen zit ik met spanning te wachten op de uitslag van de keuring van Damian !!!! Volgens mij heeft hij het SUPER gedaan.

Coydog, van harte met je twee mooie premies voor je twee kanjers !! Toch jammer dat er dan geen dagkampioenschap meer aan hing, als ik het zo hoor was Mo dé kandidaat !!

Jellie, leuke avatar !! Alleen Lemmie inderdaad nog even laten veranderen. Mooie plaatjes van veelzijdige Flan !! Balen dat je zo'n last hebt van je luchtwegen. Hopelijk wordt het snel beter. Knappe proef gereden hoor, ik vind het knap !

Baileys afscheid genomen van kleine Biggels. Zal inderdaad wel even doorbijten zijn. Gelukkig krijgt ie een goed tweede thuis !

Ben inderdaad ook wel benieuwd hoe Chakotay zich gedraagt tussen al die knappe merries die aan zo'n rit meedoen !! Volgend jaar ga ik gewoon mee met een hengstige Keeva, mogen die twee in de pauze even samen buiten spelen

Jean, ik zie het voor me, jij als moderne cowgirl in de 4x4 achter de paarden aan.

Coydog, mooie foto toch die alles uitdrukt. Blijdschap én tranen.

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 20:47

Keevagirl schreef:
Ben inderdaad ook wel benieuwd hoe Chakotay zich gedraagt tussen al die knappe merries die aan zo'n rit meedoen !! Volgend jaar ga ik gewoon mee met een hengstige Keeva, mogen die twee in de pauze even samen buiten spelen

Mijn idee!

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 20:50

Ja hij is wel veilig thuis al is het niet helemaal goed gegaan,

Naar een kwartier rijden op de snelweg heeft ie zo gek gedaan dat hij dus om lag op zijn rug een touw kapot de ander zat vast maar geen beweging in te krijgen, Die hebben ze dus losgesneden, toen hebben ze hem recht gelecht want hij stond niet op, En toen eerst Fenneke gebeld onze stalhoudster, Die zij laat maar liggen hij moet bekomen van de schrik en je krijgt hem nu toch niet recht op haal de buisen er maar uit want anders kan hij met opstaan zijn rug flink bezeren, Nou zo gezecht zo gedaan mannen de stangen er uit gehaald en maar rustig gaan rijden, Naar een minuut of 20 ging de auto weer te keer, mannen weer gestopt en ja Biggels stond weer op z`n benen maar nu met het hoofd naar de achter klep, Hij stond mooi rustig en leek op zijn gemak, Naar een half uurtje nog eens gestopt en Biggels stond nog net zo mooi oortjes recht op hinnekte weer even naar de mannen die even over de klep heen keken en zijn toen door naar huis gereden.
Hij wou zo de trailer uit was geen probleem,

Hij moet nog wel even wennen, hij staad nu op stal en zal nu wel van stal gewisselt hebben, want hij kon nu niet bij de drinkbak,
Hij was toen ik om 7 uur aankwam weer helemaal bij en had aardig wat babbels, Hij is wel wat stijf van zijn gedoe in de trailer, maar goed dat kan je dan wel verwachten,

Eind goed al goed zeg ik nu maar, maar de mannen waren wel geschrokken,

Silas je bent uitraat welkom om te komen, meschien kunnen we er dan een dubbele kijkdag van maken zodag ik achter je aan kan rijden naar Silas,

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 20:52

Jeetje Dobbel, dat is schrikken geweest voor die mannen....hopelijk is de schrik bij Biggels gauw weer weg...en roep maar wanneer je tijd en zin hebt om af te spreken. Maken we er inderdaad een gezellige dubbele afspraak van

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 20:55

Deze week lukt het niet maar volgende week hoef ik alleen vrijdag te werken dus kijk maar wanneer jij kan, Je hebt het druk op het moment las ik van de week,

Biggels was toen ik er om 7 uur was weer helemaal bijgekomen van de schrik,

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 20:57

gelukkig....ik bel je maandag wel even want ben inderdaad deze week nog even heel druk op mijn werk en dan is er weer wat meer rust.....

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 20:57

Pff idd erg schrikken zeg!!!

Fijn trouwens dat de Tinkerrit ook erg geslaagd was Hoop volgend jaar toch ook wel er bij te zijn!

Vrijdag is Snowdon dus geïntroduceerd in een andere kudde, toen is deze foto gemaakt. Helaas net iets te ver weg, maar ik heb hem hier in t groot en vind hem echt mooi

Afbeelding

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 20:59

Mooie foto leon, hoop snowdon nog eens in het echt te mogen aanschouwen.

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 21:01

wow leon mooie actie...!

mensen ik ga naar bed ben echt helemaal op van vandaag.....ben moe en voldaan! tot morgen weer en welterusten allemaal

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 21:02

Leon, gave foto hoor! Super!

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 21:04

Jee Leon, de eerste keer dat ik Snow zag was op een boerendag in Rijssen (weet je nog?), en toen vond ik hem nogal 'schonkig', een woord dat jij niet kende.
Maar nu, tjee zeg, wat een buffel!
Mooie foto, kan me voorstellen dat je die graag uitvergroot aan de muur hangt.