We hebben wel een heftige gebeurtenis achter de rug (zie [YRT] Het voelde zo goed!) maar de band is niet meer stuk te krijgen! Hij is echt al mijn soulmate geworden Vanaf nu kan het alleen maar beter gaan @Arjan1983
@Jippie, nee hoor, het meeste schiet ik zelf. Heb nu toevallig een lieve stalgenoot die graag oefent. Maar fotomeet was dit pas de derde. En een vriendin wilde oefenen met sunset. maar dat was niet naar onze zin, (ookal kwamen er gave plaatjes uit) maar dat gaat ook nog een keer overgedaan worden.
mnkortleve
Geplaatst: 25-08-13 19:01
Ik heb weer schitterende foto's voorbij zien komen blijft toch genieten dit topic.
Hier Casey nog eens een keer, voor de liefhebber te koop.
Met mijn zoontje van 9.
Waardeloze foto, maar wat een kont en lijf heeft ze toch.
Wat komen er prachtige foto's van nog prachtigere Tinkers voorbij! Wauw!
Wij hebben gisteren les gehad. Was anderhalf uur keihard werken en dat is ook wel aan ons te zien
Hij was zoooooo moe
VandeMol
Geplaatst: 26-08-13 08:23
Van het weekend op keuring geweest met Karlijn(wit) en Annabel( blueroan)
Karlijn mocht het dagkampioenschap mee naar huis nemen en Annabel had een 2e premie
Je kunt je wel voorstellen dat wij trots zijn op onze 3 dames ! in 1 maand tijd 2 stermerries rijker !( Kaydee is vorige maand Stermerrie geworden ! )
plientjedres
Geplaatst: 26-08-13 11:26
KootMiraDrum wat een pracht paardje is dat!
britt met mijn vriend en onze sponsor deken van de zaak hij zit een beetje strak maar dat komt omdat britt net gewassen was, dus het gleed niet echt mee
Dingle. Onze 19 jarige Tinkerruin waar het,voor ons,allemaal mee is begonnen.
Araghon.
Jaralynn,jaarling dochter van Araghon.
Aaron,vader van Araghon en opa van Jaralynn.
ragna
Geplaatst: 28-08-13 13:52
Karlijn ziet er schitterend uit! Annabel heerlijk koppie! Gert om even verder te gaan met de familie. Hector de halfbroer van Aaron ( nonkel van Araghon, grootnonkel van Jarlynn)
Moon het veulen van tinker Saartje wil ik ook nog even showen.
TheWelsh
Geplaatst: 28-08-13 19:32
Zinedine komt al lekker uit zijn babyvachtje...
Nieuwsgierig wat ik toch bij me had, 2 sec later lag de bak natuurlijk ondersteboven
VandeMol
Geplaatst: 28-08-13 19:56
Hier een paar fotootjes van mijn schatten.
Het hele spul bij elkaar !
Lieve Kristy !
Hier word ik nu echt warm van , wat een mooie foto vind ik dit ! Annabel vol vertrouwen bij mij !
lizzy_lisa
Geplaatst: 28-08-13 20:30
Onze mooie man dan nog maar eens een keer Dusty Go-Go nu 6 jaar