Klophengstje staat bij de merrie groep.. en daar is er nog nooit eentje drachtig geworden.. Dus dat vertrouw ik wel. Hij is ook echt een mini mini dus dat komt vast goed.
Vandaag weer gewerkt met mijn Cas, eerste keer volledig alleen met hem gestapt zonder hulp van anderen! TROTS draf is voor andere keer hij had nu al zo hard aan de longe en los gewerkt.
Nientsje
Geplaatst: 26-05-16 11:12
Sorry meiden, van mij voorlopig geen bijleesjes. Ik heb het echt smoordruk met werk nu. Half 8 's ochtends ben ik weg en half 8 's avonds kom ik pas thuis en dan nog eten etc etc. Ook ff heel weinig tijd voor Feike (dinsdag voor het laatst geweest, gelukkig mesten stalgenoten hem voor me uit als ik niet kan). Moet echt enorm wennen want is zeer vermoeiend. Ben nu op baan 1 en van hier zometeen direct door naar baan 2. pfff. Hopelijk went dit snel en heb ik snel mijn rijbewijs, dan wordt alles weer wat makkelijker.
Ik probeer wel alles te lezen, maar reageren staat ff op een laag pitje voorlopig.
Sterkte Nientsje met de drukte, fijn dat je wel geholpen wordt rondom Feike. Altijd fijn!
Super irritant trouwens, vandaag is de laatste antibiotica dag voor Shill en dan heeft ze er 4 week aangezeten. Nu hoor ik dat mijn dierenarts in bevalling zit of op knappen staat. Ik heb haar een appje gestuurd omdat ik haar eigenlijk nu niet echt durf lastig te vallen. Ik hoop dat ze het leest vandaag en anders toch maar bellen (gaat immers om een dier). Maar moet je gewoon stoppen na een kuur zeg maar? Kan iemand mij iets vertellen erover? Ik weet dat het bij ons wel kan.
Wat lastig shilleagh. Is er geen vervanger in haar praktijk. Of anders gewoon heel brutaal een andere bellen.
Jij hoeft je niet te vervelen nientsje zo te lezen.. Een rijbewijs is inderdaad erg handig. (Zegt degene die op haar 30e pas een rijbewijs had)
Dees is voor het eerst bekapt vandaag.. De hoefsmid was erg tevreden. Ze stond echt netjes stil. (Ja.. wel met haar neus in een bak vreten.. maar dat maakt echt niet uit )
Ja heerlijk gereden. lekker klein zonnetje erbij! Daarna Max nog even los gegooid met wat andere pony's. Hebben een nieuw hek om de bak, maar Max kan er dus onderdoor.
_Clocloken_
Geplaatst: 27-05-16 21:20
Wat flink van Dees!
Oei dat wordt een draadje erbij spannen voor Max..
Ik ben vandaag zo TROTS heb voor de 2de keer echt gereden met Cas en meneer heeft gewoon voor het eerst flink gedraafd en gegalopeerd eerst aan de longe en daarna ook los in de bak! Wat een fijn gevoel op je eigen veulen nu echt rijden, een droom die uitkwam vandaag Hier een foto in stap filmpjes staan op mijn fb. Ik kan gewoon niet meer stoppen met lachen
Hier was Finn gisteren jarig en vandaag mocht die de eerste keer voor de tweewieler liep er zo mee weg. Ga wel morgen even nog wat sleutelen aan de balans en dergelijke maar die deed het echt top zo de eerste keer .
Halstertouw ligt er op omdat ik hem vast hield daar (zus zat op de tweewieler) maar even snel voor een foto het er over gelegd.
Zeker weten, na een jaar geduld hebben ben ik enorm blij dat hij er zo mee wegliep. Morgen even sleutelen aan de tweewieler en als ik geluk heb kan ik zelf er dan echt op. Begon bij terugkomst te gieten vandaag, dan zelf nog snel een rondje rond de trampoline gedaan en snel uitgespannen en beloond .
Ik hoop Casanova nu zo snel mogelijk zonder problemen de trailer op te krijgen (altijd een probleem geweest met laden vandaar dat we nu alle veulens van jongs af aan laden) zodat we echt op les kunnen en in een betere piste kunnen oefenen
Ja zeg dat wel er staat nu nog 1 shetdame van vrienden bij ons die het nu toch ook vrij lang maakt.. ik hoop niet zo lang als jullie roos maar Finally is wel erg leuk!