Het is erg jammer inderdaad.. maar ik ben me nu extra dankbaar weer voor Diaz, en zie dat de plek waar ik sta wel niet perfect is, en wel duur, maar het IS een plek in de buurt, wat maar weer een zeldzaamheid blijkt!
En ik kan nu gewoon ELKE DAG naar Diaz, ze heeft de HELE DAG te eten! en is echt ontzettend aan het opknappen nu!
Thnx karlijn en fijn dat diaz zo opknapt. Ik zie het bij callum ook die staat ook ergens anders is duurder maar dichterbij en callum doet het er zoveel beter
tinkerplein
Geplaatst: 24-03-12 22:14
Weer veel geklets hier......
Succes morgen Patrick,zet m op!
Verstandig Karlijn,je kunt je nu weer lekker concentreren op Diaz
Callum weer terug met een nieuwe coupe,ziet er goed uit!
hai Mira!Lekker gewandeld.
Julie,ben zoooooo benieuwd,wacht in spanning af
Tinky weer braaf,gelukkig maar
Snackie,balen van de bult,zou het echt van het zadel komen?
Vanmorgen een heerlijk buitenritje gemaakt met 4 tinkers en 1 vreemde eend in de bijt,een fjordje,braaf spul allemaal.lekker genieten. Daarna nog ff met alle stalgenootjes in de zon koffie gedronken met zelfgemaakte cake(gemaakt door de verzorgster van Maddox,hmmmmm)en toen nog op pad met Mack en Lotte met Diablo,fijn gewandeld,beide driejarige heren waren braaf,Diablo zeker voor zijn doen,thanx Lotte
zooo weer terug van een dagje antwerpen! Ben zo trots! in december paste geen 1 rijbroek goed bij de decathlon en nu!! gewoon een maatje 42!!! en hij zit heerlijk!! Dus nog ff door gaan en dan moet ik nog meer broeken kopen hahahahaha..
Vanochtend al gewogen.. ik weeg er 73.5 dus zo'n 4 ons eraf. Nu ook aan het sporten met EA Sports Active 2. Heb nu al sinds dinsdag spierpijn van alle oefeningen!! En het is nog leuk ook.. lekker thuis voor de tv, via de wii!
en net nog bij king geweest!! ik wou eigenlijk alleen freestylen, maar had ineens zin om erop te gaan, dus lekker wat rondjes gestapt.. met los teugeltje.. en dan snel ff erop op zn dekentje ipv heel die deken uit.. Dus we gleden heerlijk heen en weer hihi. Maar hij was weer doodbraaf.. lekker in de ring, dus dan gaat t altijd wel goed. Daarna nog ff rek en strek oefeningen gedaan! Hij moest dus helemaal met zn hoofd voorbij mn knie en het lukte ook nog eens!! Vond het echt heel goed van hem! hij liet zich zelfs met de teugels leiden!!
van die drukpunten op zn rug, geloof best dat die puntdrukpunten niet fijn zijn.. maar als ik naar king kijk, vind hij dit minder erg dan een niet passend zadel.. Daarbij rij ik altijd met een barebackpad, dus op een stuk van dat schuimrubber.. hierdoor doe ik me niet zeer en lijkt mij dat ik ook iets minder druk in hem. Ik merk namelijk een goed verschil wel of niet met dat ding rijden.. Ik probeer ook altijd iets uit t midden te zitten, dus iets naar binnen(binnenbeen langer maken dan buiten been) zodat je niet helemaal op de ruggegraat zit met je zitknobbels, maar in principe maar met 1 kant..
goedeavond allemaal ben nu pas in staat om weer bokt te lezen sinds vanmiddag.ben net pas klaar met douchen en thuis opruimen. vanmiddag eerst met pa een teil vol met viooltjes gepaat.die had ik van de week al gekocht,maar pas nu tijd om de paten.sommige bloemetjes breken wel af,maar ze trekken wel weer bij.hopen dat ze lang staan. daarna naar mijn tinkemeisie ruana gegaan.lekker eerst gelongeerd.ging best goed maar mw struikelde wel in draf.Ik denk dat het alleen struikelen was,ik had niet het idee dat ze echt door de knie ging.moeilijk om te zeggen.mede doordat er een andere ook aan longeren was(in de zelfde rijbak)bleef ze maar aan het draven en wilde niet stoppen.als ik deed alsof ik de longeerzweep pakte dan ging ze al naar de galop.zo leuk dat ze dat assosiert met galoperen.daarna samen met het andere meisje nog even een blokkie gedaan.ach ja van die zon moet je profiteren vindt ik.nederland is een land van raar weer en het kan zo omslaan.vervolgens nog even getut en madam weer in haar stal gezet.het was al tegen 6en dus voertijd. kom ik thuis kan ik helpen het washok droog te dweilen.pap en mam hebben eindelijk de afvoer ontstopt(veel buizen zijn smal bij ons,oud huis)dus alle witgoed moest aan de kant om de vloer te dweilen. vlug een frietje gegeten en net pas klaar met douchen.
@karlijn:balen dat alex niet doorgaat,maar je hebt er wel veel moeite voor gedaan om het te laten lukken.je mag trots op jezelf zijn en kunt je nu volledig concentreren op diaz
Enne wat meer naast zijn ruggegraad zitten, ben je dan niet bang voor scheefheid in de spieren?
Sandra1984
Geplaatst: 24-03-12 23:01
nee, want hij hoort te buigen om mijn been.. alleen hij buigt nog niet.. (zo heb ik het geleerd met het academische rijden..)
Becs
Geplaatst: 24-03-12 23:30
Jess: Ik sta op de sorteerafdeling, dus helaas gewoon binnen . De aankomende weken moet ik overdag werken maar daarna ga ik waarschijnlijk ’s nachts werken en dan heb ik overdag dus heerlijk de tijd om met Cait te oefenen/spelen/tutten
Maartje ik blijf inderdaad even goed overleggen met de dierenarts over de ontwormingen de komende maanden. Ik wil dit absoluut goed aanpakken en ik hoop dat ze hier op stal mee werken…. Had je je nieuwe beessies op de aquarium beurs aangeschaft, wel leuk hoor een aquarium. Lekker rustgevend. Wat heb je er nog meer inzitten??
Hallo Mariel
Balen dat Jaron weer een bult heeft, het zou best kunnen door de beklimming van zijn buurman.
Kaat wat fijn dat het vandaag zo goed ging met het rijden, blij dat de tandarts zoveel verbetering heeft gebracht.
Bunny’s bij de kapper
Hey Karlijn, balen dat het niet gelukt is voor Alex.
Julie wat spannend *zit hier op de bank mee te stuiteren
Patrick veel succes morgen in Exloo!!!
Callum al aan het slepen, heb je hier ook foto’s van. Ik ben ideeen aan het opdoen voor Cait
Sandra aan het shoppen geweest bij de Decathlon, ik word daar altijd zo hebberig
Ik heb sinds vandaag een bijrijdpaard bij ons op stal. Okido is een KWPN-dame en haar eigenaresse kan op het moment minder rijden door haar studie en werk. Okido heeft wat problemen gehad met een peesblessure en een gebroken kies die er echt niet uit wilde en nu heeft ze eigenlijk wat meer regelmaat nodig in haar beweging. Ik heb vandaag proef gereden en dat was echt fijn. Ik had al zo lang niet meer gereden en kan nu samen met Okido weer op gaan bouwen. Morgenochtend gaan we met stalgenoten een relaxt buitenritje doen, IK HEB ER ZIN IN !!!!!!!! Verder heb ik Cait weer gelongeerd en het ging super, ze pikt het zo snel op. Halt is echt bijna accuut stoppen, heerlijk zo leergierig als ze is Haar manen ook maar weer in een merrievlecht gezet, want ze heeft het zo warm onder haar manen. Ik heb er drie vlechten van moeten maken, want die manen zijn zo dik .
Ik kan me voorstellen dat je daar jaloers op word. Dat word ik namelijk op iedereen die daar rijdt, als ik mooi binnen zit Maar voel je vrij, we kunnen best een keer samen met jaron daarvan genieten hoor
a.s. woensdag ga ik met een klasgenootje rijden op het strand. Lijkt mij ook zo heerlijk. Mijn vorige pony vond het strand helemaal niks, daar ging ik altijd mee naar het bos / hei als we de trailer huurde.
En, allemaal jullie wekker gezet om 2.00 vanavond
Jess_vH
Geplaatst: 25-03-12 00:41
Karlijn, gelukkig heb je er vrede mee.
SiemxFunny: welk strand ga je? Ik ben vandaag naar H'voet geweest, heerlijk rustig!
Sandra: lekker op King gezeten
Patrick: Succes morgen!
Ik heb heeeeeel veeeeel strandfoto's, dus kan ze niet allemaal plaatsen. Zal zo even voor een leuke selectie kijken. Kan ik jullie weer spammen hahaha